edge Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hva tror folk om Bernard-ryktene som går, da? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Bernard hadde vært svært spennende, men har ikke helt troen på at han velger LFC om det kommer en rekke CL-klubber med tilbud. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Vært linket til oss (Spurs), Porto og BvB lenge. Porto skal visstnok være i førersetet med mindre noe drastisk har skjedd. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Bare jeg som misliker det nye designet til Liverpool.no? Dårlig interface med kjedeligt design og mindre organisert kontra forrige versjon. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Sant, men så likte jo ingen nye versonen av d.no, facebook osv også da. Man blir vandt til det. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Det er de forskjellige elementene i designet som gjør meg litt irritert. Litt dårlig valg av font, særlig i henhold til farge (på overskriftene) og avstand mellom skriften. Nå kan det jo bare hende at jeg, som har tidligere erfaring med grafisk design, er veldig sær. Likevel ønsker jeg den gamle versjonen tilbake. Nettstedet var startsiden min og som jeg sjekket flittig, men nå tror jeg kanskje at jeg forholder meg kun til den offisielle nettsiden. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg synes nye liverpool.no er bedre enn den gamle jeg da... 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Sinnsykt! Var ikke klar over at fanbasen var såpass i Indonesia. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Det er de forskjellige elementene i designet som gjør meg litt irritert. Litt dårlig valg av font, særlig i henhold til farge (på overskriftene) og avstand mellom skriften. Nå kan det jo bare hende at jeg, som har tidligere erfaring med grafisk design, er veldig sær. Likevel ønsker jeg den gamle versjonen tilbake. Nettstedet var startsiden min og som jeg sjekket flittig, men nå tror jeg kanskje at jeg forholder meg kun til den offisielle nettsiden. Den er ikke noe bedre synes jeg, men man får mer info komprimert på mindre plass. Ubevisst tror jeg at jeg bruker mindre tid på den sida nå, da jeg syns den forrige var enklere og mindre rotete. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 ''Ting var bedre før.'' Brendan Rodgers forteller at Suarez blir om ikke noe drastisk skjer ila sommeren. Ellers pent lite annet transfersnadder å komme med. Men det jobbes nok bak scenen. Var jo ikke mye rykter rundt Aspas,Toure og Assaidi heller før de plutselig var signert. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Håper ikke Suarez går til Arsenal hvertfall. Vil heller se han i Liverpool. Real Madrid er ikke villig til å by over Arsenal virker det som, og er vel ikke mange andre som er det heller? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Kan noen gi meg en god grunn for at Reina skal lånes ut? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Kan noen gi meg en god grunn for at Reina skal lånes ut? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Er jo toppen av all idioti å låne han ut. Reina og Mignolet kunne jo virkelig knivet om keeperplassen og pushet hverandre til å spille på sitt aller, aller beste. Jones er ikke god nok til å kunne pushe Mignolet til å virkelig måtte spille bra. Så i praksis så får Mignolet klippekortet til Reina uten noen som helst konkurranse. Men selvsagt fryktelig hyggelig for Ward for rykker opp til 3. keeper. Selv om jeg heller hadde lånt ut Ward for å gi han erfaring og beholdt Reina. Så de ødelegger jo i grunn utviklingen hans, med annet de låner ut Ward også. Men hva er sannsynligheten for at de velger å kjøre på med kun Mignolet og Jones uten noen 3. keeper? Men, men.. Takk til Reina for lang og tro tjeneste. Slike utenlandske spiller liker jeg og skulle jeg likt å hatt flere av. Spillere som er tro til klubben de spiller for og aldri syter og klager og elsker klubben de spiller i. Endret 19. juli 2013 av Cappo Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Kan noen gi meg en god grunn for at Reina skal lånes ut? Det var aldri noen sjanse for at Reina skulle bli i klubben når vi kjøpte Mignolet. Neste år går han gratis til Barca eller Napoli. Endret 19. juli 2013 av Reg2000 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det var aldri noen sjanse for at Reina skulle bli i klubben når vi kjøpte Mignolet. Neste år går han gratis til Barca eller Napoli. Gratis? Skjer ikke. Reina skrev under på en 6 år lang kontrakt i 2010. Så det er lenge til han går gratis noe sted gitt... Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Er det ikke så enkelt at Reina er der et år til for å lære Mignolet litt blodhard rutine, før han trekker seg tilbake og slapper av i Spania? Det er ganske skrevet i sten at han skal dit igjen.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Er vanlig praksis å ha en fast keeper. Så har vi en ungfole som får prøve seg i ligacupen\fa-cup. Helt naturlig at Reina ikke vil sitte på benken en hel sesong. Flott fyr, flotte redninger. Matchvinner til gangs. Var top tre i England flere sesonger, men de siste 3 har han desverre ikke levert jevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå