Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Duket for en god kamp i morgen. Selv tar jeg turen til Three Lions sammen med et par Roverskompiser. Bør med andre ord bli Liverpool-seier, hvis ikke får jeg nok høre det. :p

Men har trua på dette. Var i Blackburn og så kampen Liverpool spillte der i fjor, og det endte med seier, (Etter et Fowlermål som burde ha vært avblåst for offside) så har gode minner. :)

Come on you reds!

Lenke til kommentar
Da var det ikke lenge igjen til kamp.. Hva tipper dere resultatet blir? En veldig tøff kamp, men jeg har lyst til å si 3-1 jeg altså.. :p Det løsner for Bellamy og han putter to, det siste kan være fra hvem som helst.

7067753[/snapback]

Blir det tre mål til Liverpool skal vi være fornøyd med det, men jeg håper vi unngår baklengs da...

Lenke til kommentar
Da var det ikke lenge igjen til kamp.. Hva tipper dere resultatet blir? En veldig tøff kamp, men jeg har lyst til å si 3-1 jeg altså.. :p Det løsner for Bellamy og han putter to, det siste kan være fra hvem som helst.

7067753[/snapback]

Blir det tre mål til Liverpool skal vi være fornøyd med det, men jeg håper vi unngår baklengs da...

7068272[/snapback]

Blæh... der røk det håpet...

Lenke til kommentar

Åååh detta er irriterende!! Er bare sånne halvveis angrep hele tiden jo! Men nå har Blackburn fått målet sitt, og Liverpool putter tre i andre. Hørte han fyren i studio tippa det samme som meg..

Tror det er smart av Benitez å bytte Riise og Aurelio.. Virker som Aurelio må stå stille å legge innlegg for at ballen ikke skal gå på tribuna.

Lenke til kommentar

Fra en Unitedsupporters syn i dag må jeg si det forundret meg at Liverpool ikke klarte å skape mer enn det de gjorde.. De hadde ballen i store deler av kampen, men slet som oftest med å komme til de riktig store sjansene.. Eller tar jeg helt feil nå? Så hele matchen for øvrig...

Lenke til kommentar
Fra en Unitedsupporters syn i dag må jeg si det forundret meg at Liverpool ikke klarte å skape mer enn det de gjorde.. De hadde ballen i store deler av kampen, men slet som oftest med å komme til de riktig store sjansene.. Eller tar jeg helt feil nå? Så hele matchen for øvrig...

7071631[/snapback]

Nei du tar ikke helt feil, vi burde klart å få til mer på hjemmebane. Men det største problemet vårt er at vi er så ineffektive. Nesten hver eneste kamp skaper vi mer enn nok sjanser til normalt å vinne kampen, men vi klarer ikke omsette nok sjanser i mål. Slik var det i dag også, og når vi i tillegg slipper inn billige mål i nesten hver eneste kamp, er dette en skremmende utvikling. :(

Lenke til kommentar

7071631[/snapback]

Nei du tar ikke helt feil, vi burde klart å få til mer på hjemmebane. Men det største problemet vårt er at vi er så ineffektive. Nesten hver eneste kamp skaper vi mer enn nok sjanser til normalt å vinne kampen, men vi klarer ikke omsette nok sjanser i mål. Slik var det i dag også, og når vi i tillegg slipper inn billige mål i nesten hver eneste kamp, er dette en skremmende utvikling. :(

7071984[/snapback]

Jaja, vi får prøve mer. Kuyt brude spille neste kamp, Crouch er rett og slett ikke så flink til å score som han brude være...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...