Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bryr meg ikke så mye om hva Suarez gjorde selv, han skaper overskrifter i det minste, men må si det er rimelig patetisk av den karakterløse manageren deres og ikke legge ned en markør om at biting ikke er ok oppføresel. PR disaster club fc. Liverpool har mista det så ufattelig mye

• Liker 3
Lenke til kommentar

Men gud som jeg hater Kasper Wikestad.

Ginger veitdu

Schau er den verste i tv2. Tristete fyren som har vandret på morder jord. Herregud så lei jeg er av vitsene og metaforene hans, da tar jeg heller 90min med snøvling fra Wikestad.

Liker Morten Langli best i tv2. Overlegent. Studiosendingene uten Børrestad er også blitt meget karakterløse og kjipe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Reaksjoner etter kampen

"On chances created, we deserved three points.

"I think it would be an injustice to Luis Suarez to talk about 45 minutes, he has been the best player in the league this season. I think he is the third best player in the world behind Lionel Messi and Cristiano Ronaldo.

"You have two good teams, there is a lot at stake. These games will get spicy."

-Steven Gerrard.

''Luis Suarez should never play for Liverpool again, but Liverpool won't take the right action, because he's the only world class player they've got."

-Souness

"I didn't see it at the time but people have told me which is surprising. Suarez always does little fouls and pushes. I saw Branislav's reaction and he was not happy at all."

-Peter Cech

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ginger veitdu

Schau er den verste i tv2. Tristete fyren som har vandret på morder jord. Herregud så lei jeg er av vitsene og metaforene hans, da tar jeg heller 90min med snøvling fra Wikestad.

Liker Morten Langli best i tv2. Overlegent. Studiosendingene uten Børrestad er også blitt meget karakterløse og kjipe

Problemet med KW er at det er på kanten til uutholdelig å høre på. Et vanvittig irritasjonsmoment og rart at TV2 velger å benytte seg av en så omdiskutert kommentator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...