Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg må si, jeg var skeptisk på Aspas, men han har virkelig imponert meg denne preseason. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Utrolig imponerende av Aspas! Blir morsomt å se han og Coutinho servere Sturridge med assists. Når er Sturridge forventet å kunne spille? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Den hælflikken på første forsøket til Allen var strålende, synd det ikke ble mål. Men han fikk en assist til samme person et minutt etterpå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Noen som kan holde meg oppdatert? Ser ikke kampen. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Noe sted på nett hvor man får sett kampen gratis eller? Vært morro og se selvom man ikke er supporter Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Noen som kan holde meg oppdatert? Ser ikke kampen. http://www.liverpool.no/match.aspx?matchid=194 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hehe, Hendo scorer på første touch, sekunder etter innbytte. Suarez fikk for øvrig en varm mottakelse når han ble byttet inn. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Nice av Henderson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Liker det jeg ser fra Liverpool så langt i kampen. Virker meget leken Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Meget imponert av kampen. Lover bra! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Tror ikke motstander tok kampen ekstremt seriøst, men kjekt med enda en kamp uten baklengs. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Assistant manager takes control of friendly matches... space, space, space,space, space, space,space, space, space,space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space, space.. Ah, seriestart! 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Save - holiday 2 days - loose - load - holiday 2 days - loose - load - holiday 2 days - loose - load - holiday 2 days - loose - load - holiday 2 days - win - save! Endret 3. august 2013 av AllFather 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Må ses: http://www.dbtv.no/?vid=2585006910001 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Den så jeg på fredag. Så old er videonen. Morsomt at db først oppdaget den idag dog. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ja den ble linket i Spurs tråden før helga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Sturridge er tilbake til full trening og kan være klar til Celtic-kampen på lørdag! Er veldig spent på kommende sesong, blitt blendet av pre-season og har god trua på en god sesong fra vår part. Og da utelukker jeg Suarez som faktor da jeg anser han som borte frem til transfermarkedet stenges. Ikke lenge til PL-start, og Stoke ser mer og mer ut som slaktoffer. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 ...og Stoke ser mer og mer ut som slaktoffer. Jinx...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Er nok over 8år så slikt tror jeg ikke på. Men er redd for at det faktum at Liverpool ikke har hatt en god sesongstart de siste 3 sesongene gir en ekkel følelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå