AllFather Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 http://bleacherreport.com/articles/1646824-atletico-madrid-diego-costa-falcaos-successor-and-la-ligas-most-hated-player Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Fikk med meg en del Atletico-kamper i fjor (pga. Falcao din sau) og alt jeg noensinne har sett av Diego Costa har vært imponerende. Virker ikke alt for dyrt i dagens idiotmarked. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Litt overraskende at vi prøver å sikre oss en spiss til. Tenkte først at nå er Suarez på vei bort, men så blir det sagt omtrent samtidig fra Liverpool-hold at de forventer Suarez blir værende. Spørs om Borini blir ofret nå da. Gjør i så fall ikke så mye spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) men så blir det sagt omtrent samtidig fra Liverpool-hold at de forventer Suarez blir værende. Hæ? Ayre er en idiot. Hører ikke på ham. Endret 1. august 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ser nå ikke ut som han kommer seg vekk, så dere blir vel sittende med en misfornøyd Suarez. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 En misfornøyd Suarez gir mer enn en 100 % motivert annen spiller, så det gjør meg ikke så mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 En misfornøyd Suarez gir mer enn en 100 % motivert annen spiller, Nei. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Jeg har ikke inntrykk av at han er misfornøyd. Han virker å elske og spille for Liverpool. Og nå ser det altså ut som at han bare er interessert i å gå til Real Madrid. For hvis han virkelig ville vekk og var misfornøyd i Liverpool, så hadde han nok lagt inn transferrequest og tvunget gjennom en overgang til Arsenal. Det ser det altså ikke ut som at han gjør og for meg signaliserer det at han er fornøyd i Liverpool og at det stort sett bare er Real Madrid som kan lure han vekk. Har vi en knallsesong og får Champions League og Suarez oppfører seg og ikke gir media så mye å gi han tyn for, så skal det nok bli vanskelig å lure han vekk fra Liverpool tror jeg... Edit: Ohh.. I see what Liverpool does here... De kjøper Diego Costa som er en hissig fyr som kan gjøre dumme ting i håp om at han tar litt av medieoppmerksomheten vekk fra Suarez. Damn, ikke dumme disse folkene som driver Liverpool for tiden! Endret 1. august 2013 av Cappo Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Nei. Erm, jo.. Du vett tydligvis ikke så mye om Suarez. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Nå er han mer en wing en spiss, og der kan vi alltid fylle på litt Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 The Guardian "Diego Costa says that he never takes his work home with him. Which is probably a good thing. If he did, the Atlético Madrid striker might walk through the door, goad the dog with a stick, surreptitiously elbow his wife out of the way on the stairs, shrug his shoulders innocently as she lay in a crumpled heap at the bottom and whisper insults to his children, look the other way and whistle when they burst into tears. He might stroll into the living room and dramatically collapse on the floor, roll around the rug holding his head and appeal for a penalty. He might even get it too." hah 5 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Nei. Jo. Hold deg til ting du ihvertfall vet noe om, så ser du ikke ut som en idiot 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Luis Suarez will consider submitting a formal transfer request and the possibility of court action if his Liverpool dispute is not resolved say sources close to the player. [bBC] Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Er det sant så får han peise på han kommer ikke noe billig ut av det uansett. Endret 2. august 2013 av AllFather Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Håper ikke at han prøver seg på noe Torres crap Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Håper ikke at han prøver seg på noe Torres crap Om det skjer så blir han nok minst til januar. Tviler på at vi gjør samme brøleren som forrige sesong. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Håper ikke at han prøver seg på noe Torres crap Han er vel way beyond Torres... Selv uten overgang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå