oOF Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det ser ut som om QPR-spillern er borti ballen en smule. Mon tro om den kunne gått i mål hvis ikke han hadde vært borti? Erik Edman hadde et lignende skudd for Tottenham på Anifeld for noen år siden som minnet litt om Carra-skuddet. Uforglemmelig mål! http://www.youtube.com/watch?v=pac5Zkk3eGw Her er'n gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Den var nok sikret før kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Å... Trodde de hadde muligheten til sjette.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Nope. Går for 6.plass neste år. Tar en plassering om gangen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Good! Ser helst liverpool foran City og Chelsea, sånn utenom det er eg relativt fornøyd med plasseringen! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Etter å ha sett det skuddet kan man spørre seg hvorfor han ikke har gjort dette før. Ynwa Carra legend! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Finnes det et klipp over alle selvmålene til Carra? Hadde vært trivelig og sett i grunn. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Denne er jo litt fin Endret 19. mai 2013 av Leaf Lenke til kommentar
imastard Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Står på liverpool.no at det er blitt enigheit mellom klubbane om carroll. 15mill £ . Så får man se om carroll viø til west ham eller ikkje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det regner jeg med han vill. Jeg syns det er litt trist dog forventet. Ingen hemmelighet at jeg ønsket å beholde Carroll. Men er nok for de beste da han har en solid lønningspåsa og ikke er i Rodgers planer videre. Og 15mill er en fult godkjent pris. Men om dette salget gjennomføres trenger vi å kjøpe en kraftspiss i sommer, da vår luftstyrke er nærmest ubetydelig pdd. Vi har nesten ingen som kan utfordre i lufta, kun Skrtel og Agger som begge ikke akkurat skremmer noen med sine headinger. De får endel sjanser, men treffer sjelden på mål. Syns vi skal prøve oss på Benteke, selv om det kan bli hard konkurranse. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Går også rykter om at vi har lagt inn et bud på 12 mill pund på Papadopoulos. Håper virkelig dette ryktet stemmer, er en stopper jeg virkelig har sansen for. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kjøpte ham alltid på FM for et par år siden, ble alltid verdensklasse der hvertfall. Har bare sett ham i et par landskamper, og der har han alltid levert. Tror det hadde blitt bra. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Et rungende ja til Papadopoulos. Greit at vi skipper Carrol avgårde også, det er ingenting som tyder på at B-Rod vil bruke ham, og er alt for dyr i drift til å blande saft. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Carroll er jo skremmende mye skadd og han blir ute lenge når han er skadd! Shipp han til West Ham og ikke tenke på alle pengene man har tapt på han. 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Såg nettopp en video på LFC sine egne nettsider med 15 spillere som har vært linket til Liverpool siste uka. En av videoene var med han spanske angriperen fra Celta Vigo, han virket så uinteressant at eg ikke engang husker navnet hans. Men det har vært rykte siste uka om at Rogers ønsker han. Det han viste i den videoen, er flere hakk dårligere enn Borini viste tidligere i sesongen. Hvis det er nivået spillere Liverpool vil legge seg på i sommerens overgangsvindu, blir det en middelmådig sesong laget kommer til å få neste og. Slike 35 - 80 mill kjøp er og blir for dårlig hvis en sikter på topp 4 hvertfall. Eg aner ikke hva prisen på han i videoen vil være, men tipper nærmere 35 enn 80. FÅ INN KVALITET!! OG UT DYRT STALLFYLL!! Ååhh, eg kan bli så lei Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Iago Aspas. Har pådratt motspillere rundt 30 gule kort i år, sånn sett passer han jo fint inn sammen med Suarez på topp. Endret 26. mai 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Får man gult kort for å takle Suarez? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Er det noe Liverpool kunne dratt nytte av så er det en god asiatisk spiller. Både sportslig i forhold til å styrke laget og i forhold til det økonomiske. Heung-Min Son kan for eksempel være et alternativ. Men den asiatiske spilleren jeg syns Liverpool burde sterkt vurdere å signere er Keisuke Honda. Kontrakten hans går ut denne sommeren og jeg kan ikke se at han har skrevet en ny kontrakt med CSKA Moskva. Stort navn i Asia som spiller i en liga vi burde klare å lokke han fra om vi tilbyr han en kontrakt. Usikker på hvor god han er sammenlignet med f.eks Kagawa, men jeg hadde helt klart foretrukket han der fremme fremfor Downing. Så ja, tilby fyren en kontrakt mener nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå