oOF Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 And you became the king of this thread when? Ikke er du forumveileder og ikke er du OP. Forøvrig var ikke det hovedpoenget mitt. But I digress. Er bare drittlei folk som kommer ene og alene for å slenge dritt, flame etc. Men hvis det er helt greit å flame (noe det tydeligvis er) så skal ikke jeg stå i veien. Game on. Det er jo et forum. Folk får poste i hvilken tråd de vil selv om ikke alle kanskje burde poste i noen tråder. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Tipper den neste Liverpool-drakta mi blir med Couthino 10 bakpå. Tenkt lenge på det, men vurderer å kjøpe meg en Carra drakt før han legger opp. #Legende. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Heller ikke noe dårlig valg, om enn litt "kjedelig". Må vel ha fått deg en Carra og en Stevie drakt innen nå? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Mindre krangling, mer diskusjoner Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Du kommer godt men seint? Stridsøksen er begravd fra min side ihvertfall. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 LUUUISS SUAAAAREEEZ!!!!! GOTTA LØV DAT MANN! <3 4 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Var opptatt med å se fotball 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Det litt enten eller med dere. Overlegne seiere eller tap. Dere har for eksempel flere mål enn City i PL. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Det litt enten eller med dere. Overlegne seiere eller tap. Dere har for eksempel flere mål enn City i PL. Veldig sant. Men hadde mer tro på seier over City enn Wigan Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hehe, dere har en tendens til å gjøre det bra mot store lag ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Oi... Kan bli en del mål på suarez nå gitt! Det er intet mindre enn imponerende det han har gjort denne sesongen mtp laget han spiller på Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hadde ikke vært feil med toppscorer i ligaen i år nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 ........... Slapp nå litt av da. Eg skrev jo dritt om Liverpool. Så ikke ensartet positive ting. Men du kunne jo prøvd det samme selv av og til, istedet for kun å komme med skrot i "min tråd" ? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Men er enig med Jotun, en enorm prestasjon av Suarez, ingen andre spillere i PL som hadde hatt sjans til det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Drøy påstand, men greit nok. Umulig å si at man er hverken enig eller uenig og en påstand som er umulig å bevise/motbevise. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Poster mindre skrot i "din" tråd en Latis i "min" 3 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Førstemann til 10 mål og førstemann til 20 mål. Ikke verst. Coutinho forsetter å imponere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå