Jotun Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Nja, sikkert stor del av skylden. Men den tiden eg begynte å bli aktiv var det akkurat samme gnålet. Eg er uansett ikke uenig. Lenke til kommentar
Populært innlegg JokerN_ Skrevet 17. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. april 2013 Dette minner meg om en god gammel guild disband (for de som spilte wow i sine yngre dager). Men hva er poenget med å "forlate" ett forum? Man går jo bare inn her når man vil diskutere noe eller føler for det. Er vel ikke sånn at dere er bundet til noe abonnement her akkurat. Merkelig. 15 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Oppmerksomhet selvsagt. 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Oppmerksomhet, sympati, medfølelse.. lista er lang. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 17. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. april 2013 Da velger jeg å forlate forumet jeg også. Jeg skal ned i butikken å kjøpe snus, er tilbake om 30 min. Har ikke bil, og alle andre er på skole / jobb, so I'll Walk Alone. JFT96! - banan 29 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Men hva er poenget med å "forlate" ett forum? Man går jo bare inn her når man vil diskutere noe eller føler for det. Er vel ikke sånn at dere er bundet til noe abonnement her akkurat. Merkelig. Tenkte nøyaktig det samme. 3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Tar TS med seg resten av gjengen? He'll never walk alone... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hva er det som skjer her nå a? Bare fordi vi har hatt en relativt dårlig sessong og ikke mye å diskutere er det jo ikke rart at kvaliteten har vært laber og userriøs. Get yo shit together. 2 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Da velger jeg å forlate forumet jeg også. Jeg skal ned i butikken å kjøpe snus, er tilbake om 30 min. Har ikke bil, og alle andre er på skole / jobb, so I'll Walk Alone. JFT96! - banan Fikk meg en god latter av denne her!! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hahah, konge banan! Eller kongebanan..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Our thoughts and prayers go out to the bereaved family of Anne Williams. She is truly an admirable woman who fought to unravel the truth behind her son's death. Finally, she can now get her much-deserved rest.For us who are left behind, we must continue forward in search of that justice. - JL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Administrerende direktør Ian Ayre avslører at Liverpool-eier John W. Henry har spurt rivalene Manchester United og Arsenal om råd når det gjelder hvordan Anfield-klubben best skal drives. Fordi David Gill (og Ivan Gazidis) er interessert i å hjelpe Liverpool tilbake til toppen? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Vi leder "maratontabellen" i den øverste divisjonen hvertfall! (fra the Guardian) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Utvidet liste med antall billetter solgte, for de som er interessert: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Vi leder "maratontabellen" i den øverste divisjonen hvertfall! (fra the Guardian) Haha, ja - vi får glede oss over det vi kan. Endret 18. april 2013 av JR Ewing Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Små gleder i livet? Stadion er så liten at de taper terreng år etter år, må utvides med minst 20.000 ekstra plasser på en måte som ikke tar 200 år å gå i pluss på. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Stadion er så liten at de taper terreng år etter år, må utvides med minst 20.000 ekstra plasser på en måte som ikke tar 200 år å gå i pluss på. = Carlsberg Arena (eller.no) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Synes fortsatt forslaget "Burger King Kenny Stadium" er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå