Varmo Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Kontrakt til 2017, så 4 år til sommeren. @Aleks: 30M? Han er i hvertfall verdt mye mer. Håper som sagt han blir, men om han går så tror jeg ikke det blir for noe under 40. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Andre tider nå. Tror ikke vi vil se så mange megamoney-overganger med mindre det er klubber som ligger veldig godt overens med FFP. I tillegg så er det ikke akkurat få negative sider med han som burde dra prisen ned. Hvis Suarez ligger på 40m ville jeg heller prøvd meg på feks Cavani, Lewandowski eller strekke seg til Falcao. Da får man en spiller som kanskje er minst like god og som ikke har et så negativt rykte. Kan hende dere får en sånn pris for han til sommeren, men jeg tror FFP vil trekke prisene på spillere generelt ned over noen år. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hvis han reiser blir det forhåpentligvis budkrig, og vi får en solid sum. Satser bare på at den blir brukt lurt. Her er jeg enig. Håper for all del han blir, men klandrer han ikke dersom han bestemmer seg for å bytte klubb til sommeren. Han har vært en av de aller beste i Europa denne sesongen, og er vel ikke et lag i verden han ikke hadde gått rett inn i startelleveren på. Full forståelse for om han ønsker å gå til en toppklubb som spiller CL og kjemper om titler, men blir også ekstremt glad om han blir hvertfall en sesong til for å se om vi nærmer oss. Med tanke på størrelsen på klubbene som kan komme til å vise interesse for Suarez, i tillegg til lengden på kontrakten, tror jeg ikke det er urealistisk å kunne få 40M for han til sommeren. Likevel er jeg redd for effekten det kan ha å selge han. For det første har Rodgers (sett bort fra Sturridge), enda ikke vist noe på overgangsmarkedet som gjør at vi kan føle oss sikre på at pengene blir investert riktig. Selvsagt ikke gitt at han ikke kan klare dette til sommeren, men likefullt et uromoment. Et poeng er også at det blir vanskeligere å tiltrekke seg spillere av det kaliberet vi trenger for å komme tilbake i toppen hvis vi selger vår klart beste spiller. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Awww Suarez <3 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Bilde i fra cup-finalen mellom Arsenal og Liverpool i 1950. Noen som vet hvem han til venstre er? Så litt gammel ut. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Mange som så gamle ut på den tida, her har du godeste Bobby Charlton. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Bilde i fra cup-finalen mellom Arsenal og Liverpool i 1950. Noen som vet hvem han til venstre er? Så litt gammel ut. hvis det er fra 1950 så kan han jo være 80-90 år nå, så ikke rart han ser gammel ut! 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Shit! Keeperene brukte ikke hansker på den tida? Oh my... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Menn var menn før. Tålte et trøkk. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ballen(e) var sikkert ikke så hard på den tida heller... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Synes denne var artig (Ikke at Lampard "bare" har scoret X antall mål, han er supermann, men at en midtbanespiller kan bli toppscorer for Chelsea) Ballen(e) var sikkert ikke så hard på den tida heller... Før var det mer som medisinballer, nå er det mer som plastikkballer fra en leketøysbutikk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Synes denne var artig (Ikke at Lampard "bare" har scoret X antall mål, han er supermann, men at en midtbanespiller kan bli toppscorer for Chelsea) Hhah,det sier vel strengt tatt mer om Lampard og hvilken fantastisk spiller han har vært for Chelsea og Engelsk fotball. Du kan gjerne prøve å få det til å virke flaut for Chelsea som klubb, men det er det strengt tatt ikke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Er vel så enkelt som at han er Chelseas beste spiller noensinne. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Hhah,det sier vel strengt tatt mer om Lampard og hvilken fantastisk spiller han har vært for Chelsea og Engelsk fotball. Du kan gjerne prøve å få det til å virke flaut for Chelsea som klubb, men det er det strengt tatt ikke. Har jeg sagt det er flaut for Chelsea? Synes det er artig jeg, men sier jo litt om spissene Chelsea har hatt opp igjenom årene også Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Har jeg sagt det er flaut for Chelsea? Synes det er artig jeg, men sier jo litt om spissene Chelsea har hatt opp igjenom årene også Hvorfor? Shearer har 206 mål for Newcastle, mener du han er en dårlig spiss? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Har jeg sagt det er flaut for Chelsea? Synes det er artig jeg, men sier jo litt om spissene Chelsea har hatt opp igjenom årene også Det krever at man har en spiss som scorer mål i flere sesonger på rad. Man er avhengig av at spissen er i klubben i en så lang periode at han kan ha over 200 mål for en klubb. Scorer en spiss i gjennomsnitt 20 mål per sesong over 10 år er han på linje med Lampard. Så det er ikke bare bare og slå den rekorden. Endret 25. februar 2013 av Emils. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Hvorfor? Shearer har 206 mål for Newcastle, mener du han er en dårlig spiss? Nei? Har jeg sagt han er en dårlig spiss? Har vi snakket om Newcastle? Det krever at man har en spiss som scorer mål i flere sesonger på rad. Man er avhengig av at spissen er i klubben i en så lang periode at han kan ha over 200 mål for en klubb. Scorer en spiss i gjennomsnitt 20 mål per sesong over 10 år er han på linje med Lampard. Så det er ikke bare bare og slå den rekorden. Sant nok Men hadde vært kjekt om dere hadde hatt en spiss som ble noen år Men er sånn fotballen har blitt i år, lite lagfølelse, mer lommebok Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Du insinuerer vel at Chelsea ikke har hatt gode spisser fordi en midtbanespiller er mestscorende. Når alle åpenbart misforstår alt du skriver kan det være lurt å skrive litt mer utfyllende. Du må gjerne skrive nøyaktig hva du mener med "det sier litt om spissene Chelsea har hatt opp igjennom årene" også. Samtidig kan du søke opp hvilke spillere som har scoret flest mål i PL. *Det sier litt om hvor mye bedre Lampard har vært enn samtlige Liverpool-spillere"? 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Synes denne var artig (Ikke at Lampard "bare" har scoret X antall mål, han er supermann, men at en midtbanespiller kan bli toppscorer for Chelsea) Gud hjelpe meg for en leseforståelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå