Latias Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Torres dro ikke til City han. Tviler på at dattera får en "Scouse accent" i London. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 For det finnes ikke scousere i London? For jeg hører dattra til Torres snakke så velger jeg å tro på mannen. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Etter å ha vært endel på forumet lurer jeg på en ting: søpler vi til United-tråden like mye som de søpler til vår? Eller andre lags tråder (plastikktråden etc.)? Isåfall blir jeg ikke sint, bare veldig veldig skuffet. Endret 2. mars 2013 av Kimma16 5 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Stort sett som er på besøk. De rykker litt fremme i buksen dies hver gang de kommer her 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg poster i Tottenham-tråden, men jeg syns nå at jeg er ganske saklig der. Tottenham syns jeg virker som et interessant lag omdagen. Utd-tråden gidder jeg ikke gå inn på en gang. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Satser på en god del mål i dag. Eneste jeg bryr meg om nå er å havne over Everton på tabellen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Etter å ha vært endel på forumet lurer jeg på en ting: søpler vi til United-tråden like mye som de søpler til vår? Eller andre lags tråder (plastikktråden etc.)? Isåfall blir jeg ikke sint, bare veldig veldig skuffet. Bør være greit å poste i andre lags tråder, det da ikke spesifikt er en tråd kun for det lagets supportere, men en tråd spesifikt om det laget. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Bør være greit å poste i andre lags tråder, det da ikke spesifikt er en tråd kun for det lagets supportere, men en tråd spesifikt om det laget. Ikke når man bare er der for å lage kvalme. Da kan man heller gi faen. Forøvrig vil jeg si meg uenig. Når tråden heter TIA så vil jeg si at denne tråden er ment for supportere. Endret 2. mars 2013 av Kimma16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Forøvrig vil jeg si meg uenig. Når tråden heter TIA så vil jeg si at denne tråden er ment for supportere. Nei, dette er et diskusjonsforum som er åpent for alle. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Tråden ligger i PL-underforumet. Ligger der for alle. Men er enig at det er liten vits i å kommentere kun for å spre kvalme, men det må for eksempel være lov å poste en nyhet eller post selv om den er negativ om den har en relevans i forhold til klubben tråden handler om. Og litt småstikk og vitser og slikt synes jeg det er helt greit, men om det kun er for å spre kvalme eller slikt, ignorer bruker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Kamptråd her. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 På tide med en Coutinho sang nå Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Nei, dette er et diskusjonsforum som er åpent for alle. And you became the king of this thread when? Ikke er du forumveileder og ikke er du OP. Forøvrig var ikke det hovedpoenget mitt. But I digress. Er bare drittlei folk som kommer ene og alene for å slenge dritt, flame etc. Men hvis det er helt greit å flame (noe det tydeligvis er) så skal ikke jeg stå i veien. Game on. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Suarez, første til tyve mål Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 And you became the king of this thread when? Ikke er du forumveileder og ikke er du OP. Forøvrig var ikke det hovedpoenget mitt. But I digress. Er bare drittlei folk som kommer ene og alene for å slenge dritt, flame etc. Men hvis det er helt greit å flame (noe det tydeligvis er) så skal ikke jeg stå i veien. Game on. Ta det rolig nå gutten min 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Ta det rolig nå gutten min Slapp av du a, og ta deg en pille. Er det blitt ulovlig å irritere seg over andre kanskje? Eller kommer du bare som en ridder i skinnende rustning? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Eller kanskje andre bare synes du oppfører deg på en lite flatterende måte? 3 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Tipper den neste Liverpool-drakta mi blir med Couthino 10 bakpå. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Eller kanskje andre bare synes du oppfører deg på en lite flatterende måte? Ja huff. Å foreslå noe som å ikke flame i andre lags tråder er veldig lite flatterende. Tipper den neste Liverpool-drakta mi blir med Couthino 10 bakpå. Har lekt med tanken selv. Blir Coutinho eller Sterling neste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå