Emils. Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hvordan skal de få tynt mer penger ut av oss supportere? Slik jeg forstår så er det rimelig fult på kampene i England. Det er ikke slik at det bare er å dra over til England og sitte på stadion. Itillegg så må du faktisk få tak i billetter til kampene. Chelsea, Liverpool, Arsenal, Tottenham og United har vel stort sett fulle stadioner, så jeg skjønner virkelig ikke FA. Dette ender med at kamper som Cardiff - Villa, som går klokken 4 på Lørdag, ikke vil bli sett av så mange som mulige. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hvordan skal de få tynt mer penger ut av oss supportere? Se på prisutviklingen for å være supporter siden 80-tallet. Supportere er en av tidenes beste kunder da de betaler omtrent hva det skal være for å følge laget sitt. Det betyr også at det skal koste stadig mer å se fotball på TV. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Altså. Denne regelen har de vel hatt "i alle år" i UK. (jf. emils' Cardiff - Villa-eks.) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hvordan skal de få tynt mer penger ut av oss supportere? Slik jeg forstår så er det rimelig fult på kampene i England. Det er ikke slik at det bare er å dra over til England og sitte på stadion. Itillegg så må du faktisk få tak i billetter til kampene. Chelsea, Liverpool, Arsenal, Tottenham og United har vel stort sett fulle stadioner, så jeg skjønner virkelig ikke FA. Dette ender med at kamper som Cardiff - Villa, som går klokken 4 på Lørdag, ikke vil bli sett av så mange som mulige. Nettopp ved bl.a. å ta bedre betalt for TV-sendingene. Lenke til kommentar
sector Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Syns ryktene om evt. transferkjøp har kjølnet siste dagene. Det er ikke mange seriøse rykter lenger, de fleste ryktene rundt om går mer ut på hvem som allikevel ikke kommer til klubben. (Alonso, Eriksen, Alderweireld, Ince osv.) Nå ser det ut for at Spearing blir en stund til, han vil ikke til Blackburn. Håper Bolton hoster opp litt cash, slik at han drar. Greit nok om West Ham blar opp noen mill for Downing også. Suso dro til Almeria på utlån. Det ligger vel i kortene at de må handle en ny midtstopper. I tillegg bør de få inn en til i midtbaneleddet. For noen dager siden var brasilianeren Bernard linket. Såg litt av han på youtube, og han virket spennede, men han er 57 kg og ligner litt på Coutinho. Både positivt og negativt. Kan ikke ha et lag med bare slike spillere. Men eg hadde sittet med et glis hvis de kjøpte Bernard. Dersom Suarez drar, så se til he... å selg han til et annet land hvertfall!!! Og få såpass med mill inn at de er mulig å kjøpe kvalitet som slår an umiddelbart, og ikke bare unggutter for fremtiden. Sesongen starter snart, og det nytter ikke å havne langt bak fra start. Med så mange mill de kan få for han, bør vel f.eks Hulk kunne lokkes, han trives jo visstnok ikke i St.Petersburg. Men det fins nok mange flere gode spisser rundt om utenom han. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Hulk til Liverpool? Kul tanke, men tror nok det er svært lite sannsynlig desverre. Har et ørlite håp om at Eriksen kanskje vurderes som et godt alternativ for Mkhitaryan. Lenke til kommentar
sector Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Tror Hulk hadde blitt suksess, han har fart, styrke, teknikk. Assaidi er nok også på vei ut porten, gjør ikke noe som helst. Pacheco bør vel også bort, best for både han og klubben. Dersom Coates drar, som også er best for begge parter, er det antakelig på tide å finne ny midtstopper, så sant ikke de har tenkt å satse på f.eks Kelly eller Wisdom. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Hulk vil neppe komme til oss. 2 Lenke til kommentar
sector Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Nei, så lenge det ikke er snakk om CL-spill, så vil han nok ikke det. Med mindre de hadde betalt han noe vanvittig, og kanskje lagt inn noe klausuler i kontrakten om salg el.l. hvis det ikke blir CL neste år heller. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Liverpool kommer ikke til å betale noe vanvittig for Hulk. Klubben har blitt svært restriktive med lønninger, så vi vil nok se flere av de beste spillerne forlate klubben etterhvert. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Nå vil også premiepengene i fra PL øke betraktelig samtidig som at FFP strammer inn på utgiftene til klubber som har hatt litt Texas på lønninger før. Kan hende at disse pengene kan brukes til å heve gjennomsnittslønnen i klubber som feks Liverpool or Spurs, mens lønnsnivået forblir det samme i klubber over. Ikke at jeg tror Hulk til PL er så realistisk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Ikke at jeg tror Hulk til PL er så realistisk. Spesielt ikke til Liverpool. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Nå vil også premiepengene i fra PL øke betraktelig samtidig som at FFP strammer inn på utgiftene til klubber som har hatt litt Texas på lønninger før. Kan hende at disse pengene kan brukes til å heve gjennomsnittslønnen i klubber som feks Liverpool or Spurs, mens lønnsnivået forblir det samme i klubber over. Ja det kan hende uten at jeg har så stor tro på at FFP vil utgjøre den store forskjellen. Pengene styrer det meste i den ligaen. Endret 13. juli 2013 av Reg2000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1525610 Pre season starter i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Hvorfor i alle dager diskuteres hulk til Liverpool? Er ikke silly season på Twitter latterlig nok? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Silly season, er vel hva man kaller United sine preseason kamper! 8 Lenke til kommentar
sector Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Hvorfor i alle dager diskuteres hulk til Liverpool? Hvis du hadde lest litt mer nøye litt lenger oppe på siden, så hadde du sett at Hulk var bare et eksempel på en spiller eg personlig kunne tenkt meg i rød drakt. Det har ikke noen gang vært snakk om rykter om at han er på vei. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Eg veit. Men diskusjonen utviklet seg. Lurte bare på hvorfor man følte behovet for å dra silly season enda mer på viddene.... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Nettopp ved bl.a. å ta bedre betalt for TV-sendingene. Greit nok (ikke helt) at de vil ta bedre betalt, men slik jeg har forstått det er det jo ikke mulig å se mer enn en kamp lørdag kl. 16, uansett hvor mye jeg er villig til å betale. Det blir feil i mine øyne. Endret 14. juli 2013 av indahla Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Åh ja, men grådigheten kjenner ingen grenser. De vet at de nok får kunder fortsatt i bøtter og spann. Ikke tolk dette som at jeg støtter prissettingen ders og begrensningene de har gjort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå