Stoddart Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Fordi? Man kan forstå en etterslenger når det koker i toppen, at man hopper inn i frustrasjon osv. Men å ta tak i en arm, også BITE... Ett dævens bitt... Jeg fatter og begriper ikke vilken reaksjon det skal være... Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Uff, at man i det hele tatt bruker krefter på å forsvare han.. Bedre å bruke krefter på å irritere seg over de som forsvarer han? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Fordi? Alastar sa det i grunn mer enn godt nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Administrerende direktør Ian Ayre har følgengde kommentar:«Luis har kommet med en uforbeholden unnskyldning for hans oppførsel i dag. Hans oppførsel sømmer seg ikke en spiller som bærer Liverpool-drakt, og Luis er klar over at han har sviktet seg selv og alle forbundet med klubben. Vi vil håndtere saken internt, og avventer hva fotballforbundet vil foreta seg i saken.» Brendan Rodgers sier følgende: «Etter å ha sett video-opptaket og snakket med Luis, slår jeg fast at oppførselen hans er uakseptabel, og jeg har gjort ham fullt oppmerksom på dette.» Ser ut som at Suarez bot fra klubben iallefall, så får vi ser hva FA finner ut. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Fordi biting ikke har noe med fotball å gjøre. Taklinger er en del av spillet, og forekommer mye oftere. Så du hva Sergio Aguero gjorde mot David Luiz? Mener du oppriktigt at slikt kan aksepteres, og at biting er mye verre? Har selv ikke sett Sergio Aguero vs David Luiz om igjen, men min første tanke var at David Luiz kunne blitt alvorlig skadet, og ute lenge. Selvfølgelig skal ikke biting forekomme, men ha litt perspektiv, og ikke bare følg mobben. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Gir blanke i unnskyldningen til Suarez. Aguero er noe annet, han er en spiller så og si alle ble overrasket over kunne finne på noe sånt, mens dette bare er et avsnitt i Suarez' skittne karriere. Det var et punkt hvor det virket som han hadde skjerpet seg, og jeg trodde selv at han nå kunne bli en person man kan ha respekt for, men det varte ikke mange kampene før han begynte å stemple og filme igjen. Spørsmål om tid før en karriere ender pga han. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Luis Suarez I've just spoken to Ivanovic on the phone and I could apologise directly to him. Thanks for accepting. Da skulle vel det være ute av verden.. nooot Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 En unnskyldning fra en person som Suarez betyr ingenting. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg kloffsk Skrevet 21. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. april 2013 Ah, omtrent som en kommentar fra deg, med andre ord. 23 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ah, omtrent som en kommentar fra deg, med andre ord. Ironien. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 21. april 2013 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 21. april 2013 Chelsea fans, hva forventer man av de? 10 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hvorfor så stort behov for å fortelle hele verden at han har ringt Ivanovic? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hvorfor så stort behov for å fortelle hele verden at han har ringt Ivanovic? Fordi verden har så stort behov for å fortelle ham og hverandre hvor dust han var mot Ivanovic? 6 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hvorfor så stort behov for å fortelle hele verden at han har ringt Ivanovic? Samme måte som det kan være bra av en klubb å si fra via media at de tar tak i en disiplinær-sak. Å rett og slett la folk vite at det blir tatt tak og begrense PR-skaden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Stygt av Suarez og unødvendig. Ingen som så Torres spytte mot/på Agger tror jeg det var på 64.00. Ikke mye bedre det. Forsvarer fremdeles ikke Suárez og sammenligner ikke situasjonene, men dette har jeg ikke fått med meg. Noen som har gif? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Kilde? Finner ingenting om det på Twitter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ble skrevet på KopForum. Merkelig hvis man bare finner på sånt. Hadde vært interessant å se bilder fra rundt den tiden av kampen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Noen som har Sumo kan vel kanskje få tatt noen bilder? Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Kan fort se ut som han spytter etter Agger der, ja. Kommer aldri til å bli noe av det thou, iom at han står et par meter fra ham, og kameraene filmer bare ansiktet hans(og Agger merker det ikke/ignorerer det). Hadde vært interessant å sett en annen vinkel thou. Endret 22. april 2013 av edge Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hadde vært veldig interresant å sett det fra en annen vinkel. Fotballspillere spytter jo i ett sett, og de bildene viser jo ikke noe spesiellt på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå