Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis vi sier nei til EL sier det mye om ambisjonsnivået i klubben. En klubb som liverpool skal kunne være med å konkurrere i alle konkurranser de har mulighet til å være med i, selv om EL ikke har den samme prestisjen som CL. Hvis Rodgers synes det blir for mye burde han få sparken.

Det er jeg helt enig i. Liverpool ligger ikke på nivået som trengs til å komme til CL fra England per nå uansett.

Når det er sagt, så er ikke dette noen problemstilling i det hele tatt. EL-plassene fra England neste sesong går til Swansea, Wigan og Everton/Tottenham/Arsenal/Chelsea. Eneste muligheten er vel å få en Fair Play-plass.

Endret av Hargo
Lenke til kommentar

Det var jo en særdeles middelmådig kamp av Liverpool. Man kan ikke forvente at de skal møte et lag som er så hodeløst som Newcastle hver uke. Nok en gang så er Liverpool temmelig ufarlige mot lag som er bra organisert og fysisk sterke. Målet som ble annullert skulle vel også ha vært stående, jeg syns ikke Anichebe Distin gjør så mye feil der. Denne sesongen kan like gjerne slutte nå, den...

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Hehe...

Jeg liker drakta :)

Liker den sikkert bedre etter at vi har vunnet noen kamper i den..

Frister å kjøpe keeperdrakta thou. Syyyykt pen drakt.

red:

Liverpool Football Club has announced it will take part in a post-season friendly match with Ajax Cape Town in South Africa later this month.

The game will be played at the Cape Town Stadium on Tuesday, May 21 with kick-off set for 8.15pm local time.

Er ikke dette litt snodig?

Endret av edge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...