Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Flott signering. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Kan aldri se for meg Gerrard dra fra Liverpool. Da hadde han dratt for lenge siden. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 På sitt beste rundt 04-06 var han nok verdens beste midtbanespiller Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=QckQgtv-NuE Herlig video. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Må si jeg føler med dere ang måten Suarez holder på nå. Håper dere får nok penger for han, til og med hvis det er Arsenal som sitter på andre siden av bordet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Blir viktig for Liverpool og holde han i form og skadefri. Squawka Football @Squawka 2m Steven Gerrard created more chances last term (91) than the following players: Suarez, Ozil, Fabregas, Ibrahimović, Ronaldo, Götze & Messi. WhoScored.com @WhoScored 5 t Steven Gerrard: Over the past 3 seasons, Liverpool have won 35.3% of their PL games with Gerrard starting, compared to 50% without him Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ikke lett å bli klok på sånne statistikker. Er vel noe lignende stats med og uten Suarez også. Innbiller meg at laget som helhet tar mer ansvar når stjernespillerne er ute, mens når de er med er det lettere å slappe av og tenke at de fikser biffen. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Akkurat den statsen med vinn% med og uten X-spiller er helt ubrukelig. Er alt for mange faktorer som kan spille inn og man finner sjelden gode, enkelte faktorer (inkl. spilleren) som forklarer hvorfor det er slik. Hvordan er forventningene til sesongen nå midt på sommeren? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Som sagt mye rart som kan påvirke slike stats ja. Feks at man spiller på en annen måte med og uten den spilleren eller at Daglish har brukt han feil eller noe. Det meste annen statistikk tilsier at han fremdeles holder et høyt nivå og er feks bedre enn Lampard. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Stemmer det. Gerrard viste i fjor at han fortsatt holder svært høy klasse. Uten han har vi ingen kreativitet på midtbanen. Allen og Henderson når ham ikke til knærne. Da han først kom i gang så var han jo god, men først i sesongen var han jo temmelig slapp for å si det mildt. Får håpe han starter mye sterkere neste sesong. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hvordan er forventningene til sesongen nå midt på sommeren? Tror vi tar flere poeng enn forrige sesong, men fjerdeplassen blir nok ikke realistisk å håpe på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hvordan er forventningene til sesongen nå midt på sommeren? Vanskelig og si pdd. Mye faktorer som er uløst enda. Spesielt på tanke på Suarez og evt Suarez-erstatter. Å kjempe blandt topp 4 er et realistisk mål jeg mener Liverpool skal nå denne sesongen. Men det tilsier ikke at jeg forventer 4.plass, bare at vi ''henger med'' Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Trenger minst en kvalitets-midtstopper, gjerne to, er ikke godt å si hvor man har Skrtel nå. Var jo elendig ifjor, men knallgod året før. Agger var jo heller ikke så god som vi vet han kan være. Dette bør være førsteprioritet for Brendan. Forventet ikke kjøp av keeper, ble positivt overrasket over kjøpet av Mignolet. Slipper å bekymre oss for denne plassen. Itillegg står en sentral midtbanespiller på min ønskeliste. Allen har mye å bevise, og for meg ser dette ut som et klassisk tilfelle der manager drar med seg en "god" spiller fra klubben han kom fra, men som rett og slett ikke har nivået som trengs for å heve klubben han blir hentet med til. Liknende Hodgson/Konsjelsky(whatever). Nå som Brendan har vært her en stund, så er det ikke akseptabelt med unnskyldninger, som har blitt nevnt av en i støtteapparat. Det er jeg glad for at alle virker å være inneforstått med. Vedrørende Suarez-sagaen så tar jeg det med ro. Vil såklart beholde han, for vi er ikke i en posisjon der man lett får tak i slike spillere. Gikk jo akkurat glipp av Henrikh, som jeg store forventninger til og håp om at vi skulle kjøpe, for jeg anser han som en kvalitetsspiller. Arsenal har bydd på Suarez, men kjenner jeg Wenger rett så skjer det ikke at de kommer med et £45m bud. Så at de er interessert tar jeg med knusende ro, og er glad for at Arsenal er de eneste som har prøvd seg så langt. Målet må være CL-deltagelse. Men hadde sesongen startet idag med de spillerne vi har nå, så hadde vi nok ikke endt høyere enn 6-7.plass. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Makan Suarez er litt morsom da Endret 16. juli 2013 av Leaf 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Herlig selvironi. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hehe artig! Der hentet han nok inn igjen noen grinete fans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå