.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Ikke for meg (og sikkert ikke for noen andre få heller)... 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Drøm søtt Endret 9. mai 2013 av RollsReus 3 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg tror faktisk United kan ville serien også neste sesong, mye på grunn av automatikk. Men, jeg tror faktisk det vil bli tøffere for dem sesongene etter når Moyes har satt sitt preg på laget. Ikke fordi jeg tror han er en dårlig trener, men nye trenere har alltid sin måte å gjøre ting på, sin måte å spille på. Så blir det spennende å se hva Moyes får til når han har litt mer å rutte med og et klubbrykte som kan tiltrekke helt andre spillere enn han er vant med. Lenke til kommentar
sector Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Har dette noen rot i virkeligheten...? http://www.friendsofliverpool.com/2013/05/qatari-oil-giants-set-to-buy-majority.html Skal det bli teleselskap fra Qatar som skal styre skuta fremover? Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Nei faen heller, nå er det nok arabere, thailendere og russere i engelsk fotball. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Har dette noen rot i virkeligheten...? http://www.friendsof...y-majority.html Skal det bli teleselskap fra Qatar som skal styre skuta fremover? Var hvertfall noen rykter om at det selskapet ville ta over som hovedsponsor etter Standard Chartered (kontrakten med de går snart ut). Men dette gikk de ut i media og avfeide ganske kjapt. At de vil kjøpe seg opp i klubben har jeg ikke hørt noe om, men man vet jo aldri.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Har dette noen rot i virkeligheten...? http://www.friendsof...y-majority.html Skal det bli teleselskap fra Qatar som skal styre skuta fremover? Det der er en gammel sak om at Ooredoo ville sponse LFC, som noen har tatt som at de vil kjøpe hele laget, Tror og at det ble avkreftet av en sjef i selskapet, ellerno. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Heller det en amerikanere er nå min mening. De forstår ikke fotballlmentaliteten i Europa. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Synes ikke vi har så mye å klage på med FSG.. De stiller opp med midler når det trengs, er opptatt av lokal forankring og har en klar filosofi for hvordan en klubb skal driftes for å være bærekraftig. Hadde tatt FSG over Sjeik Ben Reddik Fyfasan anytime. 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 De har nå stilt rimelig bra opp finansielt mtp spillerkjøp. Ikke deres feil at kjøpene til dels ikke har slått til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Fornøyd med eierne så langt. Ikke blitt så mange turer på anfield i år da. Kunne sendt kona i det minste rrrwarr Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Virker greie en så lenge,bare generelt sett skeptiske til amerikanere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Fordommer er kult. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Amerikanere har ikke akkurat vært flink med europeiske klubber, Spesielt engelske, det er ikke forventet at man skal tjene noe (særlig) med penger fotballen , og amerikanere som er hyperkapitalister sliter med å tilpasse seg europeisk , og spesielt britisk, fotballkultur Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Spetalen var i følge han selv nærme å bli eier... han er vel selveste definisjonen på hyperkapitalist. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Hadde han kjøpt klubben kunne lagt ned og gitt spillere og trofeer til Everton... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Håper virkelig vi får se noen unggutter mot Fulham og hvertfall mot QPR. Den QPR kampen har jo absolutt ikke noe å si, så da håper de hiver innpå noen unggutter. Og da tenker jeg ikke på Shelvey, men spillere som McLaughlin, Teixeira, Coady, Nacho og Ward. Skulle likt å sett Pelosi, dessverre brakk han beina for en tid tilbake etter å ha blitt taklet grusomt under en U21 kamp. Synd, for han høster mange lovord etter det jeg har sett. Kan spille både venstreback og venstrekant hvis jeg har forstått rett. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Vil heller se Jordan Ibe, samt Wisdom på stopperplass. Pleier vel tradisjonelt sett la en ungutt eller to får debuter på tampen av sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå