Rescue me Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Synes Jones har stått bra i de kampene han har spilt, selv om han kanskje ikke utstråler selvsikkerhet heller. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvem av dere er dette? http://sillyseason.com/football/premier-league/liverpool-fc/articles/norwegian-supporter-added-anfield-his-surname Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Har blitt diskutert i PL-puben allerede. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Obs. Jeg henger ikke på pubn'! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Ser ikke noe stort problem med det, er bare en del av etternavnet. Hadde noen bytta til Per Tore Gerrard Suarez Agger Totenleif så hadde jeg heller blitt bekymra. Mer irritert på voksne som gir ungene sine idiotiske "hippe" navn, blir kvalm av de. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Mer irritert på voksne som gir ungene sine idiotiske "hippe" navn, blir kvalm av de. Sånn som Noah? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Er nå et klassisk navn, nå skal jo barna ha tredve navn, og halvparten er frukter. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 http://www.dagbladet.no/2013/03/20/sport/fotball/premier_league/liverpool/luis_suarez/26297619/ - Det hender at jeg får gule kort som kan påvirke kampene, sier Suárez. Derfor «har jeg forbedret meg og det må jeg fortsette med», forklarer angriperen som både har fått flere suspensjoner og bøter. «Revolvermannen» forteller at væremåten har tatt ham langt i fotballen. - Du kan luke ut noen ting, men du kan aldri miste listigheten og lidenskapen du hadde da du spilte gatefotball som guttunge, sier Suárez Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg tviler på han fikk frispark selv om han kastet seg med minimal kontakt som gatefotballspiller i barndommen. Jeg mener dette er noe han har lagt til seg, ikke beholdt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Er vel ikke mye frispark generelt sett i ghettoen regner jeg med? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 Robinson har spilt godt i dag etter han ble byttet inn, til og med laget mål (England, U21). Det har forresten alle fra Liverpool, og laget generelt sett Fremtidige United spiller Zaha har også briljert jevnt og trutt Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Finn en rett! Endret 22. mars 2013 av hojohansen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Leo: Dro på O'learys for å se kamp i går, at du mener dette steder er en verdig utfording for three lionser jo helt sjukt. Stedet var akkurat som jeg hadde fryktet\antatt. Var fire stykk som så kamp, resten satt bare å spiste(og stedet var fult) Da kan man ikke kalle seg en særiøs sportsbar egentlig. Bare partysvensker bak baren, hoff for noe corp. dritt skal man lete lenge etter. Dette var TGI-Fridays, noe som absolutt ikke er positivt. Maten var bedre, det skal O'learys ha(siden det er strengt tatt en resturang og ikke pub), men atmosfæren, bemanningen, feelingen osv når ikke Three Lions opp mot lilletå'a engang.- O'Learys kan sammenlignens med Manchester city, soulless. Endret 23. mars 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Takk, Daniel. Nydelig innlegg. O'Learys er for hipstere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Ikke for fotballsupportere ihvertfall. Vil faktisk gå så langt at det irriterer meg at den plassen slo an, trodde folk i trondheim viste bedre. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Visstnok Liverpools drakt for neste sesong ifølge caughtoffside. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 ifølge caughtoffside. Plausibel kilde. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Men hvis det er den, så gratulerer, den ser nydelig ut. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Håper det stemmer. Fin, clean og med samme detaljer som årets. Mye finere enn en del av de det har versert rykter om. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Tar de greiene der med en klype salt ass. Når det er sagt, så var den jo fin den der, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå