Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15
Suárez går opp i lønn

Uruguayaneren belønnes for storspill denne sesongen.

Av Håvard Sæle

Luis Suárez doblet grunnlønna til 80 000 pund i uka da han forlenget kontrakten med Liverpool i fjor sommer. Nå har stjernespissen fått lønnsøkning som følge av formen denne sesongen.

Ifølge Tony Barrett i The Times, har nemlig Liverpool-stjernen gått opp til å tjene omtrent 110 000 pund i uka. Dermed blir Suárez den første spilleren som profitterer på Fenway Sports Groups politikk om å belønne spillerne som presterer på høyt nivå.

Liverpool-ledelsen forventer at spissen blir het på overgangsmarkedet til sommeren, men de regner med at Suárez velger å bli på Anfield. Lønnsøkningen skal være én av grunnene til at klubben forventer at uruguayaneren blir på Merseyside, ifølge avisen.

Lenke til kommentar

Gleder meg til min første Liverpool-kamp (utenfor Norge) på søndag! Noen tips til puber og restauranter?

The Albert eller Sandon ved Anfield før kamp. Albert ligger ved siden av The Kop. Sandon litt lenger ned i veien.

Generelt sett en del bra restauranter i Liverpool. Sports Cafe England (Carragher sin restaurant) i Stanley Street kan være verdt å få med seg. Spiste selv på Viva Brazil når jeg var over i januar, det kan jeg anbefale på det sterkeste. Veldig god mat, masse forskjellig kjøtt direkte fra grillen, og spis så mye du vil for mellom 20 og 25 pund.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...