Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Vi vant 6-0 mot Derby der Alonso scorte 2, Torres(2), Babel og Voronin putta ett mål hver. Chelsea tapte mot Villa :!: Og Arsenal vant 3-1 over Porsmouth. Man Utd vant 1-0 over Sunderland.

1.Liverpool 4 3 1 0 11 2 10

2.Arsenal 4 3 1 0 7 3 10

3.Everton 5 3 1 1 8 5 10

4.Chelsea 5 3 1 1 7 6 10

5.Man. City 5 3 0 2 4 2 9

6.Newcastle 4 2 2 0 6 3 8

7.Blackburn 4 2 2 0 5 3 8

8.Man. United 5 2 2 1 3 2 8

9.Wigan 5 2 1 2 6 4 7

10.Aston Villa 4 2 1 1 5 3 7

11.West Ham 4 2 1 1 5 3 7

12.Middlesbrough 5 2 1 2 7 6 7

13.Portsmouth 5 1 2 2 7 8 5

14.Tottenham 5 1 1 3 8 8 4

15.Fulham 5 1 1 3 8 10 4

16.Birmingham 5 1 1 3 6 9 4

17.Sunderland 5 1 1 3 3 8 4

18.Reading 5 1 1 3 2 8 4

19.Bolton 5 1 0 4 7 10 3

20.Derby 5 0 1 4 3 15 1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Torres sikter seg inn på å bli toppscorer alt i år, og etter hvert bli klubbens mest suksessrike spiss.

Bra at selvtilliten er på topp da, men tror han skal få slite med å nå målene sine

9423728[/snapback]

Ikke hvis han fortsetter i samme tempo. ;)

Jeg tviler på at han blir toppscorer i PL, men er ganske sikker på at han blir vår toppscorer, og kommer nok til å score over 15 mål i PL. Det er jeg mer enn fornøyd med, det viktigste er jo at laget vinner uansett.

Lenke til kommentar
Vi vant 6-0 mot Derby der Alonso scorte 2, Torres(2), Babel og Voronin putta ett mål hver. Chelsea tapte mot Villa :!:  Og Arsenal vant 3-1 over Porsmouth. Man Utd vant 1-0 over Sunderland.

1.Liverpool 4  3 1 0  11 2  10 

2.Arsenal 4  3 1 0  7 3  10 

3.Everton 5  3 1 1  8 5  10 

4.Chelsea 5  3 1 1  7 6  10 

5.Man. City 5  3 0 2  4 2  9 

6.Newcastle 4  2 2 0  6 3  8 

7.Blackburn 4  2 2 0  5 3  8 

8.Man. United 5  2 2 1  3 2  8 

9.Wigan 5  2 1 2  6 4  7 

10.Aston Villa 4  2 1 1  5 3  7 

11.West Ham 4  2 1 1  5 3  7 

12.Middlesbrough 5  2 1 2  7 6  7 

13.Portsmouth 5  1 2 2  7 8  5 

14.Tottenham 5  1 1 3  8 8  4 

15.Fulham 5  1 1 3  8 10  4 

16.Birmingham 5  1 1 3  6 9  4 

17.Sunderland 5  1 1 3  3 8  4 

18.Reading 5  1 1 3  2 8  4 

19.Bolton 5  1 0 4  7 10  3 

20.Derby 5  0 1 4  3 15  1

9424200[/snapback]

Herlig å se på tabellen nå. Vi har scoret flest mål (11), og sluppet inn færrest mål (2) sammen med Manchester City. Til sammenligning har Manu scoret 3 mål, bare Reading har scoret færre (2) så langt. Situasjonen er altså nesten snudd på hodet siden i fjor. Da scorte Manu i bøtter og spann, mens vi slet med å omsette sjanser. Det fortsetter neppe slik så lenge, men vi kan jo håpe statistikken holder sesongen ut... :roll:

Lenke til kommentar

Herlig å se på tabellen nå. Vi har scoret flest mål (11), og sluppet inn færrest mål (2) sammen med Manchester City/United. Til sammenligning har Manu scoret 3 mål, bare Reading har scoret færre (2) så langt. Situasjonen er altså nesten snudd på hodet siden i fjor. Da scorte Manu i bøtter og spann, mens vi slet med å omsette sjanser. Det fortsetter neppe slik så lenge, men vi kan jo håpe statistikken holder sesongen ut... :roll:

9425931[/snapback]

Skal du fin studere tabellen så gjør det riktig :)

Lenke til kommentar

Herlig å se på tabellen nå. Vi har scoret flest mål (11), og sluppet inn færrest mål (2) sammen med Manchester City/United. Til sammenligning har Manu scoret 3 mål, bare Reading har scoret færre (2) så langt. Situasjonen er altså nesten snudd på hodet siden i fjor. Da scorte Manu i bøtter og spann, mens vi slet med å omsette sjanser. Det fortsetter neppe slik så lenge, men vi kan jo håpe statistikken holder sesongen ut... :roll:

9425931[/snapback]

9427583[/snapback]

Beklager, dere har selvsagt også sluppet inn like få mål. :)

Da jeg skrev ovenstående innlegg, diskuterete jeg med en kamerat på besøk hos meg (som også er medlem på forumet her) om at hvis jeg postet innlegget, ville det garantert provosere Hyrlen til å si noe om at Liverpool fansen nå var litt for høye på pæra og at man ikke skal gjøre opp status før i mai osv, osv... Jeg fikk i alle fall rett i at du ville kommentere, selv om det ikke akkurat var DU som gnålte om dette da. Beklager at jeg tok feil av deg i dette tilfellet da... ;)

Uansett, så er det selvsagt ingen grunn til å ta av enda nei, og jeg føler vel ikke at det er noen som har gjort det enda heller? Det nærmeste må i så fall være mitt forrige innlegg, men også der gir jeg jo uttrykk for at jeg ikke har noen forventninger til at nåværende situasjon skal vedvare. Selvsagt kan man håpe, men realistisk er det neppe.

Lenke til kommentar

9425931[/snapback]

9427583[/snapback]

Beklager, dere har selvsagt også sluppet inn like få mål. :)

Da jeg skrev ovenstående innlegg, diskuterete jeg med en kamerat på besøk hos meg (som også er medlem på forumet her) om at hvis jeg postet innlegget, ville det garantert provosere Hyrlen til å si noe om at Liverpool fansen nå var litt for høye på pæra og at man ikke skal gjøre opp status før i mai osv, osv... Jeg fikk i alle fall rett i at du ville kommentere, selv om det ikke akkurat var DU som gnålte om dette da. Beklager at jeg tok feil av deg i dette tilfellet da... ;)

9429051[/snapback]

Ja jeg påpeker selvfølgelig slike groteske feil :) Å dere har da lov og være litt høye på pære, selv om det bare er spilt 5 serierunder.

Lenke til kommentar
Såklart gutter, dere skal få lov til å være høye på pæra, er tross alt ikke ofte dere opplever dette, og det kan bli lenge til neste gang. :wee:

Sant det :) Litt synd på dere siden dette bare er en midlertidig løsning for at United skal få litt utfordringer :)

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Såklart gutter, dere skal få lov til å være høye på pæra, er tross alt ikke ofte dere opplever dette, og det kan bli lenge til neste gang. smile.gif

Sant det :) Litt synd på dere siden dette bare er en midlertidig løsning for at United skal få litt utfordringer :)

9429144[/snapback]

United har nok med de utfordringene de lager selv

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Såklart gutter, dere skal få lov til å være høye på pæra, er tross alt ikke ofte dere opplever dette, og det kan bli lenge til neste gang.  :)

9429133[/snapback]

Så lenge neste gang er i Mai så gjør det ikke noe :)

9429141[/snapback]

Mhm. Pool leder sin kamp med et mål, United ser ut til å spille uavgjort. 5 minutter på overtid scorer Solskjær i et utenkelig comeback samtidig som Gerrard blir utvist for å ha handset ballen i eget mål :)

Lenke til kommentar
Såklart gutter, dere skal få lov til å være høye på pæra, er tross alt ikke ofte dere opplever dette, og det kan bli lenge til neste gang.  :)

9429133[/snapback]

Så lenge neste gang er i Mai så gjør det ikke noe :)

9429141[/snapback]

Mhm. Pool leder sin kamp med et mål, United ser ut til å spille uavgjort. 5 minutter på overtid scorer Solskjær i et utenkelig comeback samtidig som Gerrard blir utvist for å ha handset ballen i eget mål :)

9429185[/snapback]

Og Star Wars er ekte og Jesus jobber på en pub i Lillehammer...

On Topic:

Pool har overrasket meg positivt, selv om jeg forventet at de kom til å bli farlige fremover i år. Jaja. Det er enda tidlig i sesongen, men det gleder også meg stort at United er inneffektive.

Lenke til kommentar

9425931[/snapback]

9427583[/snapback]

Husker 1 sesong dere slapp inn 3 mål totalt på hjemmebane i løpet av sesongen, faen ikke rart dere halte ligagullet i land.

Viktig å være gjerrig bakover om man skal vinne, sånn sett burde vi ligge godt i rute i år med vårt forsvar.

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som det var noe alvorlig da, i og med at han ganske sikkert kan spille for Spania på lørdag. Så han er hvert fall ikke i fare med tanke på neste Liverpool-kamp om halvannen uke. La oss nå bare håpe det er så småtteri som det ser ut til, og at det ikke er noe som kan forverres.

Edit:

Dette, derimot, bekymrer meg:

McClaren trosser Rafa

Steve McClaren vil om nødvendig kreve at Steven Gerrard tar en smertestillende sprøyte for å få ham spilleklar til lørdagens kamp mot Israel. Dermed er han fullstendig på kollisjonskurs med Rafa.

Steve McClaren er klar til å trosse Rafael Benitez, og bedyrer at det om nødvendig vil bli satt en smertestillende sprøyte i Steven Gerrards tå for å få Liverpool-kapteinen klar til Englands EM-kvalifiseringskamp mot Israel på lørdag. Dermed er den "kalde krigen" mellom Liverpool og det engelske landslaget i full gang, og Benitez ser utvilsomt ikke med blide øyne på landslagssjefens siste uttalelser.

McClaren håper selvsagt at Gerrard skal bli helt skadefri i tide til kampen, slik at midtbanespilleren slipper å gå på banen etter å ha fått smertestillende midler sprøytet inn i kroppen. Han vil også konsultere med landslagets leger før han tar den endelige beslutningen. Men han legger ikke skjul på at det kommer til å bli satt en smertestillende sprøyte på Gerrard om dette viser seg å være siste utvei.

Benitez har tidligere uttalt at han forventer at England ikke tar noen sjanser med Gerrards helse, og spanjolen har gjort det klinkende klart at han ikke tillater at Gerrard spiller denne kampen ved hjelp av smertestillende midler.

Under en pressekonferanse ved det engelske lagets hovedkvarter i Hertfordshire i går, indikerte imidlertid McClaren at han kommer til å ignorere Liverpool-managerens ønsker i denne saken dersom han får legenes støtte.

- Vi kommer til å gjøre det som er påkrevd for å få Stevie spilleklar. Jeg må gjøre alt som står i min makt for at de beste spillerne kan spille og vinne for oss. Jeg har autoritet til å ta denne avgjørelsen. Det er min jobb, insisterer McClaren.

Landslagssjefen støtter seg også til det faktum at Gerrard selv har sagt at han ønsker å spille kampen, og viser til at Benitez selv tillot at det ble satt smertestillende sprøyte på Gerrard slik at han kunne spille Liverpools ligakamp mot Chelsea. Liverpool-kapteinen har imidlertid ikke spilt for sin klubb siden den tid, og holdningene til Englands landslagssjef opprører utvilsomt den sportslige ledelsen på Anfield.

Gerrard trente som kjent ikke for fullt i går, og det er ikke ventet at han er i stand til å gjøre annet enn løpetrening nesten helt frem til kampen.

- Vi står foran viktige kamper, og vi trenger de store spillerne. Vi trenger spillere som ønsker å spille. Jeg har snakket med Stevie, og han er bestemt på å spille kampen. Det kommer han til å gjøre. Vi har diskutert spillernes ansvar med dem.

- Vi vil støtte oss til de rådene legene gir når det gjelder Stevie, og vil også legge vekt på hvordan han selv føler det og hva han ønsker. Jeg er veldig, veldig sikker på at han kommer til å spille. Hele landet ønsker at han skal bli i stand til å spille kampen, og derfor vil vi vente i det lengste med å ta den endelige avgjørelsen. Mot slutten av uken vet vi mer.

- Vi vil ta Liverpool med på råd, og snakke med Rafa og hans medisinske stab. Vi ønsker ikke å gjøre noe uten at de er klar over hva vi gjør. Jeg har fortalt Rafa at jeg vil holde kontakten med ham på daglig basis, for å rapportere hvilke fremskritt Stevie gjør. Vi kommer ikke til å ta noen unødig risiko. Jeg vil rådføre meg med landslagets leger, som er like kvalifiserte som Liverpools leger. Jeg satser på at vi kommer til en enighet, og vi vil ikke gjøre noe som innebærer en stor risiko for spilleren.

- Når det gjelder smertestillende injeksjoner, er det greit når det ikke medfører noen fare. John Terry og Frank Lampard brakk tær og spilte ved hjelp av smertestillende sprøyter under preseason. Stevie spilte ved hjelp av en smertestillende sprøyte mot Chelsea for noen uker siden. Jeg vet det blir gjort på klubbnivå, fordi det er for smertefullt å spille uten, men du risikerer ikke å forverre en skade som dette om du tar en sprøyte, hevder landslagssjefen.

På direkte spørsmål om han vil trosse Benitez sin vilje i denne saken, svarte McClaren:

- Dersom jeg må. Vi får krysse den broen når vi eventuelt kommer til den. Vi liker dog ikke å gjøre slikt.

Herre. Håper alt går bra. Spiller han med smertestillende, så vil det antakelig bli som mot Chelsea, at han må stå over noen kamper før han blir frisk igjen. Så mye bedre om han bare kunne fått lov til å bli frisk nå! Det er Liverpool som er arbeidsgiver, ikke England. Synes på generelt basis at landslagene til tider tar seg for stor frihet til å trosse arbeidsgiveren til spilleren.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...