Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

men så blir det sagt omtrent samtidig fra Liverpool-hold at de forventer Suarez blir værende.

Hæ?

Ayre er en idiot. Hører ikke på ham.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Jeg har ikke inntrykk av at han er misfornøyd. Han virker å elske og spille for Liverpool. Og nå ser det altså ut som at han bare er interessert i å gå til Real Madrid. For hvis han virkelig ville vekk og var misfornøyd i Liverpool, så hadde han nok lagt inn transferrequest og tvunget gjennom en overgang til Arsenal.

Det ser det altså ikke ut som at han gjør og for meg signaliserer det at han er fornøyd i Liverpool og at det stort sett bare er Real Madrid som kan lure han vekk.

Har vi en knallsesong og får Champions League og Suarez oppfører seg og ikke gir media så mye å gi han tyn for, så skal det nok bli vanskelig å lure han vekk fra Liverpool tror jeg...

Edit: Ohh.. I see what Liverpool does here...

De kjøper Diego Costa som er en hissig fyr som kan gjøre dumme ting i håp om at han tar litt av medieoppmerksomheten vekk fra Suarez.

Damn, ikke dumme disse folkene som driver Liverpool for tiden! :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

The Guardian

"Diego Costa says that he never takes his work home with him. Which is probably a good thing. If he did, the Atlético Madrid striker might walk through the door, goad the dog with a stick, surreptitiously elbow his wife out of the way on the stairs, shrug his shoulders innocently as she lay in a crumpled heap at the bottom and whisper insults to his children, look the other way and whistle when they burst into tears. He might stroll into the living room and dramatically collapse on the floor, roll around the rug holding his head and appeal for a penalty. He might even get it too."

hah :p

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...