Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, klart Gerrard vil spille alt som er fysisk mulig. Slik er de aller fleste fotballspillere, og slik skal de også være. Det er dog opp til arbeidsgiver og legene å avgjøre om det faktisk er forsvarlig å la ham spille, og det er ingen tvil om at dersom han må ha smertestillende så vil han også måtte ta en pause etterpå for å bli bedre. Det visste vi når det gjaldt Chelsea-kampen, og det vet vi nå. Men da kunne spillerens arbeidsgiver og spilleren selv ta konsekvensene av en liten pause, men nå vil altså landslaget trosse arbeidsgiver og sette smertestillende på en spiller de ikke eier. Det er synd. Tror nok ikke England bryter noen lover eller noe ved å gjøre det, men det er synd at det er slik at landslaget kan gjøre hva de vil selv om det går på bekostning på dem som faktisk eier spilleren og gir ham lønn.

Lenke til kommentar
Steve McClaren må jo være helt korka i hue?

Hvis Gerrard blir ute lengre pga dette, kommer jeg til å ønske McClaren og england langt vekk fra alt som heter EM og VM

9430622[/snapback]

Hvem er det som uner England noenting godt? Det at de tar ut en Gerrard som hadde trengt hvile akkurat denne tiden, de vil sikkert vil ødelegge for oss. Hva med Pennant? Mannen er en av våre beste, men at det ikke er han som får de største overskrfitene i avisene pga sine prestasjoner på banen. Det skal jeg vedde på er grunnen til at Mclaren velger ut troppen sin.

Hva med at vi heller støtter Spania? Alonso, Reina og Torres. I tillegg er det vel 1000 ganger bedre å støtte et lag som har Alonso, Reina, Torres, Villa, Fabregas og Joaquin enn et landslag med Rooney, Neville, Lampard og Terry? Er det ikke?

Lenke til kommentar

Hallo!

Rooney- Man Utd= Rival

Neville- Man Utd= Rival

Lampard- Chelsea= Rival

Terry- Chelsea= Rival

Så en Gerard som hadde trengt verdifull hvile skal være med denne gjengen.

Spania

Alonso- Liverpool

Reina- Liverpool

Torres- Liverpool

Fabragas- Arsenal= Rival, men jeg liker ham.

Joaquin- Valencia= Rival? Nei, ikke historisk sett.

Vinner Israel og Gerrard kommer frisk til Anfield skal jeg kjøpe en drakt med Benayoun bakpå.

:love: Yossi Benayoun :love:

Endret av Luis_Garcia
Lenke til kommentar
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/lan...icle1318823.ece

Dette er faktisk latterlig. Kan huske VM da dommeren blåste bare Cruoch var i nærheten av en hodeduell.

9432946[/snapback]

Herregud!

Skandale vist dette er sant. Å plukke ut spillere på denne måte er idioti!

Vertfall når de slår ned på stakkars Crouch, menst Drogba får gjøre som han vil.

Håper media tar skikkelig tak i dette og lager en stor debatt, slik at Crouch får mer spillerom i PL også. Han blir alt for ofte avblåst.

Lenke til kommentar
Hallo!

Rooney- Man Utd= Rival

Neville- Man Utd= Rival

Lampard- Chelsea= Rival

Terry- Chelsea= Rival

Så en Gerard som hadde trengt verdifull hvile skal være med denne gjengen.

Spania

Alonso- Liverpool

Reina- Liverpool

Torres- Liverpool

Fabragas- Arsenal= Rival, men jeg liker ham.

Joaquin- Valencia= Rival? Nei, ikke historisk sett.

9432598[/snapback]

Du snakker. Begrepet om landslag har flydd deg rett forbi? Spiller ingen trille hvor de spiller til daglig. Jeg slutter ikke å heie på England selv om det ikke spiller noen United spillere der.

HAllo!

Lenke til kommentar
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/lan...icle1318823.ece

Dette er faktisk latterlig. Kan huske VM da dommeren blåste bare Cruoch var i nærheten av en hodeduell.

9432946[/snapback]

Synes det har blitt blåst mye feilaktig mot Crouch ja, men vil likevel ikke legge for mye i dette når man ser hvem som er opphavskilden til denne nyheten...

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Kilden er en ting ja, men så lenge det stemmer at det er sagt av Poll og de ikke har diktet opp noe, så har jeg ingen grunn til ikke å tro ham på det han sier. Jeg husker selv at Crouch ble avblåst for mye rart, og blir vel egentlig det fortsatt. Samme gjelder samme type spillere - høye og litt sterke, for eksempel Carew.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...