hojohansen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Problemet med økonomi vil ikke bedres stort før vi kvalifiserer oss til CL... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Og/eller bygget ut stadion. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 - Vi må fokusere på oss selv, men vi vil få en ny test på søndag. Liverpools spiller kanskje den beste fotballen i Premier League for øyeblikket. Takk for den Hugo (Loris). Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Driver han og jinxer oss her, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Funket for Steve Clarke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Suárez går opp i lønnUruguayaneren belønnes for storspill denne sesongen. Av Håvard Sæle Luis Suárez doblet grunnlønna til 80 000 pund i uka da han forlenget kontrakten med Liverpool i fjor sommer. Nå har stjernespissen fått lønnsøkning som følge av formen denne sesongen. Ifølge Tony Barrett i The Times, har nemlig Liverpool-stjernen gått opp til å tjene omtrent 110 000 pund i uka. Dermed blir Suárez den første spilleren som profitterer på Fenway Sports Groups politikk om å belønne spillerne som presterer på høyt nivå. Liverpool-ledelsen forventer at spissen blir het på overgangsmarkedet til sommeren, men de regner med at Suárez velger å bli på Anfield. Lønnsøkningen skal være én av grunnene til at klubben forventer at uruguayaneren blir på Merseyside, ifølge avisen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Prestasjonslønn burde alle lag hatt. Tenk på alle pengene vi kunne ha spart i Brann... Og hva med QPR, de hadde hatt et lønnsbudsjett på 2,50£ i uken 5 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Han har fått premie fordi han er med i kampen om Golden Boot? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Er vel fordi han var førstemann til å skåre 20 mål. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Første mann til 20. Er Sturridge klar mot Spurs? Kamptråd? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Leste noe greier for ett par dager siden at Sturridge er klar mot Spurs, ja.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Får håpe han fortsetter med den gode formen for min del da. Liverpool har vel en ekstra fordel med at de har hatt fri hele uka og. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Han har fått premie fordi han er med i kampen om Golden Boot? Det var vanskelig å forstå... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Gleder meg til min første Liverpool-kamp (utenfor Norge) på søndag! Noen tips til puber og restauranter? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Sjekk RAWK sine anbefalinger: http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=89051.0 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Gleder meg til min første Liverpool-kamp (utenfor Norge) på søndag! Noen tips til puber og restauranter? The Albert eller Sandon ved Anfield før kamp. Albert ligger ved siden av The Kop. Sandon litt lenger ned i veien. Generelt sett en del bra restauranter i Liverpool. Sports Cafe England (Carragher sin restaurant) i Stanley Street kan være verdt å få med seg. Spiste selv på Viva Brazil når jeg var over i januar, det kan jeg anbefale på det sterkeste. Veldig god mat, masse forskjellig kjøtt direkte fra grillen, og spis så mye du vil for mellom 20 og 25 pund. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå