Suburbian Hero Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Fy faen så bra kamp. Alonso er dagens beste, Kuyt skuffer litt og jeg synes Voronin fortjente å spille denne kampen. Men herlig! For en seier! Selv om avisene vil trekke fram Solskjær i morgen, så synes jeg vi fortjener å trekkes mer fram nå! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Deilig! Er vel lenge siden vi har hatt en så god start i ligaen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ikke snakk om gull etter denne kampen da. Det er ikke akkurat verdens beste lag vi møter, selv om det unektelig er en god prestasjon vi gjør i dag. Vent nå hvertfall med å snakke om gull til vi ser hvordan ståa er utpå våren en gang. Men, det ser lovende ut, det kan ingen ta fra oss. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Herlig og fortjent seier, men vi må ikke ta helt av enda. Derby vil nok være et bunnlag gjennom hele sesongen, selv om de neppe kommer til å få flere like stygge sifre mot seg. Egentlig var jeg litt skuffet over Liverpool de første 20 min, da virket de uinspirerte, med unntak av Pennant og Kuyt som jobbet bra. Men etter et litt heldig førstescoring, tok det seg opp. Hadde unnet Kuyt et mål i dag, men er glad for at Torres putter to og beviser at han ikke er noen flopp. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Torres putter to og beviser at han ikke er noen flopp. 9405603[/snapback] Torres har spilt mer enn godkjent i de første kampene. Kommer til mange sjanser, spiller andre til sjanser, og har putta tre på fire kamper. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Gratulerer med storseier! Jeg storkoste meg og det var akkurat sånn jeg håpet vi skulle vinne over derby. Hadde unnet Kuyt et mål i dag9405603[/snapback] Kuyt hadde litt uflaks og var i tillegg litt ukonsentrert i dag, og klarte ikke å være med helt 100%, men absolutt en god innsats. All honnør til Pennant og Alonso Endret 1. september 2007 av danno_O Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg lurer på hvordan avksjeden til Gerrard blir om 10 år når han legger opp. Når Solskjær får United fansen til å synge en sjelden gang, så lurer jeg på hvor mye vi kan stelle i stand for Gerrard. Blir han bært på gullstol gjennom hele byen? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Alonso er dagens beste, 9405555[/snapback] Alonso scorer to mål i dag og har stort sett god oversikt, men han burde faktisk hatt hat-trick i dag... Endret 1. september 2007 av Superparanoid Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ikke snakk om gull etter denne kampen da. Det er ikke akkurat verdens beste lag vi møter, selv om det unektelig er en god prestasjon vi gjør i dag. Vent nå hvertfall med å snakke om gull til vi ser hvordan ståa er utpå våren en gang. Men, det ser lovende ut, det kan ingen ta fra oss. 9405602[/snapback] Det faktum at vi har tangert den beste åpningen etter 4 kamper i PL er veldig lovende, hadde ikke de fått det forbannede straffesparket hadde det vell vert den beste. Vi er på første plass første gang siden 2002. Ser lovende ut, men snakk om gull vil vi ikke ha, ballen er rund. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Når Solskjær får United fansen til å synge en sjelden gang 9405990[/snapback] Hva prater du om? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ikke snakk om gull etter denne kampen da. Det er ikke akkurat verdens beste lag vi møter, selv om det unektelig er en god prestasjon vi gjør i dag. Vent nå hvertfall med å snakke om gull til vi ser hvordan ståa er utpå våren en gang. Men, det ser lovende ut, det kan ingen ta fra oss. 9405602[/snapback] Det faktum at vi har tangert den beste åpningen etter 4 kamper i PL er veldig lovende, hadde ikke de fått det forbannede straffesparket hadde det vell vert den beste. Vi er på første plass første gang siden 2002. Ser lovende ut, men snakk om gull vil vi ikke ha, ballen er rund. 9406098[/snapback] Tror de fleste av oss tenker innerst inne at dette er sesongen vi kan gå hele veien. Vi har fått en meget god åpning, men vi får se hvordan vi ligger an til jul. Spår tidenes Premier League -sesong! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Jeg lurer på hvordan avksjeden til Gerrard blir om 10 år når han legger opp. Når Solskjær får United fansen til å synge en sjelden gang, så lurer jeg på hvor mye vi kan stelle i stand for Gerrard. Blir han bært på gullstol gjennom hele byen? 9405990[/snapback] Whaat? En sjelden gang? De synger for han hver eneste kamp, selv når han er er skadet og sitter i et annet land og ser kampen. Endret 1. september 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg lurer på hvordan avksjeden til Gerrard blir om 10 år når han legger opp. Når Solskjær får United fansen til å synge en sjelden gang, så lurer jeg på hvor mye vi kan stelle i stand for Gerrard. Blir han bært på gullstol gjennom hele byen? 9405990[/snapback] Haha, er du dum? United fansen synger Solskjær sangen hver eneneste kamp, og det gjør dem. Du driter deg ut, og ikke skriv noe du ikke vet om. Solskjær har vært lojal og trofast, og han er en publikums favoritt. Må bare le av deg, siden du ikke vært hva du snakker om. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg lurer på hvordan avksjeden til Gerrard blir om 10 år når han legger opp. Når Solskjær får United fansen til å synge en sjelden gang, så lurer jeg på hvor mye vi kan stelle i stand for Gerrard. Blir han bært på gullstol gjennom hele byen? 9405990[/snapback] Ikke i nærheten en gang, er nok mange liverpool supportere som husker jeg vil til chelsea, jeg vil ikke til chelsea vent litt ville ikke jeg til chelsea osv osv... tullet han holdt på med... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 At han i det hele tatt vurderte det er jo en liten katastrofe. Men, han tok til fornuft. Forøvrig så tror jeg ikke at Liverpool er så avhengig av ham i år som tidligere. Dvs, det er ikke totalt krise lenger de gangene han er ute. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Fy faen så bra kamp. Alonso er dagens beste, Kuyt skuffer litt og jeg synes Voronin fortjente å spille denne kampen. Men herlig! For en seier! Selv om avisene vil trekke fram Solskjær i morgen, så synes jeg vi fortjener å trekkes mer fram nå! 9405555[/snapback] Ja tidenes norske proffspiller legger opp, å får en avskjed på en slik måte! Ja selvfølgelig bør en seier over dumpekandidat Derby få plass før det? Tror noen ikke helt skjønner hvor stort det som skjedde igår var, å nyte slik respekt av så mange er helt utrolig. Mannen har knapt spilt de siste årene, men fortsatt nr1 hos fansen! T.o.m motstanderfansen liker han (når han ikke står innenfor 16m hvertfall). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Selv om man er uenig i noe, behøver man ikke gå på person. Gjør som andre, back opp synspunktet ditt med en begrunnelse, og gå på sak. 1 innlegg er slettet. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Selv om avisene vil trekke fram Solskjær i morgen, så synes jeg vi fortjener å trekkes mer fram nå! 9405555[/snapback] Så selvom en av Norges største fotballstjerner legger opp, etter en enorm karrierre, skal dette legges i skyggen av at 'pool vinner 6-0 mot den største dumpekandidaten i PL? Tull, og det håper jeg du skjønner selv. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Quote fra Liverpool.noTomålsscorer Fernando Torres sier at han føler seg svært velkommen av alle på Anfield. - Jeg lærer fort, og mine lagkamerater har spilt en viktig rolle, ved siden av alle andre i klubben som har stått på for å hjelpe meg, kommenter Torres. - Jeg føler at jeg har vært i Liverpool i lang tid. Jeg har til hensikt å være her i mange år fremover. Jeg er virkelig fornøyd med alt - mine lagkamerater, supporterne, byen, stadion og selvsagt mitt første mål mot Chelsea. - Opplevelsen er mer tilfredstillende når ting fungerer. Dersom vi kan holde formen ved like, er jeg sikker på at alt vil fortsette å gå fint. Jeg elsker og lese sånt, håper og tror at Torres kan bli vår "Solskjær". Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 At han i det hele tatt vurderte det er jo en liten katastrofe. Men, han tok til fornuft. Forøvrig så tror jeg ikke at Liverpool er så avhengig av ham i år som tidligere. Dvs, det er ikke totalt krise lenger de gangene han er ute. 9408952[/snapback] Hehe, nå skal det jo sies at liverpool har vinni flesteparten av kampene når han har vært ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå