Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror faktisk United kan ville serien også neste sesong, mye på grunn av automatikk.

Men, jeg tror faktisk det vil bli tøffere for dem sesongene etter når Moyes har satt sitt preg på laget.

Ikke fordi jeg tror han er en dårlig trener, men nye trenere har alltid sin måte å gjøre ting på, sin måte å spille på.

Så blir det spennende å se hva Moyes får til når han har litt mer å rutte med og et klubbrykte som kan tiltrekke helt andre spillere enn han er vant med.

Lenke til kommentar

Har dette noen rot i virkeligheten...?

http://www.friendsof...y-majority.html

Skal det bli teleselskap fra Qatar som skal styre skuta fremover?

Var hvertfall noen rykter om at det selskapet ville ta over som hovedsponsor etter Standard Chartered (kontrakten med de går snart ut). Men dette gikk de ut i media og avfeide ganske kjapt. At de vil kjøpe seg opp i klubben har jeg ikke hørt noe om, men man vet jo aldri..

Lenke til kommentar

Synes ikke vi har så mye å klage på med FSG.. De stiller opp med midler når det trengs, er opptatt av lokal forankring og har en klar filosofi for hvordan en klubb skal driftes for å være bærekraftig.

Hadde tatt FSG over Sjeik Ben Reddik Fyfasan anytime.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fornøyd med eierne så langt. Ikke blitt så mange turer på anfield i år da. Kunne sendt kona i det minste rrrwarr

Lenke til kommentar

Amerikanere har ikke akkurat vært flink med europeiske klubber,

Spesielt engelske, det er ikke forventet at man skal tjene noe (særlig) med penger fotballen , og amerikanere som er hyperkapitalister sliter med å tilpasse seg europeisk , og spesielt britisk, fotballkultur

Lenke til kommentar

Håper virkelig vi får se noen unggutter mot Fulham og hvertfall mot QPR. Den QPR kampen har jo absolutt ikke noe å si, så da håper de hiver innpå noen unggutter. Og da tenker jeg ikke på Shelvey, men spillere som McLaughlin, Teixeira, Coady, Nacho og Ward.

Skulle likt å sett Pelosi, dessverre brakk han beina for en tid tilbake etter å ha blitt taklet grusomt under en U21 kamp.

Synd, for han høster mange lovord etter det jeg har sett. Kan spille både venstreback og venstrekant hvis jeg har forstått rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...