Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Lykke til i Swansea, Jonjo. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Da har liverpool solgt sin andre spiller i silly season. Overgangen til Shelvey til Swansea for 6mill er bekrefet og alt skal være i orden. God spiller, men ikke god nok imo. kanskje med mer spilletid i Swansea får ting til å løsne. Grei skuddfot også. Men ALTFOR farlig i taklingene, rødtkortmoment deluxe. Kommer kanskje ikke til å savne spilleren, men akkurat DETTE vil jeg savne. Rett og slett kult. 3 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg hadde virkelig trua på'n jeg, han oppførte seg som en god ambassadør for LFC utenfor banen og glimtet til med ballen enkelt ganger, men ikke ofte nok for ledelsen tydeligvis. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Mourinho vil henta Suarez til Chelsea. If you can't bite them, join them ... 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Klart han vil ha Suarez, han er jo en av verden beste spillere Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Skal man tro ryktene så glipper Mkhitaryan til fordel for Dortmund. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Ikke så veldig rart. Med annet en er hardbarka Liverpool fan så velger en selvsagt Dortmund over Prosjekt Liverpool. Vet ikke om det er noe alternativ til han der ute vi kan signere i stedet. Men siden Mkhitaryan glipper, så er det hvertfall bare å signere Keisuke Honda på free transfer og en eller annen kvalitetsstopper. Kanskje også Alonso? Alonso, Gerrard - Coutinho/Suarez, Honda/Coutinho, Aspas/Alberto - Suarez/Sturridge Hadde ikke vært så verst det da.. Men hva med spiller som Suso, osv.? Burde vi rett og slett selge de slik som vi har gjort med Shelvey? De ser jo ikke ut til å slå gjennom slik vi hadde håpet på. Bortkasta penger å ha de drivende rundt på reservelaget når de uansett ikke ser ut til å bli noe for laget. Må vel være bedre å cashe inn på de mens en kan. Med £5 mill for Shelvey så har vi andre talenter som burde kunne selges for samme prisen. Endret 5. juli 2013 av Cappo Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Suso kan vel strengt talt ikke sammenlignes med Shelvey spør du meg. Suso har et langt større potensiale sammenlignet med Shelvey. Sterling/Suso/Ibe? burde få en del sjanser offensivt i år. De trenger noen år til på nakken før vi avgjør om de er gode nok eller ikke, spør du meg. Endret 5. juli 2013 av Leaf 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Suso er en spiller vi trenger mener jeg. Svakere defensivt enn Shelvey, men yngre, bedre teknisk og en helt annen spillestil. Suso bekler alle de offensive rollene på midtbanen, mens Shelvey var en sentral midtbanespiller. Men, jeg regner med det blir en del "benkesliting" på Suso iår, har vel blitt nevnt at utlån er et alternativ. Jeg håper i vertfall vi ikke selger han! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Tipper Rodgers vil satse på Ibe\Sterling\Suso i samme grad som i fjor. I periodevis, synd at Mkhitaryan glapp. Men Regner med Rodgers har en plan B, C og D i bakhånd. Viktigst er å avklare om Suarez blir eller ikke. Få inn en back til og en kantspiller. Det er viktigst. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Da røyk Suso og Spania u20 ut av VM. Tapte 1-0 mot Uruguay etter mål sent i 1. ekstraomgang! Suso spillte alle 120 minuttene, og jeg synes han gjorde en god match. En av de bedre på Spania, sammen med Deulofeu og Puerto. Utrolig at ikke Spania klarte å skåre i løpet av matchen. Veldig mange store sjanser, som de sløser bort. Er vel fortsatt en stund til han er tilbake på Melwood, han skal vel ha en liten ferie først? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Spillerne som har vært med i u20-sluttspillet og confederation cup får en ekstra 3 ukers ferie. De kommer tilbake til kampen i austalia skal jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Spearing til Blackburn for 1,7mill. Good riddance. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Deilig å endelig bli kvitt ham. Endret 8. juli 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Bare jeg som mener at Lucas/ Allen er for svakt på defensiv midtbane? Endret 8. juli 2013 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hadde ikke gjort noe om man hentet inn en til der nei.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Tancredi Palmeri @tancredipalmeri 3m Official: Borussia Dortmund officially confirm Mkhitaryan deal Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Vel, hva hadde dere forventet? Vi har jo hverken Champions League eller Europa League. Ganske flaut i grunn. Og en hver spiller som er sulten på sportslig suksess og pokaler foretrekker selvsagt lag som er med i de europeiske cupene. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Det er sant det, men fikk av en eller en annen merkelig grunn skikkelig trua på at han skulle velge LFC.. Hvem tror dere er "plan B"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå