Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Flott gjort av Dortmund.

Det var han visst. Hadde ikke fått med meg det. Bruke Sinclair eller Morgan i stedet da.

Sinclair er altfor ung. Tipper det var noe Rodgers gjorde for milepælens skyld.

Synes forresten 10 kamper er altfor mye. Greit at det er utrolig usportslig og hører ingen steds hjemme. Men Ivanovic fikk jo ikke merke på armen engang.

Det handler ikke om at han ikke fikk noe merke på armen, men om prinsipp. Biting har overhodet ingenting med fotball å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15
All merseyside based journalists Chris Bascombe, Andy Hunter and Tony Barrett report the same tonight 'Luis Suarez considering Liverpool future'
Lenke til kommentar

Jeg håper også på at han blir, men har full forståelse for at han vil vekk, han blir behandla som noe dritt i England. Samtidig unner jeg han det beste og mange trofeer (noe som jeg ikke tror han vil oppnå som Liverpool-spiller, dessverre).

Hvis de er så dumme og selger han for 40 eller mindre, da er jeg ferdig som Liverpool-supporter og legger fotballinteressen på hylla.

Lenke til kommentar

Jeg håper at han blir, men forstår om han reiser.

Uansett så håper jeg ikke de godtar 35millioner hvis Falcao kommer til Chelsea for 60.

Falcao er langt mer sympatisk og likt spiller. Han er også mer populær blant klubber. Hvem vil ha en spiller som klarer å dra på seg karantener etter karantener? Bare utifra bite episoden og rasisme dommen så har Suarez klart å få 18 kamper. En halvsesong om man ser bort i fra cuper ved siden av. Og jeg regner med at han har fått røde kort som også har blitt sonet. Så det er fult forståelig at han ikke koster det samme som Falcao, som også er en bedre spiller enn Suarez.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...