Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Kan med hånden på hjerte si at jeg ikke savner Spearing en smule. (Men kunne tenkt meg å se Carroll få en sjanse til) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Carroll ble vel ganske god mot slutten av sesongen ble han ikke? Husker han var veldig god i FA-cup finalen, og lekte med JT i kampen etterpå om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jo, så absolutt. Det som var så irriternede med Carroll var hvordan han ble misbrukt av spillestilen. I fjor spilte Liverpool langt når Suarez var alene på topp, men langs bakken når Carroll var på topp. Noe som egentlig er ganske vanvidd. De (få) gangene Carroll ble brukt riktig så bar det frukter. Og Suarez-Carroll har et godt samarbeid og forståelse for hverandres styrker, desverre for oss så ble det for mye stang-ut sist sesong. Spesielt for Carroll(fantomredning på strek av Hart mot city, og det samme av cech i Fa-finalen bl.a.) Er det noen som fortjener en ny sjanse, så er det Carroll. Tror han kan komme inn i spillestilen til BR, om den bare tweakes litt. Han er jo langt farligere ved innlegg enn Suarez, samt Suarez trives best langs kanten og dribble seg inn i boksen selv. Om liverpool starter neste sesong med Suarez, Sturridge, Carroll og Borini(to på og to på benk) så står vi sterkt. Samt har en reel ''Plan B'' å kjøre om ting butter imot. Alt avhenger av BR, og hva han er villig til å prøve ut imo. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) For meg er ikke Carroll en god nok fotballspiller. For lite bevegelig. Laget som helhet spilte nesten alltid dårlig når han var på banen. Syns ikke han og Suarez hadde et bra samarbeid i det hele tatt. Allikevel, absolutt ikke en spiller det skader å ha i stallen. Endret 17. februar 2013 av OKMarius 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Imo skader det å ha han i stallen da vi plutselig allerede har alternativer, og jeg ønsker ikke å gi han 80.000 pund i uken for ingenting. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Carroll er langt ifra god nok til og spille for Liverpool, håper jeg slipper å se han i Liverpool drakt igjen. Noe som ville vært pga skade eller salg på Suarez/Sturridge. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Carroll er ikke god nok, og vil kun være aktuell som innbytter på slutten av kamper som butter i mot. Så hvis han tjener £80.000 i uka håper jeg virkelig at han drar til sommeren. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 De kan vel egentlig ikke sammenlignes Synes personlig at det er helt sykt å se hvor mange andre baller Scholes er rett plassert for å motta. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Har noen snittpasninger/involveringer pr kamp på disse kanskje? 2 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Tror det er lite poeng i å poste disse bildene. De fleste gangene man ser disse bildene, kommer det raskt et bilde av statistikken til Lampard igjen, som er bedre osv. Men, som sagt. Det er vanskelig å sammenligne spillere, ettersom alle har forskjellige roller Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Har vi lyst på Arda Turan? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvis han har lyst på oss. Sure. Og det er det vel ingen hemmlighet at han har. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hadde vært morsomt! Har vært fan av han i så mange år nå.. Det var et FIFA spill jeg kjøpte han på hver karriere jeg hadde, noe av grunnen kanskje Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) For de av dere som pleier å bette - Ser at man kan sette penger på at Shelvey/Suso osv IKKE skal score. Dette må da være en vanvittig lett måte å tjene penger på? Er jo ikke sikkert at de kommer til å spille en gang? Blir bettet fjerna dersom de ikke starter/kommer innpå? (på betsafe) Endret 21. februar 2013 av OKMarius Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Kjenner ikke til betsafe, men oddsen må vel være så lav at man nesten ikke tjener noe på det uansett? 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 For de av dere som pleier å bette - Ser at man kan sette penger på at Shelvey/Suso osv IKKE skal score. Dette må da være en vanvittig lett måte å tjene penger på? Er jo ikke sikkert at de kommer til å spille en gang? Blir bettet fjerna dersom de ikke starter/kommer innpå? (på betsafe) Hva er oddsen på dette? Kanskje jeg skal tippe på det, for jeg vinner jo aldri på tippinga.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Du vinner nok ganske ofte på det bettet, men problemet er at Shelvey scorer innimellom :-) Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 var 1.24 eller noe sånt på shelvey og 1.14 på Suso. Suso kommer jo ikke til å spille, så kan jo lett sette endel penger på det egentlig. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Tror du får igjen innsatsen hvis spilleren ikke starter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå