Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å selge han til Real Madrid så fort som mulig.

Glem £40 mill, bare få han ut av England.

Alonso + £20-25 mill er helt greit for meg. Eventuelt Alonso + Higuain +£10 mill.

Er det noen som kan overtale Higuain til å komme til oss så er det Alonso.

Eller rett og slett £30-35 mill og bruke pengene på f.eks Lamela som så mange mener ville vært en grei erstatter.

Venter nå fortsatt på Keisuke Honda jeg da. Skjønner ikke hva de venter på altså, for overgangen og lønningen hans vil jo betale seg selv i draktsalg i Asia. :p

Lenke til kommentar

Alonso er desverre på vei nedover, og vi har jo Gerrard i hans posisjon nå. Gerrard har ikke farten til å spille på kanten eller lenger fremme lenger. Alonso blir nok også for dyr i drift ift alderen; har ingen resale value, noe eierne ikke liker. På den andre siden så trenger vi jo vinnertyper. Litt for mange småsjenerte ungutter i stallen.

Hadde lett byttet Suarez mot Higuain + cash, men tviler sterkt på at Higuain vil oss, av åpenbare grunner.

Endret av OKMarius
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er derfor De Boer har advart Eriksen mot å joine Liverpool også. Han klarer heller ikke å se

at han passer inn i liverpool-stilen.

Lenke til kommentar

Lurer på om vi noen gang kommer til å ha så lojale spiller igjen som Gerrard og Carragher.

Spesielt som Gerrard, en verdensklasse spiller som ga alt for klubben, sesong etter sesong og som ikke byttet klubb selv om det gikk dårlig over lenger tid.

Han fortjener et ligagull, dessverre tror jeg nok han aldri vil oppleve det.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Lurer på om vi noen gang kommer til å ha så lojale spiller igjen som Gerrard og Carragher.

Spesielt som Gerrard, en verdensklasse spiller som ga alt for klubben, sesong etter sesong og som ikke byttet klubb selv om det gikk dårlig over lenger tid.

Han fortjener et ligagull, dessverre tror jeg nok han aldri vil oppleve det.

Når vi kommer tilbake i topp4 og betaler litt større lønninger igjen vil nok spillerne bli mer "lojale".

Lenke til kommentar

(Blir så jævlig frustrert av at alle forum absolutt må ha forskjellige metoder for å legge inn youtube filmer. Hvordan er det her nå igjen? Hverken eller [media] funker?)

Du bare limer inn selve linken, ingenting foran eller bak :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir viktig for Liverpool og holde han i form og skadefri.

Squawka Football ‏@Squawka 2m

Steven Gerrard created more chances last term (91) than the following players: Suarez, Ozil, Fabregas, Ibrahimović, Ronaldo, Götze & Messi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...