indahla Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Gleder meg til min første Liverpool-kamp (utenfor Norge) på søndag! Noen tips til puber og restauranter? Det er en restaurant som ligger i en nedlagt kirke som er veldig bra (og litt dyr..) men jeg husker ikke hva den heter. Kanskje noen andre her gjør det? Kos deg på kamp!! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Han har fått premie fordi han er med i kampen om Golden Boot? Nummeret 20 på pokalen der burde vell gitt et lite hint? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Kan være et forsøk på humor. Forresten litt av en amatørfotograf. Regel nummer en når man tar bilder av blanke gjenstander er vel å unngå å bli med på bildet selv. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Bare jeg som har fått inntrykk av at the Albert er fyllt opp med Nordmenn? Anyways, så rykte om Alonso tilbake til Liverpool idag. Hjertet begynte å banke fortere. Så innså jeg at det bare var rykter. Men hadde vært konge med Alonso tilbake. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Han har vel enda ikke signert ny kontrakt mens den han har nå går ut nå til sommeren eller neste. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Alonso er en våt drøm, uansett alder og lønn. For en fantastisk spiller det er. Jeg var på the Albert på lørdagskampen mot Fulham rett før jul. Her fikk jeg inntrykk av at det nesten bare var utlendinger. Kommer til å prøve en annen pub neste gang! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 En engelsk pub som var full av utlendinger? Jøss. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 En engelsk pub som var full av utlendinger? Jøss. De er over alt der borte!!!1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Hehe, okei, litt dårlig formulert:-P Men, det var nok litt spesielt på den kampen jeg var på. Det var 300 tilskuere fra Mönchedgladbach (?) som var invitert for å vise noe supportervennskap. Mange av disse satt med grønne trøyer og snakket tysk på the Albert. Endret 9. mars 2013 av Leaf Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Kan anbefale deg en tur innom the 12th man. Ikke akkurat noe luksussted (men det er vel ikke derfor man går på fotballpub???) men fin historie og for det meste masse hyggelig, eldre scousere med masser av historier å fortelle. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Suarez! Definitivt den beste spilleren i PL og en av de beste i verden! :) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Grautlerer til Suarez for 50 mål i Liverpooltrøye Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Joda, synd at Tottenham vinner for mange av duellene over hele banen. Syns de er bedre. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Kjekt Ut over kampen fikk tottenham ha for mye ball, to av målene i mot kom etter Bale fikk auau og Donald Duck plaster av dommer, men var kjekt å komme tilbake , ikke vært kjent for det i år 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Dette var en deilig sliteseier mot et Tottenham i knallform om dagen. Tottenham var bedre enn Liverpool, spesielt på midtbanen ble Liverpool kjørt over. Men det kan vi vel drite litt i. Trodde aldri i verden at Liverpool skulle komme tilbake når det ble 1-2. 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Er forresten en kjekk brun pub rett bak busstasjonen i Liverpool, ligger rett ved siden av en frisørsalong. Tynn smal bygning , gulvet heller nedover mot mot utgangsdøren,kommer ikke på navnet Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Digg å vinne når vi spiller dårlig.. Mye bedre enn å kjøre over motstanderen og få en kjedelig U.. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Sesongens deiligste seier! Et stykke under pari spillmessig, men herlig at vi klarte å snu det. Kreditt til Brendan for Allen/Coutinho-byttet, bidro sterkt til at vi klarte å ta tak i kampen igjen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Da er det endelig bekrefta!! Lana Del Rey er en Liverpool-fan! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå