AllFather Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Går han til Arsenal så aksepterer jeg at noen får rødt kort og noen kampers karantene for tofotstakling i testikkelhøyde under kampen mot Arsenal 7 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Går han til Arsenal så aksepterer jeg at noen får rødt kort og noen kampers karantene for tofotstakling i testikkelhøyde under kampen mot Arsenal Kjipt dere ikke har Mascherano lenger. Han gjorde jo det der i omtrent annenhver kamp 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Agger (Skrtl?) gir han vel en albue i første kamp tenker jeg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Bare sånn som der er sagt, jeg har ikke noe i mot at spillere bytter lag i PL. det jeg ikke liker er pisspreik, og det er det hvis han går til Arsenal 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Suarez har fått lov til å diskutere videre med Arsenal. Men de må nok gå 49mill og 1 pund opp fra deres siste bud Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) 89mill og 2 pund? Endret 24. juli 2013 av Jotun 3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 89mill og 2 pund? Grei pris! Lenke til kommentar
Populært innlegg Aleks Skrevet 24. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. juli 2013 14 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Egenutviklede spillere vil brenne for klubben, godta at ikke lønnen er like høy som på brua eller hos emiratene og faktisk levere. Dog tar dette lang tid.. Tullball. Det der er en myte som forlengst er motbevist. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Nå gikk Higuain til Napoli. Så det var noen som klagde på den overgangen, men det er vel egentlig gode nyheter i det for dere og? Regner med at de må hente en spiss og de har nettopp solgt spillere for €55M, så de burde jo kunne utfordre budet Arsenal har kommet med. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Blir skuffet om Suarez blir solgt til Arsenal, uansett pris. Forteller litt om ambisjonsnivået til Liverpool om de selger sin beste spiller til sin kanskje største konkurrent, noe som vil gjøre klubben adskillig mindre attraktiv for andre spillere. Kan jo i tillegg bli direkte avgjørende for topp 4. Ser heller at de selger til Real Madrid. Dette er selvfølgelig avhengig av om de får Bale eller ikke, men jeg tror de fort kan betale adskillig mer enn 40 millioner GBP om de ikke lykkes med å signere Bale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Liverpool vil da ikke selge til Arsenal, men om de byr 55mill til en spiller som alt tyder på vil vekk er det pent lite de kan gjøre. Heller selge sleske Suarez å kjøpe inn 3-4 spillere for pengene. Tror ikke Liverpool blir mindre attraktiv for andre spillere uten Suarez, heller det motsatte. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Liverpool vil da ikke selge til Arsenal, men om de byr 55mill til en spiller som alt tyder på vil vekk er det pent lite de kan gjøre. Heller selge sleske Suarez å kjøpe inn 3-4 spillere for pengene. Tror ikke Liverpool blir mindre attraktiv for andre spillere uten Suarez, heller det motsatte. Så du vil ha inn 3-4 middelmådige spillere for en prislapp på ca. 15 mill. for å utgjøre et evt. salg av Suarez? Det er slik vi har tenkt de siste fem årene, og så vidt jeg kan se har det ikke ført oss noen vei. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 De har vel ikke tapt en kamp uten han? For all del, en spiss i verdensklasse, men han er egoistisk og tar mye plass. Hadde han vært litt flinkere å dele ballen ville vi hatt mange flere mål forrige sesong. Og som sagt, tar mye plass på topp. Tretti mål er jo kjempebra, men med alle de 100% sjansene han fikk burde han har både ti og tyve til. Vi får se hva som skjer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 La han råtne på reservelaget. Lenke til kommentar
Gubban Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 De har vel ikke tapt en kamp uten han? For all del, en spiss i verdensklasse, men han er egoistisk og tar mye plass. Hadde han vært litt flinkere å dele ballen ville vi hatt mange flere mål forrige sesong. Og som sagt, tar mye plass på topp. Tretti mål er jo kjempebra, men med alle de 100% sjansene han fikk burde han har både ti og tyve til. Vi får se hva som skjer Helt enig meg deg der. Han hadde ofte mulighet til å gi assist, men istede for går på skudd og bommer. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hadde han vært litt flinkere å dele ballen ville vi hatt mange flere mål forrige sesong. Hadde vi hatt spillere som scorte på de krempasningene han har lagt så ville vi også hatt langt flere mål. (og kanskje enda flere pasninger fra ham). Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Alle som ser på Liverpool burde vite at Suarez er blant ligaens 3-4 beste spillere. Vi kommer dårlig ut ved et salg av ham nesten uansett hvor mye vi får. Hadde ikke solgt ham for under 60-65 mill, nå som vi ikke har muligheten til å hente inn stjernespillere til å erstatte ham med. Endret 25. juli 2013 av OKMarius 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå