Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten å banne for mye i kirka så er jeg ikke direkte overrasket over at vi spiller bra uten Gerrard. Ingen tvil om at mannen er en fantastisk spiller, men problemet er veldig ofte at han skal være involvert i alt. Dvs. at han skal ha ballen uansett og ingen "tør" å passe til bedre alternativer. Hvis motstanderen markerer Gerrard ut så blir plutselig hele laget litt paralysert.

Lenke til kommentar

Gerrard er en helt, og en av mange legender i Liverpool. Og det er jo tydelig at noen her ikke vet helt hva de snakker om, når de prøver å svekke våre høye tanker om Gerrard ved å trekke frem Chelsea-episoden. Det blir for dumt. Gerrard var 100% innstilt på å spille for Liverpool hele karrieren sin, og det var og er det eneste som betydde noe for han. Når kontrakten hans nærmet seg å gå ut, så ville han ha ny kontrakt og gikk til ledelsen med det. Men ledelsen var avventende og så ikke ut til å "bry" seg om å snakke om en forlengelse av kontrakten hans. Og da ble han så skuffet og følte seg ikke verdsatt, at det den sommeren startet mange transfer-rykter, og Chelsea kom selvsagt på banen. Han var i ferd med å gå til Chelsea, men til tross for at han følte seg sviktet og ikke verdsatt, så tok han likevel til fornuft og hørte på hjertet sitt. Selv om det var noen kjipe dager når det der holdt på, så er det likevel stort av Gerrard å velge å følge hjertet til tross for at Chelsea hadde betalt ham akkurat hva han ville og han i tillegg følte seg sviktet av Liverpool-ledelsen. :)

Gerrard vil alltid være rød!

Edit:

At vi greier oss uten Gerrard i en del kamper er selvfølgelig meget hyggelig, det er aldri bra å være for avhengige av enkeltspillere. Og vi har god dekning på midtbanen uten Gerrard også. Men nå skal det sies at vi har spilt mot Sunderland, Toulouse og Derby uten Gerrard. Skal love dere at utover i en lang sesong og med motstandere som Chelsea, Man Utd og Arsenal, så ville vi blitt betydelig svekket. Synes også vi spiller finere fotball med Gerrard på banen, da han er en kreativ og god spiller, bedre enn alle våre alternativer på midtbanen (uten at det betyr at de er dårlige, selvsagt).

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Uten å banne for mye i kirka så er jeg ikke direkte overrasket over at vi spiller bra uten Gerrard. Ingen tvil om at mannen er en fantastisk spiller, men problemet er veldig ofte at han skal være involvert i alt. Dvs. at han skal ha ballen uansett og ingen "tør" å passe til bedre alternativer. Hvis motstanderen markerer Gerrard ut så blir plutselig hele laget litt paralysert.

9410013[/snapback]

Korrekt!

Lenke til kommentar

I vanskelige kamper der motivasjonen er fraværende ser vi viktigheten til Gerrard! Vi såg det senest mot Villa.

Gang på gang har han tatt ansvar når laget sliter, og at vi har vunnet endel kamper uten han tror jeg bare er tilfeldigheter.

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Enig, dama var rett og slett strøken!

9410178[/snapback]

Dere har snakket en liten stund om denne fantastiske dama, hvem er hun? Og kunne vi fått et bilde? :)

9410370[/snapback]

Alle fotballgutters drømmedame. Bryr seg egentlig lite om fotball, men mannen fikk gå i Liverpooldress under bryllupet. Og det var hennes forslag.

I går fikk hun reklamert litt for kløften sin, til stor glede for oss seere :)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

9410178[/snapback]

Dere har snakket en liten stund om denne fantastiske dama, hvem er hun? Og kunne vi fått et bilde? :)

9410370[/snapback]

I går fikk hun reklamert litt for kløften sin, til stor glede for oss seere :)

9410488[/snapback]

Jepp, gårsdagen var en fin dag på mange måter ;)

Lenke til kommentar
Quote fra Liverpool.no

Tomålsscorer Fernando Torres sier at han føler seg svært velkommen av alle på Anfield.

- Jeg lærer fort, og mine lagkamerater har spilt en viktig rolle, ved siden av alle andre i klubben som har stått på for å hjelpe meg, kommenter Torres.

- Jeg føler at jeg har vært i Liverpool i lang tid. Jeg har til hensikt å være her i mange år fremover. Jeg er virkelig fornøyd med alt - mine lagkamerater, supporterne, byen, stadion og selvsagt mitt første mål mot Chelsea.

- Opplevelsen er mer tilfredstillende når ting fungerer. Dersom vi kan holde formen ved like, er jeg sikker på at alt vil fortsette å gå fint.

Jeg elsker og lese sånt, håper og tror at Torres kan bli vår "Solskjær".

9409744[/snapback]

Han er allerede en sånn spiller for min del. :love:

9410178[/snapback]

Angående Gerrard:

Vi klarer oss uten ham i enkeltkamper, men hadde det vært en hel sesong så hadde det vært noe helt annet...

9410370[/snapback]

Dama er det bilde av noen sider tilbake i bryllubsbilde med han figuren.

Det siste du sa var litt selvmotsigende da en sesong tross alt består av mange enkeltkamper, men jeg skjønner hva du mener da.

Lenke til kommentar
ORGASME!

Villa scorer, og vi leder tabellen fremdeles! Jeg er så glad! Håper resultatet blir og vi slår Portsmouth!

9411859[/snapback]

Husk på at City også må tape eller uavgjort for at vi beholder ledelsen da. :) Men ser bra ut dette, men tipper Chelsea guller inn et par mål på overtid som vanlig.

Lenke til kommentar
City har jo tapt, og de sitter med 9 poeng på 5 kamper... Det er Arsenal som er farlig nå...

9411891[/snapback]

Ja, trodde ikke City kampen var ferdig enda jeg.

Vi er likt med Arsenal og like mange kamper spilt, men bedre målforskjell. Men, Chelsea vinner nok, så de holder nok tabelltoppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...