oOF Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Førstedrakta er knall, og da kan de andre draktene være så stygge at motstanderen blir utsjokka. De er på god vei mot det med de syredraktene der... Noe så utrolig stygt, det er nesten moro Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 http://youtu.be/4_mOuXcVI34 Ja. Takk. 3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Så lenge Warrior betaler så mye kan de nok lage omtrent hva de vil, desverrre. De vil nok ikke oppleve salgsrekord på bortedrakten, men jeg tilgir de når jeg ser hvor utrolig fet hjemmedrakten er. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Nå må vi få Honda på laget for å selge draktene. Da peiser vi i samme slengen forbi United i omsetning. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Syns det er merkelig om ikke Honda seriøst vurderes,han er vel godt lønna i Moskva ... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Er det noe statistikker på hvor mange drakter han egentlig selger? Vet han er vel den fotballspilleren som er mer poppis i Asia. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Virker ikke som Liverpool går for Mkhitaryan så lenge Suarez ikke blir solgt,sier det litt om støtten Rodgers for fra eierne og ambisjonene de har? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ja. Takk. Kan ikke ha en spiller jeg ikke klarer å uttale navnet på.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Haha, Enrique er happy for de nye draktene. 4 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Kan ikke ha en spiller jeg ikke klarer å uttale navnet på.. Henrykt Minotaur? Er ikke det navnet? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Greier ikke helt å skjønne hvordan de presterte å legge til det der "strikkemønsteret". Keeperdrakten til hjemmedraktsettet hadde vært en ypperlig bortedrakt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Det er inspirert av Marius genseren som jo er veldig populær. Nå skal de indre delene av Norge vinnes for Liverpool! Det ble billigere enn å vinne Asia med Honda. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Drakta ser jo litt corny ut når den er stappa nedi shortsen, men ser man hele så ser den ganske så bra ut. Hadde jeg holdt med Liverpool hadde dette blitt mitt første draktkjøp ever. Endret 5. juni 2013 av Bagh Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Mktihsiaryayan eller hva han heter ser jo grei ut.. Men så vidt jeg kunne se var det kun klipp fra hjemlig liga... Selv om Shaktar hevder seg godt i Europa, tror jeg ikke at den ukrainske serien holder veldig høyt nivå. Dermed vil nok overgangen til PL være stor, og det spørs hvordan de vurderer pris mot risiko for at han ikke slår til. Han ser ut til å være en kald fisk alene med keeper, ihvertfall. Hadde egentlig helst beholdt Suarez, slik at vi kan bygge videre på det laget vi allerede har fremfor å måtte ta et skritt tilbake igjen, men historien er jo full av eksempler på at lag hevder seg minst like godt etter å ha solgt stjerna. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Mktihsiaryayan eller hva han heter ser jo grei ut.. Men så vidt jeg kunne se var det kun klipp fra hjemlig liga... Selv om Shaktar hevder seg godt i Europa, tror jeg ikke at den ukrainske serien holder veldig høyt nivå. Dermed vil nok overgangen til PL være stor, og det spørs hvordan de vurderer pris mot risiko for at han ikke slår til. Han ser ut til å være en kald fisk alene med keeper, ihvertfall. Hadde egentlig helst beholdt Suarez, slik at vi kan bygge videre på det laget vi allerede har fremfor å måtte ta et skritt tilbake igjen, men historien er jo full av eksempler på at lag hevder seg minst like godt etter å ha solgt stjerna. Bør jo være i tillegg til Surez,uavhengig om han drar. usikker på om eierne er interessert nok i å drive klubben fremover om de kun har råd til Aspas denne våren Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Skjønner det iallefall om Reina ikke gidder å stå i mål for oss om han må ha på seg den drakta der. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Den er så stygg at den blir kul, faktisk. Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Stakkars!! Du kan formelig se skuffelse og ydmykelsen i øynene når han tenker at "dette skal eg ha på meg der motstanderens publikum er i flertall." Sector Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Den er så stygg at den blir kul, faktisk. Nei 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå