Luis_Garcia Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Noen som er medlem av noen av de Liverbirdklubbene? Tenker da supporter klubber for forskjellige by/kommuner i Norge. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Heck, hele Liverpool er alle like utmerkede valg! 9439325[/snapback] Henger meg på den Torres valgte jeg og ha på drakta mi, fordi at jeg har fulgt litt med han i AM men spesielt når jeg så han i EM i 2004, da ble jeg forelska Jeg begynte og like enda bedre når han kom til Liverpool, og det var utrolig deilig og se han score mot Chelsea. Luis_Garcia: Jeg er ikke medlem i noen Liverbirdklubb. Btw tror ikke det finnes i Alta. Endret 6. september 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Heck, hele Liverpool er alle like utmerkede valg! 9439325[/snapback] Så SANT så sant. Har lyst på en drakt av alle, men. Huff. Får se hvem det blir. 1. Det blir på ingen måte feil å ha Torres på drakta bare siden han er nykommer. Hvis du har fulgt han i en lenger periode da han var i AM noe jeg også gjorde. Da bør du være lettet over at han kom til favorittlaget ditt. Der var nettop derfor jeg valgte Torres på min drakt jeg kjøpte sist.2. Xabi Alonso, er redd at han går til Barca eller Real? Om han skulle gjøre det så skal man fortsatt være stolt over at han var i klubben vår. Owen var min favorittspiller, men jeg har fotsatt mine stolte Owen drakter fortsatt. 3. Fjortissfaktor med Gerrard? Ikke tenk på det. Han har og er alt for at en supporter skal elske mannen. 9439364[/snapback] Problemet er at jeg har like mye lyst på alle, og dette er ting jeg sier til meg selv så jeg skal få mer lyst på en av dem. Men går ikke Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Noen som er medlem av noen av de Liverbirdklubbene? Tenker da supporter klubber for forskjellige by/kommuner i Norge. 9439440[/snapback] Har eg faktisk ikke hørt om engang. Er det en i Bergen? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fy fader, er det nå vi virkelig får se hva H&G egentlig holder på med? Sikter til artikkelen på .no. Det hjelper fint lite og slette all gjeld, og bygge stadion og opplegg når man igjen fører på klubben en kolossal gjeld igjen. Blir dette et slag i magen for oss? På en annen side vil jo en ny stadion og også at vi blir bedre kommersielt sett hjelpe ganske mye på i nedbetalinga av en sånn gjeld. Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fy fader, er det nå vi virkelig får se hva H&G egentlig holder på med? Sikter til artikkelen på .no. Det hjelper fint lite og slette all gjeld, og bygge stadion og opplegg når man igjen fører på klubben en kolossal gjeld igjen. Blir dette et slag i magen for oss? På en annen side vil jo en ny stadion og også at vi blir bedre kommersielt sett hjelpe ganske mye på i nedbetalinga av en sånn gjeld. 9446097[/snapback] .NO. ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fy fader, er det nå vi virkelig får se hva H&G egentlig holder på med? Sikter til artikkelen på .no. Det hjelper fint lite og slette all gjeld, og bygge stadion og opplegg når man igjen fører på klubben en kolossal gjeld igjen. Blir dette et slag i magen for oss? På en annen side vil jo en ny stadion og også at vi blir bedre kommersielt sett hjelpe ganske mye på i nedbetalinga av en sånn gjeld. 9446097[/snapback] .NO. ? 9446110[/snapback] www.liverpool.NO Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg og stusset litt på den der... Var det ikke noe lignende som skjedde med ManUtd? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Ok, det der var litt skummelt. Sette oss inn i gjeld på £500M?! Det er jo vannvittige 6 milliarder kroner? Får håpe nytt stadion og bilettinntekter kan dekke dette... Men dagens gladnyhet: Stevie G er tilbake i trening, og det ser ut til at han vill slippe den sprøyta og kunne spille seriekamp for oss når vi møter Pourtsmouth... Endret 7. september 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fra Liverpool.no:Tidligere Liverpool-spiller Gary McAllister tror Rafael Benitez kan ha gjort et kupp når han sikret seg Andriy Voronin. Ukraineren står bokført med tre mål på sine fire første kamper for klubben, og da må vi også ta med i betraktningen at to av de registrerte kampene er innhopp fra innbytterbenken. Tror McAllister kan ha rett her. Etter det vi har sett av Voronin så langt så tror jeg at han kan bli årets kjøp, spesielt med tanke på at han kom gratis. Han har det meste som en spiss trenger, og det som imponerer meg mest er hvor utrolig rutinert han virker. Så det blir meget spennende og følge Andriy Voronin denne sesongen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Voronin og Benayoun blir betre signeringer enn de de fleste sikkert trodde! (Meg inkludert ) Er plass til Voronin i stallen, samt Benayon faktisk er en liten Luis Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nja, fortsatt skeptisk til Benayoun jeg da. Synes ikke han har spilt altfor overbevisende til nå. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Litt feil å si det slik, men jeg har vært sikker, siden det ble kjent at vi var int i han, at Benayoun er en spiller som forsvinner etter et par sesonger etter moderat med spilletid Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Akkurat nå er jeg mest av alt forbanna på Viasat! Den nye Viasat 4 skal overta for ZTV, og det blir Champions League der istedenfor TV3 på tirsdager. Ifølge en idiot av en kanalsjef (eller noe sånn) så kunne han ikke forstå problemet. Men dette er jo et STOOOOOORT problem for de av oss som kun får inn TV3 av Viasat kanalene i kabelTV-nettet. Med dekoder fra Canal Digital kan man normalt velge Viasat 4 og en enda en kanal for kr 59,- i måneden, men selv om jeg har dekoder leveres ikke dette i kabeltvnettet her jeg bor. Ikke får jeg sett landskampen i morra, og jeg får bare sett 50 % Champions League av det jeg normalt får. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Champions League også? Hva er det for slags tull? Hvilke parabol/kabel er det egentlig som har ZTV? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Champions League også? Hva er det for slags tull? Hvilke parabol/kabel er det egentlig som har ZTV? 9447846[/snapback] Viasat. De skyter seg selv så jævlig i foten at det er ikke mulig, kommer til å miste masse seere på dette. Hva er vitsen med å ikke sende CL både tirsdag og onsdag, som de har gjort i alle år? Til og med landskampene går der nå. Herregud. Jeg har riktignok ZTV og alt, men alikevel synes jeg det er idiotisk. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Faen, det er jo så inni helsikkesn dumt... Kommer de til å vise kampene gratis på web-TV da? Man blir jo fattig av å følge med på Liverpool. Jeg har lyst på den TV-kanalen til Liverpool, men den finnes ikke på datamaskiner , og hvordan i huleste skal jeg få den kanalen til å funke på TV-en... Dette suger balle... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hjemmekampen mot Hellas.. kommer den også til å bli sendt på denne nye kanalen? Hva i all verden skal jeg med kabel-tv da? Er jo nesten ikke fotball igjen på tv3.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Viasat har kun rettighetene til Norges bortekamper, så hjemmekampene vil fortsatt sendes på TV2. Dessverre vil mange gå glipp av hele tirsdagens Champions League-program. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Viasat har kun rettighetene til Norges bortekamper, så hjemmekampene vil fortsatt sendes på TV2. Dessverre vil mange gå glipp av hele tirsdagens Champions League-program. 9448196[/snapback] Jepp, ganske tragisk uansett. Hvorfor gjør de dette egentlig? Det er jo overhodet ikke mulig at de tjener noe på dette. De kommer jo til å miste maange seere. Jeg bare skjønner det ikke altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå