Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Så du vil ha inn 3-4 middelmådige spillere for en prislapp på ca. 15 mill. for å utgjøre et evt. salg av Suarez? Det er slik vi har tenkt de siste fem årene, og så vidt jeg kan se har det ikke ført oss noen vei. Middelmådige spillere som Countiniho og Sturridge mener du? Tror virkelig ikke vi kan skaffe oss en ny ''superspiss'' som Suarez i dette vinduet. Da her det bedre å heller kjøpe 3-4 unge og gode spillere i ulike posjoner. Rodgers har bedre hit enn miss så langt i trasnfermarkedet. Aspas, Mingolet og Toure har sett bra ut, tatt i betrakning at vi kun er i preseason altså. Heller bruke lite på flere enn mye på en. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Middelmådige spillere som Countiniho og Sturridge mener du? Tror virkelig ikke vi kan skaffe oss en ny ''superspiss'' som Suarez i dette vinduet. Da her det bedre å heller kjøpe 3-4 unge og gode spillere i ulike posjoner. Rodgers har bedre hit enn miss så langt i trasnfermarkedet. Aspas, Mingolet og Toure har sett bra ut, tatt i betrakning at vi kun er i preseason altså. Heller bruke lite på flere enn mye på en. Sturridge og Coutinho var to gode eksempler på hva Liverpool har lært etter de horrible kjøpene de fem siste årene. Sturridge kom veldig tidligt i vinduet og Coutinho-jakten begynte halveis i januar. Slik det ser ut nå har vi ingen spesielle i kikerten, og det blir derfor dumt å brukte pengene på impulskjøp mener jeg. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Helt enig meg deg der. Han hadde ofte mulighet til å gi assist, men istede for går på skudd og bommer. Det var imidlertid bare Gerrard som hadde flere assists enn Suarez forrige sesong, han hadde også mange pasninger som burde endt med assist, men pga scoringsvegringen til lagkameratene ble det ikke flere. Da er det greit å være litt ego også, men jeg synes han stort sett fant balansen mellom når han skal være ego og når han skal passe, ganske bra. Kan også legge til at han har skaffet klubben både straffespark og frispark som andre har scoret på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Sturridge og Coutinho var to gode eksempler på hva Liverpool har lært etter de horrible kjøpene de fem siste årene. Sturridge kom veldig tidligt i vinduet og Coutinho-jakten begynte halveis i januar. Slik det ser ut nå har vi ingen spesielle i kikerten, og det blir derfor dumt å brukte pengene på impulskjøp mener jeg. Noe sier meg at BR har flere i kikerten. Coutinio, Aspas og Toure ble signert rett fra intet. Han har sett ut seg 3-4 signeringer ila august. Så noe impulskjøp blir det nok ikke. Det er verken hans eller eierne våres stil. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Skjønner ikke at folk vil tviholde på Suarez. Greit han scoret 30 mål, men det er ikke noe verre enn at vi deler de 30 målene mellom Sturridge og Aspas og legger til noen flere. Vi spilt ikke dårlig uten Suarez. Greit nok at han kan gjøre fantastiske ting, men som med Gerrard, så er Liverpool et bedre lag uten han på banen fordi de blir mye mer uforutsigbare. Han burde derimot absolutt ikke selges til Arsenal, men kommer det et bud på £40+mill fra utlandet, så selg. Om det er Zenit, Monaco, PSG, Bayern Munich eller Real Madrid driter jeg egentlig i. Dog, jeg hadde foretrukket å solgt han til f.eks Zenit. Så kan han brenne i en ræva liga på et lag som riktignok er med i CL, men som ikke akkurat kommer til å vinne turneringen. Endret 25. juli 2013 av Cappo 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Hvordan vet du at Sturridge og Aspas kommer til å levere? Aspas er helt uprøvd i PL, og kommer fra et bunnlag i Spania (= ikke vandt med presset spillere i store klubber har). Sturridge har et høyt toppnivå, men kommer vi til å se det regelmessig gjennom en hel sesong? Neppe. Et lag uten Suarez er IKKE mer uforutsigbart. Coutinho+Suarez sammen = jizz. Det at vi har tatt flere poeng uten Suarez/Gerrard er forresten er ikke et holdbart argument, av flere grunner som har blitt nevnt tidligere i tråden. Over en hel sesong hadde det blitt svært merkbart at stjernespillerne hadde vært borte. Endret 26. juli 2013 av OKMarius Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 26. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2013 Haha, ryddig. 10 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=w4-XJnzBFYs Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Exclusive? Forteller han om kona sine slankepiller? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Haha, ryddig. Og nettopp derfor jeg driter en lang en i å bruke twitter som "transferkilde".. En eller annen feilformulert tweet, og vips er det det hotteste overgangsryktet på nettet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Exclusive? Forteller han om kona sine slankepiller? var et Inside scoop om Giggs sine utenomekteskapelige sysler 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Å? Hva har det med Toure å gjøre? Eller Liverpool? Spesielle greier! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 3 mål fra lillebassen så langt i preseason. ^^ Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Nå har selvsagt ikke motstanden i pre-season vært all verden så langt, men er allikevel positivt overrasket over spillet og hvordan vi scorer målene. Har sett altfor mange pre-season kamper tidligere hvor spillet har vært svært dårlig til tross for dårlig motstand. Coutinho fortsetter der han slapp forrige sesong, Gerrard trengte én kamp før han var tilbake i toppslag, og Aspas og Ibe storspiller som bare det i kamp etter kamp. Jeg er som vanlig superoptimist før kommende sesong, og tror dette er sesongen som gir oss minst 4. plass! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Selv om det ikke akkurat er topplag vi har spilt mot så har vi vunnet alle, spilt godt. Og ikke minst, ikke sluppet inn et eneste mål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Blir hardere motstand de siste 3 kampene mot Olympiakos, Vålerenga og Celtic. Blir morsomt å se hvordan vi takler det. Så får vi muligens se Mingolet i mer aksjon også. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Vålerengen...,... 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Vålerengen...,... Nei.. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Uansett. de er ikke rare motstanderen, det var poenget mitt, ikke skrivemåten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå