Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Eneste med Tørrfis var at det var så sent i vinduet at de bare burde sagt nei.

Men han var i alle fall ikke konstant i media med syting i alle fall :)

Akkurat som et par sko er Suarez Liverpool sin eiendom, og frem til noen betaler hva de vil ha forblir han det. Syter han (mer) bør et eksempel statueres, så får vi heller akseptere at vi betaler høy lønn for en som ikke før spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må være bedre det ja. Slik Chelsea gjorde henholdsvis med Malouda. Han ville vel også bort, og når han ikke kom til enighet med klubber og godtok diverse så endte det med at han måtte trene med juniorlaget. Det er bare å fryse Suarez helt ut av troppen det. Ikke bare mister han fremgang. Han vil også være i dårlig form til VM i Brasil neste sommer.

Når det er sagt tror jeg ikke Liverpool har baller nok til å gjøre noe slikt mot Suarez. Tipper de kommer til å bruke han om han så sier Rodgers er en elendig manager og Liverpool er den verste klubben han har spilt for.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Haha, var et elendig eksempel. Men det å bite Ivanvovic eller kalle Evra for noe rasistiske er ikke noe hån mot Liverpool fotballklubb. Iallefall når man ser hvordan klubben fremstår og beskytter Snurre Sprett hver gang.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Haha, hæ?

Når klubbens desidert beste spiller blir plassert hos reservene i et år fordi klubben nekter å selge han etter at klubben "visstnok" inngikk en muntlig avtale om at han kunne forlate Liverpool så tror jeg neppe han ville ha funnet seg i det for å si det slik.

Hadde han også vært over 28 så ville han trolig brukt Webster klausulen, men mtp. at han kun er 26 så er ikke det en mulighet, men hvis Liverpool hadde degradert Suarez til juniorlaget fremfor å selge han så er jeg rimelig sikker på at han ville tatt dere til retten og trolig vunnet/presset frem et salg.

Lenke til kommentar

Akuratt, så da er det bedre og selge han senere.

Tror nok verdien bare kommer til å synke for hvert år som går. Det er like før han kommer inn i sin beste alder som spiss, og det vil naturligvis være bedre å kjøpe han like før det skjer.

Endret av Tekk
Lenke til kommentar

Suarez sine folk jobber vel iherdig med å få han avgårde. Tviler på om han leverer inn noen overgangs søknad før han er sikker på at det vil gå i orden. (VM etter sesongen, og LFC må ikke selge)

Men på en annen side, så er han neppe den mest stabile personen i verden. Så hvem vet.

For min del så er tre-kanina en jeg vil ha bort fra LFC og PL. Håper vi får inn en erstatter snarest, og at PSG, RM eller Barca føler for å kaste bort penger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Har stor tro på Aspas, så håper egentlig Suárez forsvinner hvis det er godt over £50m og vi får tak i Costa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...