Jotun Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Får man gult kort for å takle Suarez? Ja hvis han ikke biter deg først. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Ja hvis han ikke biter deg først. He he.. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Får man gult kort for å takle Suarez? Ja, spesialavtale med FA. Det er derfor han glir så lett gjennom forsvaret. Må ta ein og annan karantene innimellom for å kompensera, men ... Lenke til kommentar
Populært innlegg The Doctor Skrevet 27. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 27. mai 2013 https://twitter.com/LFCFansCorner/status/338907121074700289/photo/1 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Vi skal vist være nære signering av Kolo Toure, hva tycks? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Tror jeg skjønner tanken bak kjøpet. Toure er vel en høylydt vinnertype, trenger noen av de. Problemet er vel bare at han ikke er så veldig god lenger? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Erfaren spiller som vil være en god backup, men han er ikke god nok til å forsvare en plass på førstelaget. Han er ihvertfall ikke den lederskikkelsen det påstås at vi leter etter. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/reds-agree-toure-deal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Vanskelig å si noe om hvorvidt denne overgangen er et smart trekk, da alt beror på hvor godt han presterer, hvilken rolle han er tiltenkt, samt lønnsbetingelse han har blitt tilbudt. Håper han går kraftig ned i forhold til hva han tjente i Man City. Endret 28. mai 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Flott at det skjer såppas tidlig, har nok flere signeringer i sikte. (kan ikke huske å lest at BR var hypp på Kolo-signering noe sted heller jeg, secret stuff) Velkommen Kolo. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Papadoupolus og Alderweireld / Ilori inn for Skrtel og Coates neste ifølge diverse aviser, twitters og sånt. Spent på om vi går etter en kantspiller, særlig om Assaidi forsvinner. Endret 28. mai 2013 av edge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Downing kan være på vei ut også. Trenger uannsett en kant og en power-spiss. Må ha noe luftstyrke(Kolo på corner duger bra) på toppen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Er Kolo hodesterk? Hadde jeg ikke fått med meg Powerspiss har vi relativt sett i Sturridge. Synes ikke vi har manglet noen mål i år, så mener vi heller bør gå for å skaffe flere mål fra kant og midtbanen. Sitter og piner meg selv med youtube-filmer at Stevan Jovetic atm. Sikle! Er og aviser som melder at vi har lagt inn bud på denne karen: https://www.youtube.com/watch?v=mRVZb9KY9Ws&feature=player_embedded Sturridge Jovetic - Coutinho - Suarez Lucas - Gerrard/Henderson Enrique - Agger - Papadoupolus - Johnson Reina Fapfapfapfapfapafapapfapfapfapapfapfapf*squirt* Endret 28. mai 2013 av edge Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Bytt Jovetic ut med Honda, så har du et lag som godt kan være en realitet når sesongen sparkes i gang i august. Jeg syns hvertfall at det ville vært horribelt av Liverpool og ikke i det minste prøve å signere en spiller hvis kontrakt går ut til sommeren. Det er godt mulig han krever alt for mye, men vi burde hvertfall ta kontakt og prøve og se. Ikke nok med at han er bedre enn Downing, men han vil også hjelpe Liverpool på det asiatiske markedet. Så vinn-vinn spør du meg. Endret 28. mai 2013 av Cappo Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Kolo kommer til å vise seg som en genistrek av BR. En ny Gary Mac-type signering. Deilig at vi er tidlig ute for en gangs skyld. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Ikke nok med at han er bedre enn Downing Han er også en annerledes type enn Downing. Downing er en kantspiller, det er ikke Honda. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Honda ville betalt for seg selv i draktsalg alene. No-brainer, men vi har vært veldig dårlig med no-brainers tidligere. Men mye foregår bak lukkede dører om dagen, så man kan jo alltids håpe! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Om vi kjøper Honda blir jeg positivt overrasket,Honda er god. tar som regel plassen til Kagawa på det japanske landslaget og henviser Kagawa til vingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå