GnilreG Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 De har heller ikke hatt god pre-season de siste 3 årene Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Bare jeg som får Liverpool.no på nynorsk? Bare jeg som får Liverpool.no på nynorsk? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Bare jeg som får Liverpool.no på nynorsk? Bare jeg som får Liverpool.no på nynorsk? Nei. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Har de en egen nynorsk-versjon av Liverpool.no? Jeg var redd de hadde ansatt en journalist som skrev på nynorsk. Jeg misliker målformen så sterkt at jeg ikke gidder å lese mer enn overskriften. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg var redd de hadde ansatt en journalist som skrev på nynorsk. Ja det er vel det de har gjort. Alle artiklene er jo ikke på nynorsk. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ja huff... Arild Skjæveland. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Fuck Ivar Aasen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hehe, morsomt å se de sterke reaksjonene han har fått. Skal heldigvis skrive på bokmål i morgen. https://twitter.com/askjaeveland Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) De har heller ikke hatt god pre-season de siste 3 årene Av en eller annen grunn har vi omtrent bare brukt reservelagsspillere i preseason de siste par sesongene. Så har vi klaget på manglende matchfitness når sesongen startet. Endret 5. august 2013 av Reg2000 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Fuck nynorsk og resten av slike oppfunnede språk (I'm looking at you esperanto!) som ikke har utviklet seg naturlig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Liverpool FC Supporter's Club Scandinavian BranchFleire (mange!) har reagert, både positivt og negativt, på bruken av nynorsk på liverpool.no i ettermiddag og kveld. Grunnen til stuntet er 200-årsjubileumet til Ivar Aasen, og for å visa at også me er klar over at dei to skriftspråka er sidestilt i Noreg. I morgon går vi tilbake til bokmål, men me kan ikkje lova at det vert 100 år til neste gong me nyttar oss av nynorsk. Grattis, Ivar! Puh! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ser ut som om lfc prøver å kvitte seg med Downing nå. 5m, ser det ut som. Newcastle er dessverre nevnt. Satser på at det ikke skjer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Har de en egen nynorsk-versjon av Liverpool.no? Jeg var redd de hadde ansatt en journalist som skrev på nynorsk. Jeg misliker målformen så sterkt at jeg ikke gidder å lese mer enn overskriften. Ting som er skrevet på nynorsk er bare lett ignorert. Takke faen for at man hadde nyno. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ser ut som om lfc prøver å kvitte seg med Downing nå. 5m, ser det ut som. Newcastle er dessverre nevnt. Satser på at det ikke skjer. "@lee_ryder: Chronicle sources saying #nufc aren't in for Stewart Downing" Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ting som er skrevet på nynorsk er bare lett ignorert. Takke faen for at man hadde nyno. Aldri vært så svett som da jeg brukte nyno på heldags. Kjekt thou. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Puh! Som tidligere nevnt: Fuck Ivar Aasen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 "@lee_ryder: Chronicle sources saying #nufc aren't in for Stewart Downing" Positivt. Satser på at det stemmer. Han passer jo heller ikke profilen. For gammel. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Ivar Aasen er konge, og nynorsk burde vært langt mer fremtredende i media. Det er den navlebeskuende østlandsmafiaen som har tvunget dansk/østnorsk ned over ørene våre.. Og når massemedia konsekvent unngår å bruke nynorsk gjennom flere generasjoner, da ender man opp med utvaskede dialekter og hjernevaskede barn og unge som skyr sin naturlige dialekt/målform fordi de er blitt bombardert med fordummende barnetv-norsk hele livet. Da blir det for tungvint å måtte forholde seg til to ulike skriftspråk som ligner, men likevel er ganske forskjellige. 8 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Ivar Aasen er konge Nei. Tenkte å kommentere det andre du skrev også, men har glemt det allerede. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Nei. Tenkte å kommentere det andre du skrev også, men har glemt det allerede. Ble det litt for vanskelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå