Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nytt mål av Andy Carroll idag, spent om han kommer tilbake. Er det noe Liverpool trenger så er det hodestyrke.Skrtel og Agger har altfordårlig sikte, og de er våre klart beste i lufta. Suarez er god om han er upresset. Samt Carroll har et et godt skuddben fra langt hold noe som liverpool også ikke har så veldig mye av. Så syns Liverpool kan gi Andy en sjanse, spesielt nå som Suarez misser PL-starten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går fint. Menneskeheten er heldigvis ikke avhengig av din tro

Det går også fint om du holder usaklighetene til private meldinger også. Dette er fortsatt en tråd som omhandler Liverpool.

Endret av oOF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nytt mål av Andy Carroll idag, spent om han kommer tilbake. Er det noe Liverpool trenger så er det hodestyrke.Skrtel og Agger har altfordårlig sikte, og de er våre klart beste i lufta. Suarez er god om han er upresset. Samt Carroll har et et godt skuddben fra langt hold noe som liverpool også ikke har så veldig mye av. Så syns Liverpool kan gi Andy en sjanse, spesielt nå som Suarez misser PL-starten.

Det som vel kan bli litt avgjørende her er om Carroll selv vil?

Det går også fint om du holder usaklighetene til private meldinger også. Dette er fortsatt en tråd som omhandler Liverpool.

Og det betyr at her inne er det kun liverpool supportere som har tillatelse til usakligheter?

Lenke til kommentar

Nei. så send en PM til den det gjelder og la denne tråden være om annet.

Skit med søndagskamper i England, ass.

Carroll har i det minste noe denne sesongs Liverpool-mannskap mangler: Offensiv luftstyrke. Kan jo være greit å beholde han, spesielt om man kun får skambud på han og det er jo ganske sannsynlig. Det var jo en skampris på han i utgangspunktet.

Endret av oOF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Deilig å se at Liverpool vant over Newcastle i går kveld, men hjelpes så svake Newcastle var defensivt. Jeg syns Liverpool gjør en del rare ting bakover også. Og at Borini scoret var jo et pluss, det så ut som om det var greit for han å putte igjen.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Håper ikke Carroll returnerer, ikke god nok, og sliter med å forsvare en ubegripelig høy overgangssum. Apropos spillere som er gode på langskudd er Gerrard og Sturridge i en annen divisjon enn Carroll.

Deilig med en overkjøring som gir en boost av selvtillit. Typisk at flere av spillerne trår frem når lagets største stjerne er borte, men sannsynligvis ikke en langvarig effekt, så det er viktig å ikke se seg blind på de siste resultatene i år med tanke på neste sesong.

Håper ikke Carroll returnerer, ikke god nok, og sliter med å forsvare en ubegripelig høy overgangssum. Apropos spillere som er gode på langskudd er Gerrard og Sturridge i en annen divisjon enn Carroll.

Deilig med en overkjøring som gir en boost av selvtillit. Typisk at flere av spillerne trår frem når lagets største stjerne er borte, men sannsynligvis ikke en langvarig effekt, så det er viktig å ikke se seg blind på de siste resultatene i år med tanke på neste sesong.

Lenke til kommentar

Tror ikke han blir i Liverpool. Dette er nok ikke en spiller Rodgers ønsker å ha, det så vi ganske tydelig da han tok over. Carroll er en type spiller som jeg personlig tror ikke vil passe inn i den ballbesittende spillestilen han ønsker. Han er dog en kjempefin spiller å ha i troppen, som representerer noe annet, og er i så måte perfekt. Likevel, tror jeg Carroll vil spille fast, og det tviler jeg på at han får om han vender tilbake. Selv om Liverpool aldri vil få tilbake det de betalte for han, så vil de nok få en del ved et salg, som de kan bruke på å hente inn en stopper eller to, og kanskje enda en back-up spiss.

Ryktene skal ha det til at Andy Carroll har kjøpt seg ett hus i Liverpool. Kanskje det er et hint om at han returnere tilbake til Anfield snart

Han er akkurat den spissen Everton mangler..

Lenke til kommentar

Da må han gå svært dyrt i så fall...

Newcastle-kampen må nok sees på som en fluke ja. Et normalt lag er ikke så dårlig defensivt som Newcastle, Liverpool fikk jo til tider gjøre det de ville baki der. Hvis jeg hadde vært Alan Pardew ville jeg grått en tåre. Han var i det minste ærlig om hvor dårlige de var bakover i intervjuet etter kampen.

Liverpool hadde en del rare klareringer defensivt også som et bedre lag ganske greit kan skape noe utav. Jeg syns at kampen var litt jevnere enn resultatet sier. Ellers så kan en jo merke seg at Liverpool ikke hadde ballen mest i denne kampen, men vant greit lell. Jeg syns Liverpool generelt har ballen for mye på midtbanen og kuker rundt litt for mye uten fremdrift så det andre laget altfor ofte får god tid til å komme tilbake. Ergo så blir det sjelden overtall.

Men det er aldri feil med en 6-0-seier!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...