knipsolini Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Egentlig utrolig ødeleggende for stemningen, men det har vel noe med Hillsborough o.l. å gjøre tenker jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Er nok kjipt for barn og lave folk og ikke se en drit heller. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg tenker mer på begrensete områder med aktive supportere (the Kop/Klanen), hvor de mest ivrige kan stå å synge og hoppe. Altså vil de lave stå andre steder. Men for all del, de klarer jo å lage godt med liv selv om de sitter. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Bunnlag. Tre seire på rad. Skertl på banen. Easy money. Tilnærmet garantert tap, og det blir det. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Everton slår City, Arsenal slår Swansea borte, mens vi taper fult fortjent mot Southampton. Det er noe alvorlig feil med dette laget, med en gang det begynner å se lyst ut er det full kollaps. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Skertl er en av grunnene Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Kunne ikke vært mer enig. Hver eneste gang jeg har lyst til å "friskmelde" Liverpool og faktisk se litt lyst på fremtiden, så leverer de en sånn jævla bånn match at jeg har mest lyst til å bare gi faen og drikke meg dritings. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Helt som forventa. Vi er gode til å kjempe, men med favorittstempel går vi helt på trynet. Synes laguttaket fra starten var diskutabelt, mildt sagt. Vi tapte midtbanen, og med vår spillestil er det døden. Utrolig dårlig dag mtp europa neste sesong og. Jaja. Onwards. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Suarez, Downing, Couthino og Sturridge fremover er spennende på papiret. Men blir en for mye, og lett å trenge igjennom. På tide at en av de (Downing, selv om han har vært god) finner benken, og at Henderson får plass i laget igjen. Naivt laguttak. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Everton slår City, Arsenal slår Swansea borte, mens vi taper fult fortjent mot Southampton. Det er noe alvorlig feil med dette laget, med en gang det begynner å se lyst ut er det full kollaps. Virker som om laget ikke tåler å spille med en gang de har press på seg. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Har sagt det før: Bunnivået til Liverpool er så uendelig dårlig at det er til å grine av. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Oh.. Skrtel spilte ja. Det forklarer jo en del. Og ja, er enig at Coutinho, Sturridge og Suarez er nok og burde heller spille Henderson for å stabilisere midten. I sommer burde det handles hvertfall 1 stopper som går rett inn i startoppstillingen. Så Keisuke Honda gratis, Alsonso billig og tar med seg Coentrao og en klassestopper. Da hadde jeg faktisk vært ganske fornøyd. Stoppertalenter har vi noen av. Kelly og Wisdom blant annet også har vi jo Sama, som virker spennende. Skrtel, Spearing, Shelvey, Carroll, Pacheco, Wilson og Ngoo ut. Minst. Endret 16. mars 2013 av Cappo 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Virker som om laget ikke tåler å spille med en gang de har press på seg. Det hjelper ikke at vi igjen er utrolig naive og spiller med 2 på midtbanen, spesielt ikke når en av dem er Allen som er helt ute av form. Vi hadde maks flaks mot tottenham som ga bort 2 mål. Vi kan ikke ha like mye flaks hver gang. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Bare jeg som la merke til noe muffins med sveisen til Enrique i dag? Bilde til venstre er fra torsdagens trening. Hvordan får man så mye hår på to dager? Endret 17. mars 2013 av Ally1987 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hårtransplantasjon. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Han spilte best uten hår og med skjegg. 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Er Reina skadeplaget i år, eller blir han bare vraket? Synes ikke akkurat Jones fremstår som sikkerheten selv, men nå har jo Reina også vært temmelig råtten en god stund. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Kan ikke klandre han for baklengsmålene. Ene var Sturridge sin feil, utrolig feminint å hoppe opp og snu seg vekk fordi man ikke tør å ta imot ballen som en mann. De to andre skylder jeg på hele laget , men hovedsakelig Skertl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå