Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har heller ikke hatt god pre-season de siste 3 årene ;)

Av en eller annen grunn har vi omtrent bare brukt reservelagsspillere i preseason de siste par sesongene. Så har vi klaget på manglende matchfitness når sesongen startet.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar
Liverpool FC Supporter's Club Scandinavian Branch

Fleire (mange!) har reagert, både positivt og negativt, på bruken av nynorsk på liverpool.no i ettermiddag og kveld. Grunnen til stuntet er 200-årsjubileumet til Ivar Aasen, og for å visa at også me er klar over at dei to skriftspråka er sidestilt i Noreg.

I morgon går vi tilbake til bokmål, men me kan ikkje lova at det vert 100 år til neste gong me nyttar oss av nynorsk. Grattis, Ivar!

Puh!

Lenke til kommentar

Har de en egen nynorsk-versjon av Liverpool.no? Jeg var redd de hadde ansatt en journalist som skrev på nynorsk. Jeg misliker målformen så sterkt at jeg ikke gidder å lese mer enn overskriften.

Ting som er skrevet på nynorsk er bare lett ignorert. Takke faen for at man hadde nyno.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ser ut som om lfc prøver å kvitte seg med Downing nå. 5m, ser det ut som. Newcastle er dessverre nevnt. Satser på at det ikke skjer.

"@lee_ryder: Chronicle sources saying #nufc aren't in for Stewart Downing"

Lenke til kommentar

Ivar Aasen er konge, og nynorsk burde vært langt mer fremtredende i media.

Det er den navlebeskuende østlandsmafiaen som har tvunget dansk/østnorsk ned over ørene våre.. Og når massemedia konsekvent unngår å bruke nynorsk gjennom flere generasjoner, da ender man opp med utvaskede dialekter og hjernevaskede barn og unge som skyr sin naturlige dialekt/målform fordi de er blitt bombardert med fordummende barnetv-norsk hele livet. Da blir det for tungvint å måtte forholde seg til to ulike skriftspråk som ligner, men likevel er ganske forskjellige.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...