theHerd Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Er ikke Aspas en diver av rang? Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Er ikke Aspas en diver av rang? Det skal stemme veldig godt, ja. Har hørt en del prat om han på andre fora, og det har alltid vært pga. diving. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ok,vi trenger ikke flere divers, både Sturridge og Suarez diver i ny og ned Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hehe, blir en fin angrepstrio da; Sturridge-Suarez-Aspas. Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Og Allen? Hvem kjøpte han? Har ikke akkurat vært den drivende midtbanestjerna som virkelig viser igjen, slik en type Liverpool burde hatt. Endret 4. juni 2013 av sector Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Glemte nesten Allen haha.Syns han begynte bra i Liverpool trøya men ble begredelig etterhvert,kan jo fort snu,var god i Swansea.Henderson hadde jo ingen god start,men han var bevist masse denne sesongen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Endret 4. juni 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Fy faen. Hvordan kan ledelsen ha godtatt et slikt ukreativt arbeid av dimensjoner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ain't nobody got cash for that! Lenke til kommentar
Payung Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hahah! Denne bortedrakta kommer ikke til å gi noen ny salgsrekord, det er helt sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Grusom bortedrakt. Helt forferdelig. Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Du verden så fæle drakter!! En epileptiker kan ikke lenger se bortekampene til Liverpool, han vil få anfall av de draktene. Makan altså!! Såg et bilde av 3.-drakten tidligere idag og, den og var gyselig!! Lurer på hva slags tomlinger som sitter i designavdelingen til Warrior, og ikke minst i ledelsen som sier ja til slike forslag... Og mens jeg skrev kom bildet eg såg av 3.-drakten... Se på den fæle magen, ryggen er vel noenlunde ok. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Syns bortedrakta var fin jeg. Liverpool har hatt veldig mange bortedrakter som har vært styggere enn det der for å si det sånn. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Syns bortedrakta var fin jeg. Liverpool har hatt veldig mange bortedrakter som har vært styggere enn det der for å si det sånn. Hva er det du går på a gutt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hva er det du går på a gutt? Jeg kunne ihvertfall tenke meg litt. Dæven. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Macca @The_Paris_Angel 11m To be fair, that LFC away kit looks better from this angle 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg skal i hvert fall ha den 3-drakta. Håper bare jeg kan få kjøpt den med Suarez 7 på ryggen Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Vil ha den keeperdrakten! Sykt fet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå