Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er de forskjellige elementene i designet som gjør meg litt irritert. Litt dårlig valg av font, særlig i henhold til farge (på overskriftene) og avstand mellom skriften. Nå kan det jo bare hende at jeg, som har tidligere erfaring med grafisk design, er veldig sær. Likevel ønsker jeg den gamle versjonen tilbake. Nettstedet var startsiden min og som jeg sjekket flittig, men nå tror jeg kanskje at jeg forholder meg kun til den offisielle nettsiden.

Lenke til kommentar

Det er de forskjellige elementene i designet som gjør meg litt irritert. Litt dårlig valg av font, særlig i henhold til farge (på overskriftene) og avstand mellom skriften. Nå kan det jo bare hende at jeg, som har tidligere erfaring med grafisk design, er veldig sær. Likevel ønsker jeg den gamle versjonen tilbake. Nettstedet var startsiden min og som jeg sjekket flittig, men nå tror jeg kanskje at jeg forholder meg kun til den offisielle nettsiden.

Den er ikke noe bedre synes jeg, men man får mer info komprimert på mindre plass. Ubevisst tror jeg at jeg bruker mindre tid på den sida nå, da jeg syns den forrige var enklere og mindre rotete.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

''Ting var bedre før.''

Brendan Rodgers forteller at Suarez blir om ikke noe drastisk skjer ila sommeren. Ellers pent lite annet transfersnadder å komme med. Men det jobbes nok bak scenen.

Var jo ikke mye rykter rundt Aspas,Toure og Assaidi heller før de plutselig var signert.

Lenke til kommentar

Er jo toppen av all idioti å låne han ut. Reina og Mignolet kunne jo virkelig knivet om keeperplassen og pushet hverandre til å spille på sitt aller, aller beste.

Jones er ikke god nok til å kunne pushe Mignolet til å virkelig måtte spille bra.

Så i praksis så får Mignolet klippekortet til Reina uten noen som helst konkurranse.

Men selvsagt fryktelig hyggelig for Ward for rykker opp til 3. keeper. Selv om jeg heller hadde lånt ut Ward for å gi han erfaring og beholdt Reina.

Så de ødelegger jo i grunn utviklingen hans, med annet de låner ut Ward også. Men hva er sannsynligheten for at de velger å kjøre på med kun Mignolet og Jones uten noen 3. keeper?

Men, men.. Takk til Reina for lang og tro tjeneste. Slike utenlandske spiller liker jeg og skulle jeg likt å hatt flere av. Spillere som er tro til klubben de spiller for og aldri syter og klager og elsker klubben de spiller i.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Det var aldri noen sjanse for at Reina skulle bli i klubben når vi kjøpte Mignolet. Neste år går han gratis til Barca eller Napoli.

Gratis? Skjer ikke. Reina skrev under på en 6 år lang kontrakt i 2010. Så det er lenge til han går gratis noe sted gitt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er vanlig praksis å ha en fast keeper. Så har vi en ungfole som får prøve seg i ligacupen\fa-cup.

Helt naturlig at Reina ikke vil sitte på benken en hel sesong. Flott fyr, flotte redninger. Matchvinner til gangs.

Var top tre i England flere sesonger, men de siste 3 har han desverre ikke levert jevnt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...