.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Håper det er Eriksen fra Ajax. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 West Ham snuser på Downing. Om dette ryktet bærer frukt som ender opp i en deal så tar jeg tilbake alt jeg har sagt om Big Sam. Og avslutter deretter min årlige ''stakkars Big Sam''-innlegg foran West Ham-kampene. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 West Ham snuser på Downing. Om dette ryktet bærer frukt som ender opp i en deal så tar jeg tilbake alt jeg har sagt om Big Sam. Og avslutter deretter min årlige ''stakkars Big Sam''-innlegg foran West Ham-kampene. Tja han kan kanskje funke i west ham der det er mindre press og han har Carroll å sikte etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Selvfølgelig, han er ingen dårlig spiller(samme kan sies om Carroll) men disse to fikk det ikke til i Liverpool. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Bare jeg som blir å se på Suarez som en større Judas enn Torres hvis han drar til en annen premier league klubb? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Tviler sterkt på at han går til en annen PL klubb. Angående noe Judas-stempel så bryr det meg så lite uansett... Kommer til å mislike han, men spillere er så illojale, finnes få av skikkelige lojale spillere disse dager. (Gerrard, Carra, Giggs, Scholes for å nevne noen.) Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Bare jeg som blir å se på Suarez som en større Judas enn Torres hvis han drar til en annen premier league klubb? Nei sålenge Liverpool er en klubb som ligger midt på tabellen må vi forvente at de beste spillerne vil bort. Når det er sagt tror jeg ikke Suarez går til en annen klubb i premier league. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Nja, det ryktes vel at grunnen til at han vil bort er den grusomme urett som utøves mot han i England. Da blir det rart å gå til annen engelsk klubb. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Kommer Chelsea med en masse cash, tittelambisjoner og CL-spill, skal du se at Suarez glemmer engelsk media. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hva tjener egentlig suarez i liverpool? Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hva tjener egentlig suarez i liverpool? Synes å huske at det ble rapportert £100,000 pr uke når han signerte ny kontrakt i fjor. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Shelvey skal visnok ha scoret i sin debut for swansea, mot Haaglandia Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Vant de ikke 24-0 eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Suso blir lånt ut til Almeria denne sesongen, så mye for den satsingen. Endret 10. juli 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Det var skuffende. Lukter en ny Pacheco. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Men er det ikke veldig greit og få han ut på lå, da, og forhåpentligvis (for dere) mer spilletid enn hva han kan få i Liverpool den kommende sesongen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Har ikke mye kjennskap til Almeria, men registrerer at de spiller i La Liga. Da regner jeg med at han blir fast inventar på laget kommende sesong, ellers er låneoppholdet helt bortkastet. Kan bli en grei avtale. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Bra at han ble lånt ut. Han hadde maks fått 5 kamper for oss i år med de spillerne vi har i hans posisjoner. (Spesielt Coutinho som er ganske lik, bare mye bedre) Endret 10. juli 2013 av OKMarius Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Bra at han blir lånt ut så han får litt mere spilletid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå