cmyrland Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Bør jo være i tillegg til Surez,uavhengig om han drar. usikker på om eierne er interessert nok i å drive klubben fremover om de kun har råd til Aspas denne våren Klubben har vel uttalt at det finnes midler til å forsterke, men FSG er ikke en gjeng med sjeiker uten uttakssperre på kontoen. Klubben skal drives forsvarlig, og man henter ikke spillere for enhver pris. Når vi ser på det spillet Liverpool har prestert i år, så er det mye som lover bra for fremtiden. Vi trenger ikke ti nye spillere, men noen få forsterkninger. Resten tar vi fra eget akademi Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ikke akkurat super seriøst rykte men Goal.com melder at Liverpool har lagt inn ett 7 millioner pund stort bud på Carlos Tevez. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg legger inn bud på 100£ på Messi. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Henrykt Minotaur? Er ikke det navnet? Nesten... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 http://fotball.aftenposten.no/england/article282698.ece I lørdagens utgave av den spanske avisen Marca meldes det at Aspas får fireårskontrakt med Liverpool. Angriperen skal angivelig ikke ha trengt mye betenkningstid. – Da jeg hørte om interessen fra Liverpool nølte jeg ikke engang et minutt. Det er en av de største klubbene i verden. Selv om jeg hadde tilbud fra Italia, Portugal og andre land, bestemte jeg meg for at framtiden min er i engelsk fotball, siteres Aspas på i avisen. Celta Vigo og Liverpool er ifølge Marca nær ved å sluttføre en avtale verdt 65 millioner kroner. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg legger inn bud på 100£ på Messi. ... tja, har vært overganger for mindre før, men klarer du å dekke lønnskravet? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Han er så liten at han får ikke lønn, bare mat og et hamsterbur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Da ser det ut som Alpas blir klar. Alpas inn Suarez ut. Lenke til kommentar
sector Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er det ikke en bra spiss hos Real Madrid Liverpool kan få i bytt i tillegg til en haug med penger? De har vel Higuain og Benzema hvertfall. I tillegg må det sikkert finnes flere. Callejon, er han spiss? Og er han god? Han ble nevnt i noen rykter tidligere idag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Husk at spillerne må ha lyst skal en sånn overgang gå igjennom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Da ser det ut som Alpas blir klar. Alpas inn Suarez ut. Hvem er Alpas? Lenke til kommentar
sector Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Vil tro at Alpas er Aspas. Sector Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Større og større sjanse for at Carroll går til West Ham også. Lenke til kommentar
sector Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Større og større sjanse for at Carroll går til West Ham også. Glimrende!! Håper de får inn noen mill, til å bruke på kvalitet som kan heve laget!! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ryktes vel om en pris på £15,5M og at han er på vei hjem fra ferie for å møte representanter fra West Ham. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Da var det offisielt: http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/reds-agree-aspas-deal-in-principle 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Vi greier nok ikke å ta tilbake tronen i PL i år, men det ser ut til at vi greier å ta gull i styggeste drakter (med unntak av hjemmedrakten) Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Dere har aldri hatt tronen i PL, ikke noe å "ta tilbake" 5 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg synes drakten var kul jeg Hoff: Hvor mange år tror det går før United vinner noe (viktig) igjen? Exit Fergie, Exit medals. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå