cmyrland Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Liverpool managere siden 2000: 5 City managere siden 2000: 6 Så med den logikken din må nesten du også være enig. City siden Ben Reddik tok over? 3. Mancini fikk hele tre(!) år i stolen, tre ganger så lenge som Eriksson og Hughes.. Ser vi en tendens her? Greit nok, pool har ikke akkurat vært trofaste de siste årene, de heller, men mye av det er jo fordi FSG måtte rydde opp etter G&H.. Trodde ærlig talt Dalglish skulle få de årene han signerte for, men FSG hadde vel ønske om en mer langsiktig løsning med en yngre manager, men fikk et dilemma da Dalglish imponerte siste halvåret av sesongen da han tok over. Jeg tror det skal svært mye til før Brendan får fyken i løpet av de neste årene, når man hører hvordan FSG tenker butikk. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg håper at de ikke bytter trener på en god stund, vi trenger stabilitet i laget nå. 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Dette skal ikke handle for mye om City, men fant denne på VG Nett Sportsbloggen (http://vgsporten.vg....5/manager-city/): ...Ut med Book, inn med Malcolm Allison, som hadde vært en strålende trener under Joe Mercer på 1960-tallet. I løpet av sommeren 1979 ødela Allison hele City-laget. Fra laget som var runner-up i 1977, altså to år tidligere, var det to mann igjen da sesongen 1979/80 startet. Allison rensket ut klassespillerne og erstattet dem med kostbare middelmådigheter. Det gikk – selvsagt – rett til helvete. Endret 16. mai 2013 av indahla Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 For å følge opp det du begynte å argumentere med sist, Aleks: "De fleste er klar over at Sir Alex Fergusons fartstid i United er et unikt tilfelle, men til sammenligning har for eksempel Manchester City (18), Chelsea (17) og Liverpool (8) stått for totalt 43 managerbytter i løpet av samme tidsperiode." Sitat VG. Så City og Chelsea stiller virkelig i en klasse for seg selv over nesten 30 år. Liverpool er oppe i 8, hvor Hodgson og Dalglish i særklasse er de som har sittet kortest, men Dalglish har også vært manager for klubben to ganger i denne perioden. Ellers var Dalglish, Souness og Evans rekruttert fra egne rekker, som alle managerne i klubben siden Shankly, noe som har gitt en helt annen kontinuitet i arbeidsstil og filosofi, selv om Souness gjorde sitt beste for å ødelegge det... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Synes bare det var en rar logikk at vi må være enig i sparkingen av alle managere siden vi har vært igjennom mange selv. Men er klar over at Liverpool ikke har brent igjennom like mange managere tidligere som de har gjort de siste sesongene. Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 https://www.youtube.com/watch?v=MinEMqzogQY 6 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Hadde nå Liverpool bare truffet med alle kjøpene sine som han... Legg merke til hvor ofte han lar ballen gjøre arbeidet og passerer motstanderen. Det er en del midtbanespillere i klubben som kunne lært litt der. Endret 18. mai 2013 av oOF Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Siste kampdag på laaang tid. Kjenner jeg allerede er klar for sesongstart. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Vises kampen på tv i dag for de som har Altibox? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Får vi tildelt straffe i dag, håper jeg den tas av Carragher. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Han tar den ikke har han uttalt. Vil ikke bomme på straffe siste kampen sin. Personlig håper eg på selvmål... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det er vel langt mer sannsynlig når vi snakker om Carragher og mål. Ser frem til forhåpentligvis en ny midtstopper baki der neste sesong nå. Selv om han har vært ok i de siste kampene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Han nettet to staffer i testimoniumkampen mot Everton(for begge lag) så han kan gjerne ta straffe om vi får det. Håper vi holder nullen i hans siste kamp. Blir litt vemodig å ta farvell med Carra idag. Kjempespiller og del av en spesiel rase forsvarspillere som holder på å dø ut. Takk for alt Carra. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Gruer meg veldig til å miste Carra. En fantastisk mann og et utrolig forbilde. Håper jeg ser han i støtteapparatet til LFC så fort som mulig. Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Vises kampen på tv i dag for de som har Altibox? Jeg ser i oversikten på abonnemandet mitt, 10 PL kamp-oversikiten på tv min nå er klar å vise kl 1700 Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=9z-qKoDhMR0 Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Confirmed team v QPR: Reina, Johnson, Enrique, Carragher, Skrtel, Lucas, Henderson, Downing, Ibe, Coutinho, Sturridge. Veldig spennende at Ibe starter, hadde vært morsomt å se et mål fra han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Håper Sturride netter. Og Carra, og Downing. Helvete heller ALLE kan få et mål idag! Faktisk fult mulig mot QPR e' elendige forsvar. Endret 19. mai 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Får håpe Ibe gjør en god figur, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå