Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlige feil, igjen.

Skrtel driter på draget og spiller igjen dårlig.

Allen er igjen dårlig bak, den ene gode kampen han har i år spilte han mye lenger fremme og hadde vel fire store målsjanser.

Og igjen viser Rodgers at han ikke takler motgang på banen,greier ikke å tenke når det butter mot.

Et bytte etter 80 minutter,når spillere har reist jorden rundt og spiller på en bunnfrossen potetåker

Lenke til kommentar

Vi spiller på en måte som lar motstanderne vandre gjennom midtbanen vår som om den ikke var der, mens forsvaret panisk rygger tilbake mot mål. Det blir lett å score på oss når vi spiller så naivt og ikke klarer å holde oppe presset gjennom en hel kamp.

Det gikk sikkert greit for Rodgers i swansea når man ikke hadde spesielt store forventninger til laget. Men det holder ikke i en klubb som Liverpool som tross alt har litt større ambisjoner.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Joa, men hvilke alternativer har Brendan? Vi spilte med noe nær den beste elleveren vi kan stille i dag. Vi har ingen på benken som kan komme inn og utgjøre en forskjell.

Det må være en massiv mental sperre i laget for tiden. Suarez makter ikke å få ballen mellom stolpene, og forsvaret og midtbanen gjør kjempebrølere i kamp etter kamp.

Håper laget får et løft mot Swansea når Sturridge er tilbake.. Bare synd han ikke kan spille i EL.

Synes skuddet til Downing like før pause beskriver klubbens angrepsspill bra. Mye vilje, men manglende evne, trygghet og marginer. Skuddet til Hulk, derimot, viser klubbens svakheter. Juniorfeil på midtbanen, manglende press på ballfører når feilen er gjort, og motstandere som evner å ta vare på sjansene de får.

Lenke til kommentar

Han kan prøve å tilpasse taktikken sin litt til de spillerne vi faktisk har tilgjengelig. I en slik bortekamp burde vi startet med våre beste defensive midtbanespiller (lucas) istedenfor allen som ikke har spilt bra på lenge. Vi kunne prøvd med Suarez og Borini som rene spisser i en mer tradisjonell 442. Selv om jeg ikke har vært spesielt imponert av borini så har han vel aldri fått prøvd seg som midtspiss, og da vil kanskje ikke Suarez bli stående så alene som han ble nå. Etter en 3-4 gode kamper i starten av sesongen har Sterling bare vist mer og mer at han enda ikke er god nok til å starte kamper for liverpool.

Taktikken vår er håpløst naiv i forhold til forsvarsspillet. Vi er helt avhengige av å holde ballen i laget og opprettholde et press på motstanderne. Så fort de får tak i ballen kan de vandre rett gjennom midtbanen vår som blir for tynt befolket og mangler defensive ferdigheter.

Spillere som Sterling og Allen var elendige igjen. Rodgers kunne kanskje tenkt på et bytte før vi hadde spilt 80 min og tapt kampen. Og når han først gjorde det var det bare for å håpe tapet ikke ble enda større.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Sterling har faen meg prestert som en skilpadde siden han signerte ny kontrakt.

De eneste gode kampene han har hatt i år var de 3-4 første kampene, når motstanderne manglet matchtrening og knapt nok visst hvem han var. Siden det har han vist at han har en lang vei å gå før han bør starte kamper for klubben.

Lenke til kommentar

Det må være noe i vannet i Liverpool. De fire siste trenerne har alle liret av seg påstander som er helt vanvittige.

For en gangs skyld har du et godt poeng. Jeg slutter ikke å bli overrasket over uttalelsene de kommer med, jeg gremmes og føler med ‹pool-fansen.

Lenke til kommentar

Må si jeg ble veldig overrasket over at Lucas ikke startet, Greit nok at han enda ikke er på sitt beste, men for tiden er han veldig mye bedre enn Allen.

Er Agger skadet siden Skrtel av en eller annen merkelig grunn fikk spille? Kan ikke akkurat si at han viste at han fortjener plassen tilbake i hvertfall.

Mot et fysisk tøft Zenit er det jo galskap å bruke Sterling. Hvor var Borini?

Det er tungt å si, men jeg har ingen tro på at Liverpool kommer noe lenger enn dette i Europa League.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...