oOF Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ja, du kan ikke finne et lag jeg hater mer med det samme... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Poenget er vel at storlagene sjelden spiller lørdag kl. 16. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Hvis vi sier nei til EL sier det mye om ambisjonsnivået i klubben. En klubb som liverpool skal kunne være med å konkurrere i alle konkurranser de har mulighet til å være med i, selv om EL ikke har den samme prestisjen som CL. Hvis Rodgers synes det blir for mye burde han få sparken. Det er jeg helt enig i. Liverpool ligger ikke på nivået som trengs til å komme til CL fra England per nå uansett. Når det er sagt, så er ikke dette noen problemstilling i det hele tatt. EL-plassene fra England neste sesong går til Swansea, Wigan og Everton/Tottenham/Arsenal/Chelsea. Eneste muligheten er vel å få en Fair Play-plass. Endret 5. mai 2013 av Hargo Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Poenget er vel at storlagene sjelden spiller lørdag kl. 16. Da kan han vel like gjerne fortsette å holde med Liverpool? 7 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Det var jo en særdeles middelmådig kamp av Liverpool. Man kan ikke forvente at de skal møte et lag som er så hodeløst som Newcastle hver uke. Nok en gang så er Liverpool temmelig ufarlige mot lag som er bra organisert og fysisk sterke. Målet som ble annullert skulle vel også ha vært stående, jeg syns ikke Anichebe Distin gjør så mye feil der. Denne sesongen kan like gjerne slutte nå, den... Endret 5. mai 2013 av oOF Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Selv skulle jeg ønske det va 10 kamper igjen så Suarez er tilbake til sesongstart. Rekner med han United karen får 10 kamper +,. Slag + spark er mye verre en et lite bitt Lenke til kommentar
toreae Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hvis det er Aguero Luiz saken som skal sette standaren, og med tanke på at det er manu, så får han sikkert 3 "arrestanten løslates". Mere spent på om Luiz får noe. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Håper inderlig ikke Luiz får noe. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Var ikke mye tegn på at dette var et Liverpool derby når begge lag tydeligvis var godt fornøyd med ett poeng. Synd at ikke alle lag har et så elendig forsvar som Newcastle. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Skal TV2 sende neste Liverpool-kamp mot Fullham? Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Skal TV2 sende neste Liverpool-kamp mot Fullham? Finner ikke noe program for det. Tipper den havner på HD2 eller HD3 når det nærmer seg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Har altibox, der sendes alt (de har 8 PL kanaler) . Merkelig at ikke alle som har kabel får samme. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Har altibox, der sendes alt (de har 8 PL kanaler) . Merkelig at ikke alle som har kabel får samme. Helt enig, det er helt på trynet. Vi har RiksTV, og får bare 3 PL-kanaler. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hehe... Jeg liker drakta Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Hehe... Jeg liker drakta Liker den sikkert bedre etter at vi har vunnet noen kamper i den.. Frister å kjøpe keeperdrakta thou. Syyyykt pen drakt. red: Liverpool Football Club has announced it will take part in a post-season friendly match with Ajax Cape Town in South Africa later this month.The game will be played at the Cape Town Stadium on Tuesday, May 21 with kick-off set for 8.15pm local time. Er ikke dette litt snodig? Endret 6. mai 2013 av edge Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hmm, er ikke det to dager etter de har spilt mot QPR, da? Snodig ja... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Da kan han vel like gjerne fortsette å holde med Liverpool? Ha ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå