AllFather Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Fra nå av skal jeg aldri svare noe kortere en 200 ord uansett spørsmål. Har skjønt at jeg må tilpasse meg teskjegenerasjonen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Statistikken til Lampard er enestående. Du må ha flaks og vilje til å klare å stå på så lenge. Ta midtbanespillere fra hele verden og få vil matche han på nettopp dette. At Lampard har scoret så utrolig mye mål beviser bare hvilken målscorer og spiller han er. 200 mål er bra for en og samme klubb, uavhengig av posisjon du spiller i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 zZZzzzZZzzzzZZzzz… Bildet av Lampard skulle aldri ha blitt postet i TIA-tråden i utgangspunktet, men i Chelsea-tråden. Han er en fantastisk spiller, og selvfølgelig har ikke Chelsea hatt utelukkende dårlige spisser. Det er bare å ta en titt på øverste innlegg på denne siden. Slik. EOD. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Nm, må ikke være slem med emoer Bildet kom fra en av de største fansidene til Liverpool og syntes det var artig, men glemmer til stadighet at de som er mest aktiv her ikke liker Liverpool Endret 25. februar 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Ta deg en bolle og finn deg en annen tråd Nm, må ikke være slem med emoer Bildet kom fra en av de største fansidene til Liverpool og syntes det var artig, men glemmer til stadighet at de som er mest aktiv her ikke liker Liverpool Du må være tidenes dårligste troll. Endret 25. februar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Kommer fra jenten som slutter annenhver setning i fotballforumet med et banneord Men hvis du vil noe mer kan du ta det på pm Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Pft, Luis Suarez er vår egen drittsekk og det holder for meg det. Ang. Lampard, så har han veldig mange mål til å være midtbane for å si det forsiktig. Mannen må jo ha en gudbenådet fot med alle langskuddene sine som har gått innom andre spillere før de går på målet og lurer en stakkars keeper. Inntil denne sesongen så har han jo også hatt en strålende straffestatistikk, men bommet han ikke på en tidligere denne sesongen før i går også? De intervjuene som blir sitert på Liverpool.no må jo også være nerfet noe av PR-avdelingen til Liverpool Mye tamt tullprat og de samme ordene som går igjen. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Genial midtbanespiller, kunne godt tenkt meg han som spiller når han forsvinner fra Chelsea . 2 års kontrakt tror jeg ville ha gått fint, greit å ha rutine i tillegg til ungdommelig mot Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Både Andy Carroll og Joe Cole har putta mot Tottenham i kveld. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Begge har spilt bra også, og det er kjekt for de, fortjener de begge to Vet forresten ikke hva som kan bli mest sjokkerende , West Ham seier eller at Bale falt uten å filme Endret 25. februar 2013 av AllFather Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Carroll har jo fortsatt den samme ganske førstetouchen, viljen er bedre enn evnen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Javell. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hverken Cole eller Carroll var noe spesielt gode i dag, hvor har dere det fra? Ja, jeg så kampen, faktisk. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Sa ikke at de var bra, men de scoret. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zhQDaHDukvg 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hyggelig å våkne opp til denne i dag. http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/suarez-i-m-extremely-happy 1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hyggelig å våkne opp til denne i dag. http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/suarez-i-m-extremely-happy Får bare håpe det stemmer.. nok av personer som har tatt klubben til sitt hjerte, men dratt når mere lønn er i sikte. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Eller når klubber som kan lokke med cl prøver seg. Skjønner Suarez godt hvis han drar, han er alt for god til å spille på ett lag på åttendeplass. Men håper selvfølgelig at han blir. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Fernando-Torres-I-will-not-join-Manchester-City-because-I-want-my-daughter-to-have-a-Scouse-accent-la-article241925.html Har hørt tilsvarende før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Torres dro ikke til City han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå