Jefe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Dritbra, nå ser det bra ut gutter.... Endret 2. september 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jaaaa! 2-0, den kampen er punktert! Vi beholder ledelsen i to uker nå! Deilig å være Liverpool-supporter om dagen! Edit: Er det en viss russ riking som forlater arenaen? Endret 2. september 2007 av SasaB Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det ville være så jævla typisk om Chelsea scorer! 9412004[/snapback] Dette går veien. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 nydelig. dette viser at de lagene som ifjor var "uslåelige" ikke er det i år.. Jeg tror dette blir en spennende sesong Og når jeg ser på tabellen nå så..... leder med 11-2 i målforskjell nice Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Mitt innlegg nr. 500 er for at vi er serieledere. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Serieledere og mestscorende lag, joda, kan leve med det. Moro det, men det er så tidlig enda at det betyr ikke stort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Serieledere og mestscorende lag, joda, kan leve med det. Moro det, men det er så tidlig enda at det betyr ikke stort. 9412207[/snapback] Det betyr nok en del for moralen. Dessuten er det veldig deilig å se at vi klarer oss godt uten Carra og Gerrard. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Deilig å endelig få en god start på sesongen. Det var vel noe som de fleste av oss var bekymret for. Torres har jo absolutt funnet seg til rette, og da er mine største bekymringer over. Får se om roteringen gjør at vi er i best form i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Deilig å endelig få en god start på sesongen. Det var vel noe som de fleste av oss var bekymret for. Torres har jo absolutt funnet seg til rette, og da er mine største bekymringer over. 9412278[/snapback] Nettopp. Vi viser at vi er med fra start noe som må være gull Verdt for lagmoral og alt som følger med. Dessuten har innledningen av sesongen vist at de to heteste kandidatene taper eller spiller uavgjort på slike kamper som de kjempet seg til seier på ifjor. Det er tidlig MEN indikasjonene er bedre en på mange år. Sier ikke at vi vinner, men er ganske sikker på at vi ikke havner 20p bak!! eller at vi er hektet av ved juletider. MEN: en ting som "bekymrer" meg er keeper. Om det er berettiget vet jeg ikke men har vi bra nok folk bak "Pepe"?? jeg skal være så ærlig å innrømme at jeg ikke har den fjerneste anelse om hvem vår reserve er. Men er han god nok til å bli kastet inn i en avgjørende CL kamp Han er sikkert det med tanke på at Vår gode mann ikke har stresset noe særlig i rundt det, men........ Skal ikke dømme han men likevel? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Uten å banne for mye i kirka så er jeg ikke direkte overrasket over at vi spiller bra uten Gerrard. Ingen tvil om at mannen er en fantastisk spiller, men problemet er veldig ofte at han skal være involvert i alt. Dvs. at han skal ha ballen uansett og ingen "tør" å passe til bedre alternativer. Hvis motstanderen markerer Gerrard ut så blir plutselig hele laget litt paralysert. 9410013[/snapback] Der har du helt rett. Det skal sies at Gerrad liksom alltid skal ha ballen når det skal skje litt offensive ting. Det er etter min menning et dårlig tegn på at vi kanskje støttet oss litt for mye på Gerrard. Sålenge Gerrard er i toppform gjør det egentlig ingenting. Men er han ikke det vil laget desverre slite. Jeg synes at det positive i den siste tiden er at vi har vist skeptikerne at vi klarer oss uten Gerrard. Jeg husker i en periode i 04\05 om jeg ikke husker feil at vi lenge var uten Gerrad. Da klarte vi oss også bra. Bare at da var dog ikke Mascherano i klubben. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Er Stevie G tilbake til neste match? EDIT: Og hvorfor spilte ikke Riise sist match? Endret 3. september 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Swome Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Er Stevie G tilbake til neste match? EDIT: Og hvorfor spilte ikke Riise sist match? 9418454[/snapback] Han er med i landslagstroppen nå, men det er ikke sikkert han kan spille da. Om 2 uker tror eg han er klar. EDIT: Riise kan jo ikke spille alle kamper, dessuten har Arbeloa overbevist som venstreback i det siste. Endret 3. september 2007 av Swome Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er Stevie G tilbake til neste match? Vanskelig å si, mye kommer an på om han spiller kampene for England eller ei, og hvorvidt dette eventuelt vil forverre skaden og hvor fort den vil leges i så fall. Han er nok klar hvis han ikke spiller for England, hvert fall. EDIT: Og hvorfor spilte ikke Riise sist match? 9418454[/snapback] Fordi Rafa ikke satt ham opp i ellveren. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg blir forbanna om den jævla nissen av en landslagstrener setter Gerrard på banen sånn at han blir enda verre. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg blir forbanna om den jævla nissen av en landslagstrener setter Gerrard på banen sånn at han blir enda verre. 9418730[/snapback] Helt utrolig hvordan landslaget til England holder på nå. De tar ute en skadet Gerrard, men en Pennant som har vært en av våre beste spillere til nå i sesongen kan de ikke ta ut. Jeg holder faktisk med Israel i Englands kamp. Vi får håpe det for Benayoun sin skyld. Han trenger selvtillit, slår hans landslag England får han garantert det. Endret 3. september 2007 av Luis_Garcia Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg blir forbanna om den jævla nissen av en landslagstrener setter Gerrard på banen sånn at han blir enda verre. 9418730[/snapback] Helt utrolig hvordan landslaget til England holder på nå. De tar ute en skadet Gerrard, men en Pennant som har vært en av våre beste spillere til nå i sesongen kan de ikke ta ut. Jeg holder faktisk med Israel i Englands kamp. Vi får håpe det for Benayoun sin skyld. Han trenger selvtillit, slår hans landslag England får han garantert det. 9418825[/snapback] agreed, GO ISRAEL Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg blir forbanna om den jævla nissen av en landslagstrener setter Gerrard på banen sånn at han blir enda verre. 9418730[/snapback] helt enig, jeg syns også pennant burte få spille og være med i troppen. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg ser ingen grunn til å heie på England når de gjør som de gjør. Støtt heller Spania. Alonso, Torres, Reina. VAMOS SPANIA y ISRAEL Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Torres sikter seg inn på å bli toppscorer alt i år, og etter hvert bli klubbens mest suksessrike spiss. Bra at selvtilliten er på topp da, men tror han skal få slite med å nå målene sine Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jøss. Ei uke uten noen kontakt med omverdenen, og hva ser jeg nå? Liverpool på topp! Noen som har lyst til å fille meg in, kort, om hva som har skjedd denne uka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå