Rescue me Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Reina har da ikke vært så dårlig? Ikke god gammel klasse nei, men det begynner også å bli noen sesonger siden. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Reinas forfall er noe av det kjipeste for klubben akkurat nå. Ikke bare fordi han var en god keeper, men fordi han er en stor personlighet, og en type alle liker. Gerrard snakka jo for noen år siden om at Reina ville vært en sterk kandidat til å ta over som kaptein etter ham. Kan bli vanskelig å finne en keeper med samme x-faktor. That being said, jeg synes ikke han er så utrolig dårlig som noen vil ha det til. Han er fortsatt bedre enn de fleste keepere på ting som igangsetting, presise lange utspill, refleksredninger, osv. Blir bare litt for mange rare personlige feil. Endret 16. februar 2013 av OKMarius 2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Reinas forfall var vel omtrent samtidig som resten av laget? Tenker da på sommeren Alonso ble solgt. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Reina har ikke hatt sin beste sesong, men er fortsatt en meget god keeper etter min mening. Er også usikker på om et LFC uten europacup-spill neste sesong kan lokke noen bedre inn. Jeg er langt mer bekymret for hvordan forsvaret har fungert i det siste. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Reina ville selvfølgelig vært bedre med et bedre forsvar foran seg. Jo færre sjanser motstanderen får, jo mindre blir sjansen for at Reina driter seg ut. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Reina hadde vært bedre om han var bedre. En god keeper redder det han skal redde, uavhengig hvor mange skudd han får på seg. De målene som Reina slipper inn er tegn på at han ikke er noen mega god keeper lenger. Plasser Joe Hart, Petr Cech, de Gea, Vorm osv. i målet til Liverpool og de ville sluppet inn mindre mål. Hvorfor? Fordi de rett og slett er mye bedre keepere. Endret 16. februar 2013 av Emils. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Reina hadde vært bedre om han var bedre. Uten tvil! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1490959 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Random news: Marc Peloso, som har vist veldig bra form i det siste for U21-laget brakk beinet etter en stygg tofotstakling i reservekampen i dag. De vant forøvrig 2-1 etter mål av Ibe og Teixera. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Premier League @premierleague Brendan Rodgers: "It looks like Fabio Borini has dislocated his shoulder, so that would put him out for the rest of the season." #LIVSWA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Ser ut som en bomkjøp. Borini og Assaidi kan snart kategoriseres som flopper, Allen er jeg litt mer usikker på. Vi får se hvordan de presterer nå fram mot sesongslutt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Ser ut som en bomkjøp. Borini og Assaidi kan snart kategoriseres som flopper, Allen er jeg litt mer usikker på. Vi får se hvordan de presterer nå fram mot sesongslutt. Lett å være etterpåklok med tanke på skadene til Borini, ikke at han har prestert så veldig bra da. 3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Synes egentlig Borini fortjener en sjanse før vi kaller ham flopp. Har på ingen måte blitt overbevist over han selv, men så har han vært veldig uheldig med skader siden han kom. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Er mange spillere som trenger en sesong på å finne ut hvordan engelsk fotball fungerer. Vil ikke avskrive Borini enda, men han har mye å bevise. En skadeforfulgt spiller er vel i grunn det siste vi trenger.. Men du verden så deilig med en skikkelig seier igjen. Det ble som jeg håpet - Coutinho og Sturridge var sterkt delaktige i denne seieren. Kjipt at vi ikke kan bruke de to mot Zenit, da hadde det ikke vært noen tvil om at vi gikk videre. Men her ser vi jo også hva som kan skje når gutta tar vare på målsjansene de skaper. Det ville ikke vært noe i veien for lignende resultater mot både WBA og Zenit den foregående uka ut i fra sjansene vi skapte.. Artig at Liverpool er det laget som har scoret flest mål i PL hittil i 2013! Viser jo helt klart at det gjøres noe riktig. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Det er nesten så laget spiller bra når det ikke har så mye press. Nå er fjerde plassen allerede gåen, så spillerne er nok litt mer rolige. Var litt samme greia da Daglish først tok over, men så når neste sesong startet var forhåpningene veldige høye, og jeg tror nok spillerne kjente presset. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Må bare le i trynet på de som mente £12M for Sturridge var overpris. Ikke sett en slik umiddelbar impact siden Torres først kom til klubben. Og han er bare 23. Må bare nyte kamper som denne. Vi har vært ustabile de siste 4 årene nå, og vil nok fortsatt være det en stund til. Det målet over er det beste jeg har sett LFC produsere på lang tid. 7 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Enig Jefe. Jeg skjønte aldri helt kritkken rundt Sturridge sin pris, da han kom mente jeg at det var omtrentlig markedsverdi, og det kommer jeg til å stå for. Fortsetter han i dette sporet blir det veldig, veldig bra. I etterpåklokskapens navn er det kanskje synd vi ikke slo til for 15M i sommervinduet. Endret 17. februar 2013 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Da hadde vi sikret oss Borini og var på god vei til å få Dempsey og Sigurdson(nå endte det ikke slik, men i ettertid så er vell det greit nok). Hadde også Carroll, som ble lånt ut pågrunn av at dempsey skulle hentes inn. Tror ikke situasjonen hadde sett anderledes ut med Sturridge fra starten av kontra situasjonen er nå. Laget måtte gjennom en ny prosses under ny ledelse og stil. Summa summarum så tipper jeg Liverpool har vært omtrent i samme bås med eller uten Daniel fra sommervinduet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 @Termis: Skulle defo gjort det. Dog, så er det ikke sikkert pengene var der ettersom BR var interessert i lån og ikke kjøp. Flere som mente at enten Sturridge eller Suarez ville lide om de skulle spille sammen. Mer feil er det vel ikke mulig å ta? Suarez ser enda bedre ut når nettopp Sturridge er på banen. Opptar rom, løper bak stoppere, trekker ut på kanten etc. Sett ganske mye av DS og vært fan av ham siden Bolton dagene. Det jeg ikke har lagt merke til er hvor god han er til å holde i ballen. Som rent oppspillspunkt. Der han skulle hatt den klare staffen i dag, så var det han som skapte hele muligheten med å dra innover i banen og utfordre. Coutinho kunne fort hatt hattrick i dag. Samme med Daniel egentlig, dog han hadde ikke like åpenbare enkle sjanser slik Coutinho hadde. Tidlig å si med our new number 10, men han ser veldig lovende ut. Og vil nok sørge for at Sterling blir mer en som kommer inn fra benken, en rolle slik han burde ha. Hans alder og erfaring tatt i betraktning. Irriterer meg noe inni helvete at Sturridge og Coutinho ikke kan spille i EL. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Couthino var strålende i dag. Sturridge var like så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå