Qake Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 http://www.youtube.com/watch?v=58ILbyflta8 I dag var ikke første gangen, nei.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Intervjuet til Rodgers var flaut. Fy faen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Bryr meg ikke så mye om hva Suarez gjorde selv, han skaper overskrifter i det minste, men må si det er rimelig patetisk av den karakterløse manageren deres og ikke legge ned en markør om at biting ikke er ok oppføresel. PR disaster club fc. Liverpool har mista det så ufattelig mye 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Intervjuet til Rodgers var flaut. Fy faen. Hva ble sagt, ser Rbk-kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 1 mål 1 assist 1 idiotisk straffe og 1 bitt. MÅ være biaz å ha en sånn fyr i klubben Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 If you can't beat them, eat them Og jeg spør, hvordan kan du IKKE bry deg om dette? Enkelt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Men at folk har sex, det ser ut til å plage AllFather. Synest det er dårlig å ikke kunne unne andre litt kos, selv om du ikke får noe selv. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Liverpool bør beholde Suarez, no doubt, men han bør få en klekkelig straff både fra klubb og FA. Men gud som jeg hater Kasper Wikestad. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 If you can't beat them, eat them Enkelt Greit. Jeg skjønner ikke hvordan du kan tillat at noen holder på slik. Du skal selvfølgelig ha lov til å mene hva du selv vil Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Men at folk har sex, det ser ut til å plage AllFather. Synest det er dårlig å ikke kunne unne andre litt kos, selv om du ikke får noe selv. He he Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Greit. Jeg skjønner ikke hvordan du kan tillat at noen holder på slik. Han har vel lite valg da, siden han ikke har en dritt å si vedrørende den saken. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Akkurat som folk flest. De som har noe å si er de i klubben Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Han biter, jaja. Det som eg liker kanskje enda litt bedre er at han faktisk rekker opp handa for å få noe ut av situasjonen! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Men gud som jeg hater Kasper Wikestad. Ginger veitdu Schau er den verste i tv2. Tristete fyren som har vandret på morder jord. Herregud så lei jeg er av vitsene og metaforene hans, da tar jeg heller 90min med snøvling fra Wikestad. Liker Morten Langli best i tv2. Overlegent. Studiosendingene uten Børrestad er også blitt meget karakterløse og kjipe Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Metaforer som han bruker er grei, de 1 av 1000 som faktisk er metaforer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Reaksjoner etter kampen "On chances created, we deserved three points. "I think it would be an injustice to Luis Suarez to talk about 45 minutes, he has been the best player in the league this season. I think he is the third best player in the world behind Lionel Messi and Cristiano Ronaldo. "You have two good teams, there is a lot at stake. These games will get spicy." -Steven Gerrard. ''Luis Suarez should never play for Liverpool again, but Liverpool won't take the right action, because he's the only world class player they've got." -Souness "I didn't see it at the time but people have told me which is surprising. Suarez always does little fouls and pushes. I saw Branislav's reaction and he was not happy at all." -Peter Cech Endret 21. april 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ginger veitdu Schau er den verste i tv2. Tristete fyren som har vandret på morder jord. Herregud så lei jeg er av vitsene og metaforene hans, da tar jeg heller 90min med snøvling fra Wikestad. Liker Morten Langli best i tv2. Overlegent. Studiosendingene uten Børrestad er også blitt meget karakterløse og kjipe Problemet med KW er at det er på kanten til uutholdelig å høre på. Et vanvittig irritasjonsmoment og rart at TV2 velger å benytte seg av en så omdiskutert kommentator. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Kan bytte navn på tråden igjen, til 'This is Suarez leaving Anfield'. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 At du i det hele tatt klarer å sitte å forsvare han. De andre her inne vil ha han vekk. Du ønsker å ha en type som Suarez i klubben? Ganske morsomt at du som chelsea supporter kan si slikt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå