Pernicious Weed Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Er i alle fall ikke noe å lage en sak ut av det ut i fra de bildene vi ser i alle fall Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Suarez reddet denne tråden! 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Chelsea fans, hva forventer man av de? Du av alle uttaler deg om det. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Er ikke Chelsea fan, men likte de godt under TSO Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 til og med BT.no/Aftenposten har en del om Suarez i dag http://fotball.aftenposten.no/blogg/video/article277164.ece Jo, det finnes faktisk flere bitere på fotballbanen... Artig tittel på nyheten synes nå jeg. Og om at han tilbys kurs: http://fotball.aftenposten.no/england/article277180.ece Oppførselen til Liverpool-spilleren har fått spillernes egen organisasjon, PFA, til å bekymre seg for ham. Det er slett ikke første gang Suárez har tråkket over streken. PFA har derfor valgt å tilby Suárez et kurs for å lære seg å mestre aggresjonen som bor i ham. - Det finnes ikke tvil om kvalitetene hans som fotballspiller, og det er derfor det er så skuffende og pinlig når han svikter seg selv, sier PFA-sjefen Gordon Taylor ifølge nyhetsbyrået PA i en artikkel publisert av The Guardian. - Vi må jobbe hardt med sinnemestring nå. Vi har utdannede rådgivere på området og vi vil tilby Liverpool og spilleren deres tjenester for å forsøke å forbedre situasjonen, sier Taylor. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 "Liverpool have had 660 shots this season - at least 43 more than any other side in Europe's top 5 leagues." Er ikke dette tredje sesongen på rad vi er det laget i Europa som sløser mest? Vanskelig å se hva løsningen kan være. Jeg føler mange av sjansene våre er halvsjanser (kvartsjanser) med dårlige avslutninger, fordi det ikke er nok bevegelse og folk rundt ballen der fremme. Samtidig er det livsfarlig å sende for mange folk frem når vi er så udyktige som vi har vært med ballen i det siste. Ikke lett å bli klok av. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Festen starter her i kveld kl 21.00 og dere er alle invitert! 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Aldri noe fest når United spiller fotballkamper, stort sett kjedelig. Men blir sikkert en fest etter kampen 6 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Da er det klart at Suarez ikke blir toppscoreren i Premier League i år. Ikke flere kamper på han denne sesongen. Kan faktisk risikere å måtte stå over seriestarten også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Han får nøye seg med first to 10 og 20-prisen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Tror han skal være glad han i det hele tatt spiller i Premier League neste sesong for å være ærlig. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 For en måte å avgjøre toppscorertittelen på! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Med tre offside mål ? Men kjekt han endelig begynte å finne mål igjen 1 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Er jo neger så ikke rart han er kannibal Hva faen? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Den armen ble vel kastet på banen, og hva annet skulle han gjort for å gjøre noe morsomt ut av det? Tørke seg bak? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Tråden er ryddet i henhold til forumets regler, men diskuter gjerne på nytt dette bildet om dere ønsker . Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Æhhh, ikke vær så hårsår da. Den bite-episoden blåses opp unødig. Jeg lo av den der og jeg syns generelt at det meste av Utd er forkastelig. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Den armen ble vel kastet på banen, og hva annet skulle han gjort for å gjøre noe morsomt ut av det? Tørke seg bak? Gi Evra en bot! Oia, faen, han spiller jo for Mamchester United.. da er ikke det mulig. FA aka Fergusons Army. Får aldri avgjørelser mot seg.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Man skal være temmelig hårsår for å ikke syns at det der er småmorsomt. 6 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Hva faen? Var jo grusomt seriøst det jeg skrev..... . Noen som sutret over at Evra tok den opp, jeg personlig lo når jeg så det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå