Cappo Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Hvis det stemmer det som Reina sier om utlånet sitt, så syns jeg det rett og slett er jævlig dårlig gjort av ledelsen i klubben. Tenk å behandle en trofast spiller på den måten. Det er rett og slett en skam! Han var villig til å slåss for plassen sin, noe både Reina og Mignolet hadde hatt godt av. Det virker som at Barcelona er den eneste andre klubben han har lyst til å spille for i tillegg til Liverpool. Hva oppnår de med å låne han ut? Når det blir kjent at han blir skviset ut på denne måten så er ikke akkurat det med på å øke eller opprettholde prisen på Reina om Barcelona har lyst på han neste sesong. PS: Jeg venter fortsatt på at de skal signere Keisuke Honda for svarte! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Hva skal man med Honda når man har Coutinho? Men jeg syntes at jeg leste et sted at Brendan Rogers hadde sagt ifra til Reina om situasjonen under en middag. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Må lese hele brevet, ikke bare anti Liverpool bitene fra Tafse2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Det store argumentet for å låne han ut slik jeg ser det er jo at vi frigjør en god slamp med pund på lønningsbudsjettet. Blir litt trist å se ett LFC uten Reina, men ingenting varer evig. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Det store argumentet for å låne han ut slik jeg ser det er jo at vi frigjør en god slamp med pund på lønningsbudsjettet. Blir litt trist å se ett LFC uten Reina, men ingenting varer evig. Trodde aldri vi skulle kunne erstatte Westerveld heller.. Rart med det, hvordan en tropp utvikler seg over tid. De man trodde var uerstattelige er plutselig borte, og nye favoritter dukker opp.. Bare sammenlign troppen for noen år siden med dagens tropp, så er det utrolig hvor mange endringer som er gjort. Eller troppen som vant CL i 2005. (Gud bedre, det er snart ti år siden :| ) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Nå sier jeg ikke at Reina er uerstattelig, men både han og Mignolet hadde hatt godt av å pushe hverandre i kampen om keeperplassen hos Liverpool. Det som har skjedd nå er at Mignolet har fått klippekortet til Reina uten noen reel konkurranse om keeperplassen. Greit nok at de ønsker å spare lønnsutgifter, men måten de har gjort det på her signaliserer til alle klubber som måtte være interesserte at Reina ikke lenger er ønsket i Liverpool. Dermed faller prisen på han. Og den faller dramatisk. Så hva har de tenkt å gjøre neste sesong? De kunne like gjerne gitt han bort til Barcelona denne sesongen. Etter min mening blir han behandlet på en måte som er hverken Reina eller klubben verdig. Vet vi har Coutinho, men Honda er "gratis" og ville solgt en haug med drakter for klubben i Asia. Jeg tror han kunne styrket laget og gjort at vi hadde enda mer bredde i stallen. Sturridge/Aspas - Coutinho, Honda, Suarez. Fin angrepsrekke det da. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Greit nok at de ønsker å spare lønnsutgifter, men måten de har gjort det på her signaliserer til alle klubber som måtte være interesserte at Reina ikke lenger er ønsket i Liverpool. Dermed faller prisen på han. Og den faller dramatisk. Så hva har de tenkt å gjøre neste sesong? De kunne like gjerne gitt han bort til Barcelona denne sesongen. Etter min mening blir han behandlet på en måte som er hverken Reina eller klubben verdig. Hvis det stemmer at Reina ikke kunne benekte at han ønsket å gå til Barca mener jeg vi ikke hadde noe annet valg enn å hente en erstatter. Hadde derimot Reina sagt at han blir stiller det seg anderledes. Som en annen her skrev: bedre med 2 gode keepere enn ingen.. Jeg tror Simon blir en hit! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Report: Kyriakos Papadopolous “fit for Liverpool medical” Ryktes at Kyriakos skal være meget nære en overgang fra schalke for 13mill. Sky-reporter melder også at liverpool har kommet en enighet om spillerens lønn. Om dette går igjennom(ryktes alt skal være klappet og klart innen 10 august.) så blir jeg litt henrykt. Flott spiller, akkurat hva vi trenger. http://www.youtube.com/watch?v=mAt-NlP9uH4 Og Suarez skal vist ha akseptert at Liverpool ikke MÅ selge han selv om klausulen ble aktivert. Noe Liverpool ikke gjør før en klubb byr min 55mill for spilleren. (dvs noe arsenal ikke kommer til å gjøre) Ifølge the mirror vil ikke suarez tvinge gjennom et evt salg for mindre enn det liverpool ønsker. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Håper vi beholder han et år til, stiger prisen med enda 10mill. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/liverpool/10212420/Luis-Suarez-unmoved-by-Arsenals-provocative-bid-for-Liverpool-striker-as-Uruguayans-exit-clause-not-triggered.html Hadde smakt godt om vi hadde fått PL til å undersøke hvordan Arsenal fikk vite om klausulen i Suarez sin kontrakt. Lover forøvrig godt, det siste som har kommet ut. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Arsenal har lest alle ryktene om en klausul på £40mill som har vært i media den siste tiden og byr £1 over for å være sikker. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Ville sett mer positivt på dette overgangsvinduet hvis man fikk inn beistet Papadopolous og Melgaejo. Hvor man da kan bruke Melgaejo på ving, en posisjon som jeg synes vi har hatt dårlig dekning på. Mignolet Johnson - Kolo/Papa - Agger - Enrique Gerrard - Lucas Coutinho Suarez - Sturridge - Sterling/Melgaejo Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 http://www.telegraph...-triggered.html Hadde smakt godt om vi hadde fått PL til å undersøke hvordan Arsenal fikk vite om klausulen i Suarez sin kontrakt. Lover forøvrig godt, det siste som har kommet ut. Dette kom ut i media i november i 2012. Herregud for noe skvølp. EXTRA: Luis Suarez has a release clause in his contract Se på Facebook kommentarene så ser du at dette ikke er noe nytt. Forøvrig off-topic: Sett flere steder at Liverpool fans er forbannet på Arsenal grunnet Suarez, men hvem er det egentlig som har pratet til media om Suarez? Det er hvertfall ikke mye fra Arsenal da vi holder kjeft om alt angående overganger. Det har kun vært ansatte i Liverpool (inkl. eieren) som har pratet om dette jevnlig. Utrolig provoserende at Arsenal får skylda for dette. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Skjønner ikke hvordan noen kan være forbannet på Arsenal. De har vel ikke gjort noe galt? Synes hele Arsenal/Suarez-sagaen har vært litt komisk, vi "vet" jo alle at Wenger ikke betaler det Liverpool krever. Argumentet som har blitt brukt om at Wenger viser han satser ved å by £40m for Suarez, er bare bs. Alle visste, Wenger inkludert, at et slikt bud aldri ville bli akseptert hvis det var opp til Liverpool å avgjøre, og at det ikke stod i kontrakten at han kunne kreve overgang ved et slikt bud. £55m til utenlandsk klubb, minst £65m til Arsenal, kanskje mer. Så med andre ord, skjer ikke at han blir Arsenal-spiller. Er faktisk overrasket over at endel Arsenal-fans faktisk har forhåpninger om at vi blir å se Suarez i Arsenal-drakt. Endret 31. juli 2013 av 640509-040147 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 LÅNER MELGAREJO Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 25 mill euro bud gitt på Diego Costa. Er han verdt så mye? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=37819&zone=1 Journalistene som følger Liverpool tettest, deriblant James Pearce i Liverpool Echo og Andy Hunter i the Guardian, melder i kveld at Liverpool har lagt inn et stort bud på Atletico Madrid-spissen Diego Costa. Liverpool skal ha lagt inn et bud på €25 millioner (£21,8M) for den brasilianske angriperen, med to kamper for det brasilianske landslaget. Han fikk sin debut i mars. Forrige sesong scoret 24-åringen 10 mål på 31 ligakamper for Atletico Madrid, og 20 mål på 44 kamper totalt, ifølge Guardian. Kan ikke noe om han, men prisen virker høy Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 It’s easy to overlook Atletico Madrid striker Diego Costa as the successor to Radamel Falcao’s throne because Costa, a 24-year-old Brazilian international, is the most hated La Liga footballer by a significant distance. Laced with a motor-mouth that crosses all lines of civility, a habitual need to cry wolf despite being a hulking 6’2” centre-forward and a schadenfreude-filled persona—how could you not detest Costa? He’s a quadruple threat: possesses Jordi Alba–esque petulance, is a nutter like Pepe, brings the game into disrepute a la Luis Suarez and comes from the Joey Barton-school of talking trash. Yet, you can’t help but watch Costa masterfully troll opposing players into a madcap moment. Høres ut som noe for oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå