Jarmo Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hepp!! Er jo neger så ikke rart han er kannibal ..Og jer er admin som ikke tolererer slike poster i vårt forum. Så vennligst kutt ut dette pisset, takk.. Mvh jarmo 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Tørke seg bak? Det er vel det Evra er flinkest til. 2 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Var jo grusomt seriøst det jeg skrev..... . Noen som sutret over at Evra tok den opp, jeg personlig lo når jeg så det. Sant det Hadde FA sett hva du skrev hadde du vel blitt fengslet i 30 år 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Gi Evra en bot! Oia, faen, han spiller jo for Mamchester United.. da er ikke det mulig. FA aka Fergusons Army. Får aldri avgjørelser mot seg.. En bot for å gjøre det der? Prøver du å være morsom. Og jo, United får avgjørelser mot seg, ofte gjerne strengere enn hva andre klubber og andre lags spillere får. So cut the crap. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 En bot for å gjøre det der? Prøver du å være morsom. Og jo, United får avgjørelser mot seg, ofte gjerne strengere enn hva andre klubber og andre lags spillere får. So cut the crap. Jeg køddet da.. oh, the irony! Men var jævlig unødvendig Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 ..ofte gjerne strengere enn hva andre klubber og andre lags spillere får. So cut the crap. Ja, vel..? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Første to eksemplene er scholes og Ferdinand. Rødt kort i privat kamp fører til utestengelse av fa. Året etter gjelder det ikke andre klubber. Ferdinand kommer for seint til doping kontroll. 8 mnd? Andre blir tatt for doping, får mindre straff. Andre kommer for seint, får betydelig mindre straff. Latterlig.... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Sorry, men ta der i united-tråden. Sutring om stakkars Man Utd er ikke relevant i denne tråden. Og forøvrig: "gjerne strengere enn andre klubber?" Pft. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Off ser dårlig ut for 30 års dagen min, må avbestille turen til England viss Suarez får mer en 5 kamper. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 "Liverpool have had 660 shots this season - at least 43 more than any other side in Europe's top 5 leagues." Er ikke dette tredje sesongen på rad vi er det laget i Europa som sløser mest? Vanskelig å se hva løsningen kan være. Jeg føler mange av sjansene våre er halvsjanser (kvartsjanser) med dårlige avslutninger, fordi det ikke er nok bevegelse og folk rundt ballen der fremme. Samtidig er det livsfarlig å sende for mange folk frem når vi er så udyktige som vi har vært med ballen i det siste. Ikke lett å bli klok av. Ja, tja. Vi har scoret ett mål mindre enn City på 2. plass, så det er ikke nødvendigvis ineffektiviteten vår som er problemet. Vi har sluppet inn flest mål av alle på topp 7.. Interessant nok har Tottenham kun sluppet inn ett mål mer enn oss, og scoret like mange. Likevel er de 13 poeng foran. Vi har hatt en del ketsjupkamper der vi har bøttet haugevis av mål, og så har vi hatt kamper der uttellingen har vært fullstendig fraværende. Dominerende i banespill, men alt for veike i avgjørende øyeblikk i begge ender av banen. Hvis BR klarer å stabilisere laget til å heller vinne fire kamper på rad med 1-0/2-0, i stedet for å vinne én 5-0, tape den neste 0-1, og de to neste sure uavgjortkamper, vil laget brått klatre på tabellen. Jeg tror og håper at vi ser et Liverpool som er mer stabilt neste år.. 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Mye av forskjellen ligger i at Liverpool sliter med å slå lagene over seg på tabellen, samt å vinne jevne kamper. Liverpool står med fem ettmålsseiere denne sesongen, mens United har 15. Det er ganske stor forskjell. Nytter ikke å vinne med mange mål mot smålag, om man ikke evner å vinne mange nok kamper. 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Forskjellen er jo at Liverpool ikke greier å score, mens United har kontrollert kampene inn etter det første målet. (Ikke at jeg liker det) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Vi scorer mål, problemet har denne sesongen stort sett vært å holde på ledelsen og at vi slipper inn mye mål på personlige feil. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Forskjellen er jo at Liverpool ikke greier å score, mens United har kontrollert kampene inn etter det første målet. (Ikke at jeg liker det) Veldig ofte "av", men når de først er "på" er det liksom ikke med måte på heller. Håper en hel sesong med Suarez, Coutinho og Sturridge kan gi litt mer brodd i angrepet vårt.. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Føler det er noe feil når Carragher står frem som den beste stopperen i troppen deres. Agger har skuffet meg, mens Skrtel gjør alt for mye rart. Coates er katastrofe. Trenger fort to nye stoppere Liverpool, samt at dem kvitter seg med Skrtel og Coates. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Agger har da sannelig vært bedre enn Carra? (jfr. 6.38 vs 5.81 i snitt på lpool.no sin spillerbørs f.eks) Men er enig at han har vært for svak i år. Merkelig nok, mtp hvor lite skadet han har vært. Helt klart at vi trenger nye stoppere. Synd det er så risky å bruke unge stoppere, ellers ville jeg nesten gitt Wisdom eller Kelly en sjanse der. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hadde ikke sagt nei takk til Debe og Richards. 2 sterke og raske forsvarsspillere som kunne tilført liverpoolforsvaret mye. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Men greit, da vet vi at det gjelder egne strafferammer for Suarez. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Han kan jo f.eks. begynne å lære av egne feil, så slipper han disse straffene. #Pray4Suarez på neste oppvarmingstrøyer eller? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Han kan jo f.eks. begynne å lære av egne feil, så slipper han disse straffene. Sannheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå