PatSharpX Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Fra BVB - Real i kveld. Leste på twitter at det var fra i kveld, men er ikke sikkert det stemmer. Edit: misstanken min stemte, det er ikke fra i kveld, men uansett en fin gest. Endret 24. april 2013 av PatSharpX 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Flott gjort av Dortmund. Det var han visst. Hadde ikke fått med meg det. Bruke Sinclair eller Morgan i stedet da. Sinclair er altfor ung. Tipper det var noe Rodgers gjorde for milepælens skyld. Synes forresten 10 kamper er altfor mye. Greit at det er utrolig usportslig og hører ingen steds hjemme. Men Ivanovic fikk jo ikke merke på armen engang. Det handler ikke om at han ikke fikk noe merke på armen, men om prinsipp. Biting har overhodet ingenting med fotball å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 All merseyside based journalists Chris Bascombe, Andy Hunter and Tony Barrett report the same tonight 'Luis Suarez considering Liverpool future' Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Jeg håper at han blir, men forstår om han reiser. Uansett så håper jeg ikke de godtar 35millioner hvis Falcao kommer til Chelsea for 60. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg håper også på at han blir, men har full forståelse for at han vil vekk, han blir behandla som noe dritt i England. Samtidig unner jeg han det beste og mange trofeer (noe som jeg ikke tror han vil oppnå som Liverpool-spiller, dessverre). Hvis de er så dumme og selger han for 40 eller mindre, da er jeg ferdig som Liverpool-supporter og legger fotballinteressen på hylla. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 25. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2013 Han blir behandlet som det han er i England. 11 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hvis de er så dumme og selger han for 40 eller mindre, da er jeg ferdig som Liverpool-supporter og legger fotballinteressen på hylla. Det sier i såfall mer om deg enn om Liverpool. 4 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) @Jotun Du tar helt feil. Han skulle ha blitt behandla som kongen, fordi det er det han er. Punktum. Endret 25. april 2013 av Ally1987 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg håper at han blir, men forstår om han reiser. Uansett så håper jeg ikke de godtar 35millioner hvis Falcao kommer til Chelsea for 60. Falcao er langt mer sympatisk og likt spiller. Han er også mer populær blant klubber. Hvem vil ha en spiller som klarer å dra på seg karantener etter karantener? Bare utifra bite episoden og rasisme dommen så har Suarez klart å få 18 kamper. En halvsesong om man ser bort i fra cuper ved siden av. Og jeg regner med at han har fått røde kort som også har blitt sonet. Så det er fult forståelig at han ikke koster det samme som Falcao, som også er en bedre spiller enn Suarez. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hvis de er så dumme og selger han for 40 eller mindre, da er jeg ferdig som Liverpool-supporter og legger fotballinteressen på hylla. Medgangssupporter much? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Og jeg regner med at han har fått røde kort som også har blitt sonet. Nei. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Suarez har 18 kamper(?) karantene, men ingen røde kort. En viss prestasjon. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Suarez har 18 kamper(?) karantene, men ingen røde kort. En viss prestasjon. Fingeren mot Fulham-fansen også. Så har han sonet et par ganger for gule kort i tillegg, så han ligger vel på rundt 20-21. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Practice makes perfect. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 At Suarez ikke har fått et rødt kort sier bare alt om hvor dårligere dommerne er. Uansett 21 kampers karantene er jævlig imponerende på 2 sesonger. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Fingeren mot Fulham-fansen også. Så har han sonet et par ganger for gule kort i tillegg, så han ligger vel på rundt 20-21. Skulle ønske jeg fikk en månedslønn og permisjon for å vise fingeren eller bite folk. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Var en artikkel om dette i dag. En hel sesong, 32 kamper har han sonet uten å ha blitt utvist. Skulle vært mere. http://m.db.no/2013/04/25/sport/fotball/liverpool/luis_suarez/biting/26838635/?www=1 Hey. Utvikling i din posting!! Imponerende! Endret 25. april 2013 av Jotun Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Jeg vil takke min mor, far og lillesøster. "Hikster" Vil også takke mine 42 katter , uten dere ville ikke dette vært mulig Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Han blir behandlet som det han er i England. Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå