oOF Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Tja, syns det var i overkant. Får håpe Ivanovic fikk rift i skinnet i hvert fall etter en såpass lang karantene. Like greit å bli ferdig med det. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 10 kamper for ett bitt som det ikke blir bitemerke av er litt i drøyeste laget spør du meg. Men det er FA, tross alt. På en annen side er det helt greit. Det hadde ikke hatt noe å si, for han lærer aldri uansett. Det er tross alt ikke første gang han blir straffet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Med ti kamper håper jeg han fikk rabies 3 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) 4 siste kampene ser jeg at de spiller noe sånt; Reina - MacLaughlin, Wisdom/Carragher/Sama, Agger/Wisdom, Enrique - Gerrard, Lucas/Coady, Henderson - Coutinho/Suso - Sturridge, Sinclair/MorganCoutinho. Vi har ingenting å spille for, så kan like gjerne gi ungdomsspillerene en sjanse, eller en gulerot om du vil, å jobbe etter. Edit: Yesil var visst skadet. Sinclair/Morgan i stedet da. Det verste med at Suarez er utestengt i 10 kamper er at det vil resultere i at vi beholder Carroll. Som igjen gjør at vi får mindre penger til å styrke laget der vi faktisk trenger det. Endret 24. april 2013 av Cappo Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Er ikke Yesil skadet? Alt preik om Suarez kan andre folk ta i den andre tråden Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Det var han visst. Hadde ikke fått med meg det. Bruke Sinclair eller Morgan i stedet da. Endret 24. april 2013 av Cappo Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Når moderator er ferdig å leke seg, kan sette tittel tilbake til originalen? Takk Jeg kunne tenkt meg å prøvd med Enrique bak Sturridge , han var god når han ble flyttet oppover sist gang. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jaja, ingenting er vel så dumt at det ikke er godt for noe. Kan bli artig å se Liverpool uten Suarez, men utrolig kjedelig å måtte være uten han de første seks kampene neste sesong. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Kan slå begge veier Han får en lengre ferie, slappe av med familien sin, så kan han trene seg opp igjen. Trenger å trene litt på avslutninger, burde hatt 40 mål i serien i år. Det kjekke er at vi får se laget uten han men med de andre nye spillerene. Hvis ikke de kjøper ny spiss, men henter hjem caroll så kan det også bli interessant. Har ikke sett Andy i så god form på lenge som han er nå Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Alt preik om Suarez kan andre folk ta i den andre tråden Hvorfor? Synes forresten 10 kamper er altfor mye. Greit at det er utrolig usportslig og hører ingen steds hjemme. Men Ivanovic fikk jo ikke merke på armen engang. Håland fikk (resten) av karrieren ødelagt og det ble kun 3 kamper.. At FA kun kan gi straff hvis dommeren ikke har "sett" noe er en teit regel! Endret 24. april 2013 av indahla Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Det handler ikke om at Ivanovic kunne blitt skadet. Det handler om at det er en vanvittig respektløs handling på nivå med noe et dyr kunne ha gjort, og Suarez har tydeligvis ikke lært noen ting etter å ha blitt straffet tidligere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Fordi allfather har blitt sjef og skal ha forumet slik han vil! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Isolert sett er 10 kamper strengt, men tar man i betraktning at det er en handling utenom det vanlige, og at han har blitt straffet for det samme tidligere, så er 10 kamper helt i sin rett. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 FA synes biting er verre enn rasisme. Og blir handlingene begått av et utenlandsk villdyr, da blir straffen ekstra hard. Nå er sikkert neste sesongs start ødelagt. YEEEEEEEEEY Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hvorfor? Synes forresten 10 kamper er altfor mye. Greit at det er utrolig usportslig og hører ingen steds hjemme. Men Ivanovic fikk jo ikke merke på armen engang. Håland fikk (resten) av karrieren ødelagt og det ble kun 3 kamper.. At FA kun kan gi straff hvis dommeren ikke har "sett" noe er en teit regel! Det er akkurat slik det må være. Har inntil nå tålt det meste av vas fra spilleren, men nå har begeret rent over for min del. Er oppriktig forbannet. Får vi et superbud i sommer må vi bare selge. Er faktisk jævlig glad jeg aldri kjøpte Suarez-drakt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Alt preik om Suarez kan andre folk ta i den andre tråden Da tar vi det her, just to spite you. 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 ...og Suarez har tydeligvis ikke lært noen ting etter å ha blitt straffet tidligere. Kan ikke huske at den forrige straffen til Suarez hadde noe prøvetid eller noe slikt... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Kan ikke huske at den forrige straffen til Suarez hadde noe prøvetid eller noe slikt... Nei, men du vet kanskje at han har blitt straffet for å bite tidligere? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ja, men skal det ha innvirkning på antall kamper nå? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ja, men skal det ha innvirkning på antall kamper nå? Selvfølgelig. På samme måte som en kriminell blir straffet hardere for hver gang han eller hun begår samme ugjerning, så skal juksemakere innen sporten det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå