Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gleder meg til min første Liverpool-kamp (utenfor Norge) på søndag! Noen tips til puber og restauranter?

Det er en restaurant som ligger i en nedlagt kirke som er veldig bra (og litt dyr..) men jeg husker ikke hva den heter. Kanskje noen andre her gjør det?

Kos deg på kamp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som har fått inntrykk av at the Albert er fyllt opp med Nordmenn?

Anyways, så rykte om Alonso tilbake til Liverpool idag. Hjertet begynte å banke fortere. Så innså jeg at det bare var rykter. Men hadde vært konge med Alonso tilbake.

Lenke til kommentar

Alonso er en våt drøm, uansett alder og lønn. For en fantastisk spiller det er.

Jeg var på the Albert på lørdagskampen mot Fulham rett før jul. Her fikk jeg inntrykk av at det nesten bare var utlendinger.

Kommer til å prøve en annen pub neste gang!

Lenke til kommentar

Hehe, okei, litt dårlig formulert:-P

Men, det var nok litt spesielt på den kampen jeg var på. Det var 300 tilskuere fra Mönchedgladbach (?) som var invitert for å vise noe supportervennskap. Mange av disse satt med grønne trøyer og snakket tysk på the Albert.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Dette var en deilig sliteseier mot et Tottenham i knallform om dagen. Tottenham var bedre enn Liverpool, spesielt på midtbanen ble Liverpool kjørt over. Men det kan vi vel drite litt i. Trodde aldri i verden at Liverpool skulle komme tilbake når det ble 1-2.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...