knipsolini Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Deilig! Viktig med en solid avslutning før sommerferien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 var must-win i dag, godt å se Cap! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Faen, hjertet mitt satt i halsen når Benteke scora det annullerte målet på overtid. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Ikke for min del, var en mil offside. Irriterte meg over et klønete frispark og dårlig første omgang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Liverpool har nettopp kjøpt Frank Strandli! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Heller Frank Strandli enn Lucas... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Faen, hjertet mitt satt i halsen når Benteke scora det annullerte målet på overtid. Jeg tenkte bare "selvfølgelig..." Og så: "Oh yes, offside motherfucker!". Synes forøvrig det er mange lite oppløftende overgansgrykter. Suarez er vel minst en 50/50-sak om vi skal være ærlige. Vi linkes til stadighet til alle mulige midtbanespillere som det i mine øyne ikke er skrikende behov for. Alonso kan jeg lage et unntak for da. Liker heller ikke Reina-usikkerheten. Greit, han har hatt en formdupp, men i det siste har vi jo sett hva som bor i han. Kontinuiteten han representerer er også noe jeg elsker. Skulle gjerne sett en midtsopper eller generelt en forsvarer av høyt kaliber bli linket til oss. Og vi er heller ikke tungt bespisset. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Vi trenger minst to midstoppere og en back som reserve til Johnson/Enrique. Carra gir seg etter denne sesongen og vi ser ut til å ville kvitte oss med både Skrtel og Coates. Vi bør også se etter en defensiv midtbanespiller da vi kun har lucas som kan spille i den rollen. Endret 1. april 2013 av Reg2000 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ashley Williams og Christian Eriksen hadde vært helt topp. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ser ikke helt hva vi skal med Ashley Williams med mindre vi trenger ham til å fullføre drapet av Van Persie. Christian Eriksen går neppe til oss, og er ikke en spillertype vi virkelig trenger. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Tja, on RVP blir redd når han kommer i nærheten av mål så er vel det en god ting ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Imo sikter vi for lavt om Williams skal bli den nye klippen i forsvaret. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hvorfor er folket så utrolig gira på Williams? Han har slengt så mye dritt om Suarez at det egentlig er litt flaut for han selv. Ikke nok med det, men hvordan tror dere det påvirker Suarez om han kommer til klubben? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hvorfor er det flaut for han selv? Han er vel bare ærlig, og det må jo nesten være lov. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Absolutt. Husker ikke nøyaktig hva han sa, men det var vel på nippet til å være useriøst? Personlig er jeg ikke veldig fan av fyren og skulle heller sett yngre midstoppere med bedre talent komme til klubben i sommer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Han skrev vel et par kapitler om hvor skitten Suarez er i boken sin, noe han senere ble bøtelagt av FA for. Ikke er han noen toppspiller heller, men det er vel ingen bombe at britiske spillere er oppskrytte som få andre. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hm. Slutten av 20-åra, ikke spesielt merittert, negative holdninger til spiller i klubben.. Ser ikke for meg at det stemmer godt overens med handelsstrategiene som FSG fronter? Håper Williams bare er rykter og ikke noe håndfast. Kunne heller rendyrket en av våre poteter, som Kelly, i stedet for å hente inn middelmådig og på grensa til utdatert daukjøtt. Synd at Skrtl aldri slo til. Har i utgangspunktet vært litt fan av ham, men det blir for mye rart. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Aldri slo til? Har vel spilt nesten 150 kamper og vært i pool siden 08/09 sessongen. Han har gjort mye bra for oss og har vært en bauta i flere sesonger. Det er nivået hans som har sunket betraktelig. 2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Aldri slo til? Har vel spilt nesten 150 kamper og vært i pool siden 08/09 sessongen. Han har gjort mye bra for oss og har vært en bauta i flere sesonger. Det er nivået hans som har sunket betraktelig. I fjor var Skrtel klasse! Og det er nok litt mer med spillestilen, at han sliter litt mer i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå