Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Kjedelig å velge nye stjernespillere egentlig. Hadde heller valgt Carragher hadde jeg holdt med laget deres.

9433457[/snapback]

Syns det er greit å velge en ny spiller eg. En måte å vise at du har troen på ham. Har selv Gerrard på hjemmedrakten og skal få meg Torres på bortedrakten (den svarte). Neste hjemmedrakt tror eg eg skal dedikere til Carra for alt han har gjort, så er både enig og uenig med deg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk hverken Carragher eller Gerrard på noen av mine trøyer, men det skal endre seg fort. Gerrard vil bli kjøpt inn som årets bortedrakt, og Carragher får garantert en av draktene neste sesong. Jeg kjøpte Torres-drakta mi samme dag som det ble bekreftet at han gikk til Liverpool, og angrer ikke på det. Han er vårt første virkelige stjernekjøp på lenge og han er en spiller jeg alltid har likt godt, så det valget hadde jeg ingen betenkeligheter med. :) Er enig med en over her, det blir min måte å "støtte" ham og vise at jeg har troen på at han vil slå til.

Jeg har heller ingen problemer med å ha drakter av spillere som ikke lenger spiller i klubben. Si at Torres skulle faile totalt (noe han heldigvis ikke gjør) og forlater klubben om to år, så vil jeg fortsatt gå med drakta. Andre kaster dem eller lar dem støve i skapet hvis spilleren bakpå ikke lenger spiller der, men det ser jeg egentlig ingen grunn til. Eldre drakter er et minne om den tiden, ikke om nåtiden.

Lenke til kommentar
Jeg har heller ingen problemer med å ha drakter av spillere som ikke lenger spiller i klubben. Si at Torres skulle faile totalt (noe han heldigvis ikke gjør) og forlater klubben om to år, så vil jeg fortsatt gå med drakta. Andre kaster dem eller lar dem støve i skapet hvis spilleren bakpå ikke lenger spiller der, men det ser jeg egentlig ingen grunn til. Eldre drakter er et minne om den tiden, ikke om nåtiden.

9435633[/snapback]

Jeg har den gamle gule og mørkeblå drakten fra 2000/2001 (?) med Owen bakpå. Det er minner det! ;)

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk hverken Carragher eller Gerrard på noen av mine trøyer, men det skal endre seg fort. Gerrard vil bli kjøpt inn som årets bortedrakt, og Carragher får garantert en av draktene neste sesong. Jeg kjøpte Torres-drakta mi samme dag som det ble bekreftet at han gikk til Liverpool, og angrer ikke på det. Han er vårt første virkelige stjernekjøp på lenge og han er en spiller jeg alltid har likt godt, så det valget hadde jeg ingen betenkeligheter med. :) Er enig med en over her, det blir min måte å "støtte" ham og vise at jeg har troen på at han vil slå til.

9435633[/snapback]

Jeg er enig med Hewit når det gjelder spillere som ikke spiller i en klubb lenger. Jeg har nå ca. 10 Liverpool dratker, det er kun Owen, Hyypia, Gerrard og Torres jeg har på noen av de. Jeg hadde brukt Owen drakten dersom den fortsatt hadde passet, men det gjør den ikke lenger. Når man kjøper navn bakpå en drakt er det fordi du liker spilleren, så om han skulle forlate favorittklubben din mener jeg du fortsatt bør like ham. Selv har jeg også en Real Madrid drakt med Owen på, siden 11 som han hadde der er favoritttallet mitt. Det er også nr. 11 Luis Garcia har/Hadde på Spania, og Spania drakt med Luis Garcia har jeg selvfølgelig.

Endret av Luis_Garcia
Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe nok en hjemmedrakt, elsker hjemmedrakten vi har for tiden. Problemet er selvsagt hvem jeg skal ha bakpå.. Kandidatene er:

1. Gerrard

Min klare yndlingsspiller på Liverpool, så ville vert et normalt valg. Dog ser jeg daglig flere unger med Gerrard bakpå og føler det er en viss fjortissfaktor med Stevie G.

2. Xabi Alonso

Min yndlingsspiller etter Gerrard. Er fantastisk, dog er han i hard kamp med Masche om midtbaneplassen, er redd han blir benket og vil forlate skuta vist Real Madrid eller Barca viser interesse igjen neste sommer!

3. Fernando Torres

En spiller jeg virkelig brenner for dette også, lenge likt han og fulgt han i AM. Men lurer på om det blir litt feil at den første drakta som jeg har navn på er med en nykommer.

Huff. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe nok en hjemmedrakt, elsker hjemmedrakten vi har for tiden. Problemet er selvsagt hvem jeg skal ha bakpå.. Kandidatene er:

1. Gerrard

Min klare yndlingsspiller på Liverpool, så ville vert et normalt valg. Dog ser jeg daglig flere unger med Gerrard bakpå og føler det er en viss fjortissfaktor med Stevie G.

2. Xabi Alonso

Min yndlingsspiller etter Gerrard. Er fantastisk, dog er han i hard kamp med Masche om midtbaneplassen, er redd han blir benket og vil forlate skuta vist Real Madrid eller Barca viser interesse igjen neste sommer!

3. Fernando Torres

En spiller jeg virkelig brenner for dette også, lenge likt han og fulgt han i AM. Men lurer på om det blir litt feil at den første drakta som jeg har navn på er med en nykommer.

Huff. Noen forslag?

9439311[/snapback]

1. Det blir på ingen måte feil å ha Torres på drakta bare siden han er nykommer. Hvis du har fulgt han i en lenger periode da han var i AM noe jeg også gjorde. Da bør du være lettet over at han kom til favorittlaget ditt. Der var nettop derfor jeg valgte Torres på min drakt jeg kjøpte sist.

2. Xabi Alonso, er redd at han går til Barca eller Real? Om han skulle gjøre det så skal man fortsatt være stolt over at han var i klubben vår. Owen var min favorittspiller, men jeg har fotsatt mine stolte Owen drakter fortsatt.

3. Fjortissfaktor med Gerrard? Ikke tenk på det. Han har og er alt for at en supporter skal elske mannen.

Lenke til kommentar
Mulig jeg misforstår noe her, men er ikke Hargreaves ny, NightKeeper? Synes å erindre at du hadde ambisjoner om å ha ham på en bortedrakt.

9435682[/snapback]

Jepp, det er han, og det hadde jo vært litt fett å ha han på bortedrakta, men jeg skal nok ha Scholes istedetfor :) Hadde jeg valgt en av de nye hadde jeg valgt Hargreaves lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...